Unbroken - episode 38

På morgonen värkte varenda muskel inom mig, jag kollade på klockan. Inte mycket sömn hade vi fått heller, men mamma skulle säkert komma med Jazzy snart.
Vi hade hållt på enda fram till klockan tre på natten. Först hade vi somnat, men så helt plötsligt hade Justin väckt mig igen och det ena ledde ju till det andra.
Jag fick inte upp Justin, han var verkligen helt slut så jag lät honom sova.
Det hade varit värt allt väntade och slit för att få tillbaka min kropp, för igår hade varit den bästa dagen i mitt liv.
När jag hörde att mamma kom så gick jag fort till hallen och tog Jazzy i min famn
"mammas älskling har varit så saknad" sa jag och pussade henne på pannan.
"Det gick jätte bra"
"Vad bra, kom in jag har gjort kaffe"
Hon kom in och Jazzy fick leka på golvet. Vi började prata och mamma anade nog vad vi hade gjort hela natten, hon såg till och med att jag hade träningsvärk.
"Så.. du vet att jag älskar Jazzy och så, men jag vill inte ha ett till barnbarn än"
Jag skakade på huvudet och hyschade henne.
"Jag äter p-piller mamma" sa jag och gav henne en allvarlig blick.
"Vad bra, då vet jag.."
Oliver och Aria skulle komma vid sju, för då visste jag att Jazzy redan sov och hon brukade sova enda fram tills morgonen. Justin fick jag upp vid två, då var han fortfarande trött.
När han kom in i köket kollade jag på hans rygg, med tanke på att han oftast gick shirtless när han vaknade.
"Ojdå" utbrast jag och syftade på alla rivmärken som kommit ifrån..mig.
"Vad?" mumlade han trött.
"Din rygg" sa jag och bet mig i läppen.
"Ja?"
Jag tog tag i han och in på toaletten så han kunde dömma själv, han såg alldeles chockad ut och sedan började Jazmyn skrika så jag fick gå in till vardagsrummet för att bära upp henne.
"Du är verkligen.. helt vild i sängen" skrattade han och kysste mig, trots att Jazzy var i mitt knä.
"Håll kvar din tröja medans Oliver är här, annars dödar han mig" flinade jag.
"Det ska jag"
Han flinade sexigt och gick in till köket, jag kollade på hans kropp och fattade hur lycklig jag är med tanke på att han är min.
-
Precis som jag anat sov vår prinsessa när dom kom, jag slängde mig runt Ollis hals och försökte iallafall leka snäll. Han kramade ändå om mig, han brukade faktiskt vara snäll när andra var med. Men när vi var själva bambambam.
"Hej Alison" sa Aria också och hon var mer fixad än hur jag var van att se henne. Justin och Oliver hälsade lite trots att jag visste att Oliver inte gillade Justin, bara för att han var med mig, för att vi hade sex och sådant. Men han kan ju inte förvänta sig att jag ska vara ensam livet ut heller.
"Vi tog med oss film och godis, jag vet att du inte äter godis men vi kan gotta oss idag Ali" sa Aria och jag hade lust att slå till henne.
Olli kollade på mig med en mördarblick nu när han visste att jag bantade också, ja jag hade på mig mjukis och en utav Justins tröjor.
"Jaså" sa Oliver bara, men jag kunde höra hans tankar.
Justin satte på filmen och Aria kurade ihop sig i Olivers famn, jag gjorde samma sak med Justin.
Jag var ju ändå så gott som död när det gällde Oliver, så de spelade liksom inte någon roll.
"Hahaha Ali, kommer du ihåg när vi gick till skolan med dom där super korta tröjorna som satt jätte tight. Tillslut såg det ut som om vi hade push-up och alla kastade vatten på oss?"
Jag spärrade upp ögona och ville inte ens möta en blick, till och med Justin blev chockad. Vad försökte hon göra med Oliver egentligen?
"Alison, det finns något jag måste säga till dig på balkongen" sa han och nickade ut. Jag nickade och gick med honom, såfort dörren stängdes så suckade han.
"Mjukis varje dag huh?"
"Jag vet inte vad hon pratar om, hon försöker bara få din uppmärksamhet. Är du med henne för mig eller?"
"Byt inte samtalsämne, jag har hört massor om dig" väste han.
"Uttnyttjar du min kompis?"
Han drog mig i håret så jag kom precis intill han, då kunde jag känna hans kroppsvärme och såg samtidigt att han gjort en ny tatuering.
"Aj" utbrast jag och han släppte mig.
"Varför är du så stel? Har du ont i kroppen efter din heta natt med Justin?"
Han viskade och det lät hotfullt, jag blev nästan rädd och svalde hårt.
"Du vet redan att jag inte är oskuld" kved jag.
Greppet om mitt hår blev hårdare och blundade hårt.
"Om jag ser dig ens röra Justin medans jag är här så hugger jag huvudet av dig, fattar du?"
"Du håller tungan borta från min vän"
Han skrattade och släppte mig, idiot, sedan kunde vi gå in.
Direkt så kysste han Aria framför mig, trots att hon tvekade lite och jag blängde surt på dom.
"Aria" sa jag och avbröt dom "vi behöver snacka"
Dom slutade upp, och Oliver gav mig en sträng blick "det behöver ni inte alls"
"Nu"
Jag gick ut på balkongen och hon kom efter mig, "förlåt, jag fick inte kyssa honom framför dig" började hon.
"Vad fan håller du på med?" röt jag.
"Vad menar du?"
"Berättar allting jag gör till Oliver, tror du att han gillar dig mer då eller? Nej han uttnyttjar dig då, det därinne och sen har du sagt om min natt med Justin. Om du inte ens kan hålla käften till honom hur fan ska jag kunna lita på dig då? Det går rykten om mig nu, jag trodde du var min vän"
Hon såg lite tårögd ut "det bara kom ut från min mun, vadå ska jag ljuga eller?"
"Vet du vad?" sa jag sårat och kämpade emot tårarna "först tänkte jag att du förtjänar någon bättre än Oliver, för han är en player. Men nu tänker jag nog ändå att han förtjänar någon bättre än dig"
Hon blängde på mig och jag försvann bort från balkongen in till Justin.
"Hur gick det?" viskade han i mitt öra när jag la mig ner i hans knä, bara så att jag hörde det.
Jag struntade i Olli, jag struntade i Aria. Halva filmen hade redan passerat och ingen hade nog fäst något riktigt intresse vid den.
"Sådär" sa jag och försökte le, sedan pussade han mig men lät hans läppar vara kvar vid mina.
När han släppte dom så var Aria tillbaka och höll lite avstånd från Oliver ändå.

På morgonen värkte varenda muskel inom mig, jag kollade på klockan. Inte mycket sömn hade vi fått heller, men mamma skulle säkert komma med Jazzy snart.
Vi hade hållt på enda fram till klockan tre på natten. Först hade vi somnat, men så helt plötsligt hade Justin väckt mig igen och det ena ledde ju till det andra.
Jag fick inte upp Justin, han var verkligen helt slut så jag lät honom sova.
Det hade varit värt allt väntade och slit för att få tillbaka min kropp, för igår hade varit den bästa dagen i mitt liv.

När jag hörde att mamma kom så gick jag fort till hallen och tog Jazzy i min famn
"mammas älskling har varit så saknad" sa jag och pussade henne på pannan.
"Det gick jätte bra"
"Vad bra, kom in jag har gjort kaffe"
Hon kom in och Jazzy fick leka på golvet. Vi började prata och mamma anade nog vad vi hade gjort hela natten, hon såg till och med att jag hade träningsvärk.
"Så.. du vet att jag älskar Jazzy och så, men jag vill inte ha ett till barnbarn än"
Jag skakade på huvudet och hyschade henne.
"Jag äter p-piller mamma" sa jag och gav henne en allvarlig blick.
"Vad bra, då vet jag.."

Oliver och Aria skulle komma vid sju, för då visste jag att Jazzy redan sov och hon brukade sova enda fram tills morgonen. Justin fick jag upp vid två, då var han fortfarande trött.
När han kom in i köket kollade jag på hans rygg, med tanke på att han oftast gick shirtless när han vaknade.
"Ojdå" utbrast jag och syftade på alla rivmärken som kommit ifrån..mig.
"Vad?" mumlade han trött.
"Din rygg" sa jag och bet mig i läppen.
"Ja?"
Jag tog tag i han och in på toaletten så han kunde dömma själv, han såg alldeles chockad ut och sedan började Jazmyn skrika så jag fick gå in till vardagsrummet för att bära upp henne.
"Du är verkligen.. helt vild i sängen" skrattade han och kysste mig, trots att Jazzy var i mitt knä.
"Håll kvar din tröja medans Oliver är här, annars dödar han mig" flinade jag.
"Det ska jag"
Han flinade sexigt och gick in till köket, jag kollade på hans kropp och fattade hur lycklig jag är med tanke på att han är min.

-

Precis som jag anat sov vår prinsessa när dom kom, jag slängde mig runt Ollis hals och försökte iallafall leka snäll. Han kramade ändå om mig, han brukade faktiskt vara snäll när andra var med. Men när vi var själva bambambam.
"Hej Alison" sa Aria också och hon var mer fixad än hur jag var van att se henne. Justin och Oliver hälsade lite trots att jag visste att Oliver inte gillade Justin, bara för att han var med mig, för att vi hade sex och sådant. Men han kan ju inte förvänta sig att jag ska vara ensam livet ut heller.
"Vi tog med oss film och godis, jag vet att du inte äter godis men vi kan gotta oss idag Ali" sa Aria och jag hade lust att slå till henne.
Olli kollade på mig med en mördarblick nu när han visste att jag bantade också, ja jag hade på mig mjukis och en utav Justins tröjor.
"Jaså" sa Oliver bara, men jag kunde höra hans tankar.

Justin satte på filmen och Aria kurade ihop sig i Olivers famn, jag gjorde samma sak med Justin.
Jag var ju ändå så gott som död när det gällde Oliver, så de spelade liksom inte någon roll.
"Hahaha Ali, kommer du ihåg när vi gick till skolan med dom där super korta tröjorna som satt jätte tight. Tillslut såg det ut som om vi hade push-up och alla kastade vatten på oss?"
Jag spärrade upp ögona och ville inte ens möta en blick, till och med Justin blev chockad. Vad försökte hon göra med Oliver egentligen?

"Alison, det finns något jag måste säga till dig på balkongen" sa han och nickade ut. Jag nickade och gick med honom, såfort dörren stängdes så suckade han.
"Mjukis varje dag huh?"
"Jag vet inte vad hon pratar om, hon försöker bara få din uppmärksamhet. Är du med henne för mig eller?"
"Byt inte samtalsämne, jag har hört massor om dig" väste han.
"Uttnyttjar du min kompis?"
Han drog mig i håret så jag kom precis intill han, då kunde jag känna hans kroppsvärme och såg samtidigt att han gjort en ny tatuering.
"Aj" utbrast jag och han släppte mig.
"Varför är du så stel? Har du ont i kroppen efter din heta natt med Justin?"
Han viskade och det lät hotfullt, jag blev nästan rädd och svalde hårt.
"Du vet redan att jag inte är oskuld" kved jag.
Greppet om mitt hår blev hårdare och blundade hårt.
"Om jag ser dig ens röra Justin medans jag är här så hugger jag huvudet av dig, fattar du?"
"Du håller tungan borta från min vän"
Han skrattade och släppte mig, idiot, sedan kunde vi gå in.
Direkt så kysste han Aria framför mig, trots att hon tvekade lite och jag blängde surt på dom.
"Aria" sa jag och avbröt dom "vi behöver snacka"
Dom slutade upp, och Oliver gav mig en sträng blick "det behöver ni inte alls"
"Nu"

Jag gick ut på balkongen och hon kom efter mig, "förlåt, jag fick inte kyssa honom framför dig" började hon.
"Vad fan håller du på med?" röt jag.
"Vad menar du?"
"Berättar allting jag gör till Oliver, tror du att han gillar dig mer då eller? Nej han uttnyttjar dig då, det därinne och sen har du sagt om min natt med Justin. Om du inte ens kan hålla käften till honom hur fan ska jag kunna lita på dig då? Det går rykten om mig nu, jag trodde du var min vän"
Hon såg lite tårögd ut "det bara kom ut från min mun, vadå ska jag ljuga eller?"
"Vet du vad?" sa jag sårat och kämpade emot tårarna "först tänkte jag att du förtjänar någon bättre än Oliver, för han är en player. Men nu tänker jag nog ändå att han förtjänar någon bättre än dig"
Hon blängde på mig och jag försvann bort från balkongen in till Justin.
"Hur gick det?" viskade han i mitt öra när jag la mig ner i hans knä, bara så att jag hörde det.
Jag struntade i Olli, jag struntade i Aria. Halva filmen hade redan passerat och ingen hade nog fäst något riktigt intresse vid den.
"Sådär" sa jag och försökte le, sedan pussade han mig men lät hans läppar vara kvar vid mina.
När han släppte dom så var Aria tillbaka och höll lite avstånd från Oliver ändå. 


Vad tycker ni?
Ska tidshoppa snart och har svårt att komma på idéer.. något måste ju hända..

Kommentarer
Postat av: Felizia

Gillar verkligen inte oliver......... -.-

2012-01-03 @ 00:12:11
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää jag gillar inte heller den där oliver..!!

2012-01-03 @ 01:40:28
URL: http://meandmyjustinbstories.blogg.se/
Postat av: AMANDA ▲ EDHOLM

Hejsan! Förlåt om jag stör, jag tänkte bara tipsa om att man kan tjäna några extra tusenlappar i månaden på sin blogg genom att ha annonser på den :). Det gör jag :). Är detta något för dig? Gå in och läs via länken längst ner här och bli medlem på sidan som rekommenderas och tjäna pengar du med! :) Är det inget för dig så är det bara att radera mig! Ha en bra dag!



http://exitdoesnotexist.blogg.se/2011/december/entry-148025300.html

2012-01-03 @ 01:54:27
URL: http://exitdoesnotexist.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-03 @ 10:48:53
Postat av: Linnea

Sååå bra! :)

2012-01-03 @ 19:56:23
Postat av: Mikkis

Du borde tidshoppa tills hon är typ 2 :) bästa novellen!

2012-01-03 @ 20:30:49
Postat av: bella

Kommer det en idag?

2012-01-03 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0