Unbroken - episode 54 - Sista delen



När man är liten drömmer man om ett slott, att man är en prinsessa och sen en dag kommer en prins och allting är perfekt. Nu, allting som egentligen gjorde mig lycklig var Justin och mina barn. Speciellt mina barn, om jag ser ett leende på Jazzys ansikte så blir hela jag glad. Varje gång Emilio lär sig något nytt känner jag mig som den lyckligaste i hela världen. Varje gång Justin kysser mig, och rör mig, känns det som att mina knän ska ge vika och att allting runtomkring oss snurrar, för just då finns det bara vi.
-
Justin och Jazmyn var ensamma ute någonstans, och jag satt med Emilio och försökte lära honom att gå. "Min prins." log jag och kysste hans mjuka kind.
"Vi är hemma!" skrek Justin och Jazzy samtidigt och det hördes säkert enda till Miami när dom skrek.
"Jaja, vi är inte döva" skrattade jag.
Justin kom in och satte sig bredvid oss, och Jazzy sprang upp på sitt rum direkt, utan att ens visa sig.
"Var hon sur eller något?" frågade jag chockat och han skakade på huvudet samtidigt som han tog över min postion att stödja Emilio.
"Nejnej, hon hade något jätte viktigt på gång i sitt rum. Vi får inte störa."
"Är du säker?"
"Ja älskling, lita på henne."
Han pussade mig lugnade och jag var mest rädd för mina tapeter. Det skulle ju inte vara första gången om hon skulle få för sig att rita på dom.
Då tog Emilio ett steg framåt och jag spärrade upp ögonen, tre steg tog han, alldeles ensam, och sedan föll han ihop på rumpan på golvet och jag började skratta samtidigt som jag grät.
"Min lilla kille!" sa jag och pussade massor på honom.
"Mamma, du kommer dränka honom med pussar." fnittrade hon och satte sig med oss.
Dom här stunderna, när vi alla satt samlade såhär, var det som betydde mest för mig. Det var det jag längtade efter när det var fredag. Att få sitta hemma med alla, kolla på någon prinsessfilm och äta popcorn. Justin och Jazzy tävlar om vem som kan dricka snabbast ett helt vattenglas, Emilio skrattar roligt vilket får oss alla att skratta, jag och Justin brottas på soffan om den sista godisen, att få bära in mina sovande barn till deras rum, och sedan få spendera natten med Justin.
Förut hade det kanske varit att få gå på bio med mina vänner och sånt, men det hade jag växt ifrån.
"Trollunge, kommer sakna dig galet mycket när du åker.." sa jag och satte henne i mitt knä.
"Mamma, jag kommer sakna er med. Väldigt mycket. Men jag är inte borta länge." Mitt egna barn tröstade mig..
"Vi alla kommer sakna dig,och när du kommer tillbaka Jazzy, så har vi en överraskning till dig."
-
Barnen hade somnat tidigt, Jazzy hade frivilligt hoppat in i sängen, så jag undrade vad hon hade fått i sig.. Justin drog direkt in mig i sin famn och vi tog ett värmande och mysigt bad tillsammans. Vi satt där och bara kysstes, och pratade. Sedan när vi klev upp satte jag bara på mig ett nattlinne och han ställde sig bakom mig när jag stod framför spegeln och tog min handled. Efter tio sekunder släppte han och jag såg det otroligt vackra armbandet som jag och Jazzy varit och kollat på häromdagen. Jag hade min mun öppen för att jag var så chockad.
"Justin.."
"Jag älskar dig."
Jag ville inte slita ögonen från armbandet men jag kysste Justin passionerat och slängde mig runt hans hals.
"Tack, jag menar det verkligen. Inte bara för armbandet, utan för allting du gett mig, för allt du ger mig varje dag. Jag älskar dig så otroligt mycket, och jag längtar till den dagen när jag får gifta mig med dig. Så du blir min föralltid Justin Drew Bieber."

När man är liten drömmer man om ett slott, att man är en prinsessa och sen en dag kommer en prins och allting är perfekt. Nu, allting som egentligen gjorde mig lycklig var Justin och mina barn. Speciellt mina barn, om jag ser ett leende på Jazzys ansikte så blir hela jag glad. Varje gång Emilio lär sig något nytt känner jag mig som den lyckligaste i hela världen. Varje gång Justin kysser mig, och rör mig, känns det som att mina knän ska ge vika och att allting runtomkring oss snurrar, för just då finns det bara vi.

-

Justin och Jazmyn var ensamma ute någonstans, och jag satt med Emilio och försökte lära honom att gå. "Min prins." log jag och kysste hans mjuka kind.
"Vi är hemma!" skrek Justin och Jazzy samtidigt och det hördes säkert enda till Miami när dom skrek.
"Jaja, vi är inte döva" skrattade jag.
Justin kom in och satte sig bredvid oss, och Jazzy sprang upp på sitt rum direkt, utan att ens visa sig.
"Var hon sur eller något?" frågade jag chockat och han skakade på huvudet samtidigt som han tog över min postion att stödja Emilio.
"Nejnej, hon hade något jätte viktigt på gång i sitt rum. Vi får inte störa."
"Är du säker?"
"Ja älskling, lita på henne."
Han pussade mig lugnade och jag var mest rädd för mina tapeter. Det skulle ju inte vara första gången om hon skulle få för sig att rita på dom.

Då tog Emilio ett steg framåt och jag spärrade upp ögonen, tre steg tog han, alldeles ensam, och sedan föll han ihop på rumpan på golvet och jag började skratta samtidigt som jag grät.
"Min lilla kille!" sa jag och pussade massor på honom.
"Mamma, du kommer dränka honom med pussar." fnittrade hon och satte sig med oss.

Dom här stunderna, när vi alla satt samlade såhär, var det som betydde mest för mig. Det var det jag längtade efter när det var fredag. Att få sitta hemma med alla, kolla på någon prinsessfilm och äta popcorn. Justin och Jazzy tävlar om vem som kan dricka snabbast ett helt vattenglas, Emilio skrattar roligt vilket får oss alla att skratta, jag och Justin brottas på soffan om den sista godisen, att få bära in mina sovande barn till deras rum, och sedan få spendera natten med Justin.

Förut hade det kanske varit att få gå på bio med mina vänner och sånt, men det hade jag växt ifrån.
"Trollunge, kommer sakna dig galet mycket när du åker.." sa jag och satte henne i mitt knä.
"Mamma, jag kommer sakna er med. Väldigt mycket. Men jag är inte borta länge." Mitt egna barn tröstade mig..
"Vi alla kommer sakna dig,och när du kommer tillbaka Jazzy, så har vi en överraskning till dig."

-

Barnen hade somnat tidigt, Jazzy hade frivilligt hoppat in i sängen, så jag undrade vad hon hade fått i sig.. Justin drog direkt in mig i sin famn och vi tog ett värmande och mysigt bad tillsammans. Vi satt där och bara kysstes, och pratade. Sedan när vi klev upp satte jag bara på mig ett nattlinne och han ställde sig bakom mig när jag stod framför spegeln och tog min handled. Efter tio sekunder släppte han och jag såg det otroligt vackra armbandet som jag och Jazzy varit och kollat på häromdagen. Jag hade min mun öppen för att jag var så chockad.
"Justin.."
"Jag älskar dig."
Jag ville inte slita ögonen från armbandet men jag kysste Justin passionerat och slängde mig runt hans hals.
"Tack, jag menar det verkligen. Inte bara för armbandet, utan för allting du gett mig, för allt du ger mig varje dag. Jag älskar dig så otroligt mycket, och jag längtar till den dagen när jag får gifta mig med dig. Så du blir min föralltid Justin Drew Bieber."



Och det var slutet! :D
NÄR VILL NI HA EPILOG 1 & 2, LÄGGER UT DOM DIREKT EFTER VARANDRA..
KOMMENTERA!!!!!
ÄVEN NI SOM ALDRIG ORKAR TRYCKA BARA PÅ KNAPPEN HÄR NEDANFÖR, SNÄLLA.

kan man ha bättre läsare? puss på er mina små.
ni är guldvärda!

Kommentarer
Postat av: sara

Skit bra:)

2012-03-08 @ 19:06:37
Postat av: Cassandra

sjukt bra slut!

2012-03-08 @ 19:11:33
Postat av: Linnea

Åh herre! Snnälla ett och två idag? :)

2012-03-08 @ 19:29:03
URL: http://ankarstads.devote.se
Postat av: Ebba :)

Åhh vad bra! Jag älskar den här novellen! Kram! :) <3

2012-03-08 @ 19:30:27
Postat av: Emma

Superbraaaa!



2012-03-08 @ 20:57:16
Postat av: super

duper bra

2012-03-08 @ 22:11:08
Postat av: Johanna

grymt :D

2012-03-08 @ 22:15:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu om det går!!

2012-03-08 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0