Unbroken - episode 9



Efter en väldigt lång skoldag så kom jag hem och åt, jag poppade popcorn som jag åt framför teven. Det var väldigt ensamt, som vanligt.
Aria hade fått influensa, som troligen skulle vara en vecka. Em brukade jag mest umgås med i skolan, det skulle bara kännas konstigt att vara med henne när jag bara ljuger.
Det mesta i mitt liv handlade om mig, barnet, Justin och mat.
Jag stoppade in minst tio popcorn i munnen och skrattade åt mig själv.

Kommer hem imorgon :) så.. efter din skola vill du åka och kolla saker, men har massa papparazzi så jag tänkte om du går dit själv så möter jag dig där? Vi får boka hela affären..


Ja, det är väl bäst. Jag vet en bra affär, skickar adressen snart :)

Jag visste exakt hur jag ville ha det, vitt och mysigt, en fin stil, samtidigt lite gammalt. En vit säng, ett vitt piano ville jag ha, tavlor på väggarna, kanske en vit pälsmatta, gamla fönster från en stuga på väggen med bilder på bebisen, ett skötbord vid sidan och en garderob.
Mjuka nallar, ljusa tapeter vilket det redan var.
Jag skickade iväg adressen när jag tagit reda på den.

-

Efter skolan på tisdagen hälsade jag på hos familjen innan planet skulle landa, mest för att mamma hade bakat cupcakes som jag slickade i mig. Haha, ja jag slickade först bort toppningen och sedan självaste muffinsen.

Justins perspektiv:
När jag landade var det fullt med fans, Kenny föreslog att gå förbi alla men jag kunde inte det. Jag gick mellan alla fans och skrev så många autografer mina händer kunde, jag tog bilder och försökte föra någon liten konverstion med dom.
När jag hade gjort det kanske en timma så var jag ju tvungen att gå, jag köpte med mig en cola till bilen och när vi satt i bilen så skickade Sean ett meddelande.

Kommer du till Miami någon dag? :)

Samtidigt ploppade det upp massa andra meddelanden, som jag inte kunnat få under flygturen.

Du har studiotid på torsdag, inspelningarna till Mistletoe börjar//Scooter.


Kanada saknar dig, kanske dags att hälsa på? Ps. Chaz har hittat en tjej, du MÅSTE se henne, haha!

När jag såg Ryan's sms kunde jag inte låta bli att le, mina barndomsvänner kunde alltid få mig att skratta. Men som sagt att jag tajt schema så jag visste inte när jag någonsin skulle hitta tid att komma till Kanada, kanske om en månad, men det kändes alldeles för långt bort, speciellt om Chaz hade hittat en tjej..

-

Jag stod i baby affären och väntade på Alison, när jag nu stod här och kollade på allting kändes det aningen skrämmande. Jag hade ingen aning hur mina fans skulle reagera, om jag skulle berätta så skulle dom lämna mig, och det var det sista jag ville.

När jag såg hennes bruna hår gömt under en luva så sprang jag fram till henne och lyfte upp henne i min famn. Hon tog ett fast grepp om min kropp och kramade tillbaka mig.
"Justin" pep hon och jag släppte henne.
Hon skrattade till och tog av sig luvan och tryckte ner vantarna i väskan.
"Så" sa hon och tittade sig omkring.
"Jag låter dig bestämma, det är ju trots allt din lägenhet"
"Nej! Du ska säga vad du tycker" sa hon medans jag såg hur hennes ögon ploppade upp.
"Nej då" skrattade jag "det är ändå inte min sak att shoppa" sa jag och jag såg hur jag gjorde henne en tjänst.
Efter en väldigt lång skoldag så kom jag hem och åt, jag poppade popcorn som jag åt framför teven. Det var väldigt ensamt, som vanligt.
Aria hade fått influensa, som troligen skulle vara en vecka. Em brukade jag mest umgås med i skolan, det skulle bara kännas konstigt att vara med henne när jag bara ljuger.
Det mesta i mitt liv handlade om mig, barnet, Justin och mat.
Jag stoppade in minst tio popcorn i munnen och skrattade åt mig själv.
Kommer hem imorgon :) så.. efter din skola vill du åka och kolla saker, men har massa papparazzi så jag tänkte om du går dit själv så möter jag dig där? Vi får boka hela affären..
Ja, det är väl bäst. Jag vet en bra affär, skickar adressen snart :)
Jag visste exakt hur jag ville ha det, vitt och mysigt, en fin stil, samtidigt lite gammalt. En vit säng, ett vitt piano ville jag ha, tavlor på väggarna, kanske en vit pälsmatta, gamla fönster från en stuga på väggen med bilder på bebisen, ett skötbord vid sidan och en garderob.
Mjuka nallar, ljusa tapeter vilket det redan var.
Jag skickade iväg adressen när jag tagit reda på den.
-
Efter skolan på tisdagen hälsade jag på hos familjen innan planet skulle landa, mest för att mamma hade bakat cupcakes som jag slickade i mig. Haha, ja jag slickade först bort toppningen och sedan självaste muffinsen.
Justins perspektiv:
När jag landade var det fullt med fans, Kenny föreslog att gå förbi alla men jag kunde inte det. Jag gick mellan alla fans och skrev så många autografer mina händer kunde, jag tog bilder och försökte föra någon liten konverstion med dom.
När jag hade gjort det kanske en timma så var jag ju tvungen att gå, jag köpte med mig en cola till bilen och när vi satt i bilen så skickade Sean ett meddelande.
Kommer du till Miami någon dag? :)
Samtidigt ploppade det upp massa andra meddelanden, som jag inte kunnat få under flygturen.
Du har studiotid på torsdag, inspelningarna till Mistletoe börjar//Scooter.
Kanada saknar dig, kanske dags att hälsa på? Ps. Chaz har hittat en tjej, du MÅSTE se henne, haha!
När jag såg Ryan's sms kunde jag inte låta bli att le, mina barndomsvänner kunde alltid få mig att skratta. Men som sagt att jag tajt schema så jag visste inte när jag någonsin skulle hitta tid att komma till Kanada, kanske om en månad, men det kändes alldeles för långt bort, speciellt om Chaz hade hittat en tjej..
-
Jag stod i baby affären och väntade på Alison, när jag nu stod här och kollade på allting kändes det aningen skrämmande. Jag hade ingen aning hur mina fans skulle reagera, om jag skulle berätta så skulle dom lämna mig, och det var det sista jag ville.
När jag såg hennes bruna hår gömt under en luva så sprang jag fram till henne och lyfte upp henne i min famn. Hon tog ett fast grepp om min kropp och kramade tillbaka mig.
"Justin" pep hon och jag släppte henne.
Hon skrattade till och tog av sig luvan och tryckte ner vantarna i väskan.
"Så" sa hon och tittade sig omkring.
"Jag låter dig bestämma, det är ju trots allt din lägenhet"
"Nej! Du ska säga vad du tycker" sa hon medans jag såg hur hennes ögon ploppade upp.
"Nej då" skrattade jag "det är ändå inte min sak att shoppa" sa jag och jag såg hur jag gjorde henne en tjänst.

mina läsare är bäst!
ja, det kommer mer idag :) lovade er 10, vet inte hur många jag har gjort nu :) <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-20 @ 11:37:22
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så braa :DD

2011-11-20 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0