Unbroken - episode 6 (obs, 5 under)





Pappa hyrde en lastbil som kunde köra ut min nya soffa, tvbord och sånt till lägenheten. Men sedan fanns massa annat som filtar, kuddar, täcken, ljus, böcker, tavlor som vi själva kunde ta. Jag skulle själv fixa det imorgon, pappa och hans vänner skulle sätta upp soffan och sånt ikväll själva, för han skulle jobba imorgon.
-
"Mamma, jag måste berätta någonting" skrek jag och drog efter andan.
Jag hade checkat, min nya lägenhet hade ett extra rum där jag skulle ha mitt babyroom.
"Vad älskling?" kom hon och satte sig på soffan.
"Det finns någonting viktigt att berätta"
-
När det slutligen blev morgon, och alla saker redan låg i bilen behövde jag bara klä på mig och köra iväg. Mamma hade tagit det hela förvånatssvärt bra, hon var nästan mer uppspelt än jag.
När ska jag hämta dig? Tänkte vi kunde ta en fika eller något så att vi lär känna varandra..
Åh, glömde bort! Jag ska fixa min lägenhet idag, feel free to help.
Visstvisst, adress?
Wow? Började den mjuka Justin slutligen komma fram? Jag som precis hade börjat vänja mig vid hans kaxiga attityd. Jag sände iväg adressen samtidigt som jag drog upp alla saker i lägenheten, jag fick gå flera omgångar trots att det var stora kassar. Menmen..
Slutligen låg alla saker i hallen och jag kollade runt vad dom hade fixat, jag började med att flytta tevebordet och soffan. Mitt köksbord låg bra, sängen bytte jag också plats på och när jag var klar med det så plingade det på dörren.
Justin väntade dock inte på att någon skulle öppna utan klev bara in.
"Jag ser hellre mitt barn växa upp här" sa han och jag nickade.
"Mm, du kan sätta dig på sängen" sa jag och pekade mot sängen samtidigt som jag tog ett lass med saker in till sovrummet.
"Whouhwhouh, du ska inte bära och hålla på för mycket. Du är gravid" sa han och tog bort alla tunga saker från mig.
"Öh, det gör inget ännu" skrattade jag men han var helt seriös.
Sedan chockade han mig verkligen, han ställde sig precis bakom mig och la händerna på min mage. Jag stelnade till och han smekte min mage utanför tyget.
"Jag vill att du ska vara försiktig, okej?" viskade han.
Jag fick inte ut ett ord så jag nickade bara.
-
Justin forsatte chocka mig, han hjälpte mig att sätta upp alla tavlor, bädda sängen, hämta mer saker hemifrån så som mina kläder. Jag bestämde mig för att sova där redan ikväll, allting var nästan klart. Jag hade baby rummet att fixa, och sedan mer saker såklart.
Jag fick köpa saker lite då och då , sedan tillslut skulle allting falla på plats.
Justin pratade mycket, han var väldigt hyper märkte jag. Han pratade om sin familj, att han hade en lillebror som hette Jaxon. Han pratade om Kanada, sedan berättade jag om min familj och smått och smått kände vi varandra lite bättre.
"Det skulle inte kännas konstigt om jag sover här ibland va?" sa han emot mig.
Jag tittade på hans ansikte och nekade.
"Nej då, jag kan nog fixa till och med en extra säng då sen när bebisen föds" log jag.
"Okej, vad bra! Kändes bara som en bra sak att veta"
"Du får fråga vad du vill Justin, du och jag ska bli föräldrar, jag tycker vi borde kunna prata om allt då"
"Förlåt för förut, jag var nog lite av en idiot"
"Det är lungt, förlåt själv för att jag var lite av en bitch"
Vi skrattade lite och han grävde fram en cola ur kylen till oss båda två.
"Du har inte tänkt på..dina fans något? Alltså hur ska du göra?"
"Jag vet inte än" mumlade han "det känns som jag borde berätta till min mamma"
Jag nickade "det tycker jag med"

Pappa hyrde en lastbil som kunde köra ut min nya soffa, tvbord och sånt till lägenheten. Men sedan fanns massa annat som filtar, kuddar, täcken, ljus, böcker, tavlor som vi själva kunde ta. Jag skulle själv fixa det imorgon, pappa och hans vänner skulle sätta upp soffan och sånt ikväll själva, för han skulle jobba imorgon.

-

"Mamma, jag måste berätta någonting" skrek jag och drog efter andan.
Jag hade checkat, min nya lägenhet hade ett extra rum där jag skulle ha mitt babyroom.
"Vad älskling?" kom hon och satte sig på soffan.
"Det finns någonting viktigt att berätta"

-

När det slutligen blev morgon, och alla saker redan låg i bilen behövde jag bara klä på mig och köra iväg. Mamma hade tagit det hela förvånatssvärt bra, hon var nästan mer uppspelt än jag.

När ska jag hämta dig? Tänkte vi kunde ta en fika eller något så att vi lär känna varandra..


Åh, glömde bort! Jag ska fixa min lägenhet idag, feel free to help.


Visstvisst, adress?

Wow? Började den mjuka Justin slutligen komma fram? Jag som precis hade börjat vänja mig vid hans kaxiga attityd. Jag sände iväg adressen samtidigt som jag drog upp alla saker i lägenheten, jag fick gå flera omgångar trots att det var stora kassar. Menmen..
Slutligen låg alla saker i hallen och jag kollade runt vad dom hade fixat, jag började med att flytta tevebordet och soffan. Mitt köksbord låg bra, sängen bytte jag också plats på och när jag var klar med det så plingade det på dörren.

Justin väntade dock inte på att någon skulle öppna utan klev bara in.
"Jag ser hellre mitt barn växa upp här" sa han och jag nickade.
"Mm, du kan sätta dig på sängen" sa jag och pekade mot sängen samtidigt som jag tog ett lass med saker in till sovrummet.
"Whouhwhouh, du ska inte bära och hålla på för mycket. Du är gravid" sa han och tog bort alla tunga saker från mig.
"Öh, det gör inget ännu" skrattade jag men han var helt seriös.
Sedan chockade han mig verkligen, han ställde sig precis bakom mig och la händerna på min mage. Jag stelnade till och han smekte min mage utanför tyget.
"Jag vill att du ska vara försiktig, okej?" viskade han.
Jag fick inte ut ett ord så jag nickade bara.

-

Justin forsatte chocka mig, han hjälpte mig att sätta upp alla tavlor, bädda sängen, hämta mer saker hemifrån så som mina kläder. Jag bestämde mig för att sova där redan ikväll, allting var nästan klart. Jag hade baby rummet att fixa, och sedan mer saker såklart.
Jag fick köpa saker lite då och då , sedan tillslut skulle allting falla på plats.

Justin pratade mycket, han var väldigt hyper märkte jag. Han pratade om sin familj, att han hade en lillebror som hette Jaxon. Han pratade om Kanada, sedan berättade jag om min familj och smått och smått kände vi varandra lite bättre.

"Det skulle inte kännas konstigt om jag sover här ibland va?" sa han emot mig.
Jag tittade på hans ansikte och nekade.
"Nej då, jag kan nog fixa till och med en extra säng då sen när bebisen föds" log jag.
"Okej, vad bra! Kändes bara som en bra sak att veta"
"Du får fråga vad du vill Justin, du och jag ska bli föräldrar, jag tycker vi borde kunna prata om allt då"
"Förlåt för förut, jag var nog lite av en idiot"
"Det är lungt, förlåt själv för att jag var lite av en bitch"
Vi skrattade lite och han grävde fram en cola ur kylen till oss båda två.
"Du har inte tänkt på..dina fans något? Alltså hur ska du göra?"
"Jag vet inte än" mumlade han "det känns som jag borde berätta till min mamma"
Jag nickade "det tycker jag med" 


Kommentera bebisar :) 

Måste bara säga en sak, snart kommer det komma mycket drama som liknar mitt privatliv, ni får gärna fråga om ni undrar något :) puss!



Kommentarer
Postat av: Emma

Suuuuperbra!

Mer :D

2011-11-17 @ 22:38:06
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt!♥



//Ebba :D

2011-11-17 @ 22:43:13
Postat av: Anonym

GRYYYMT ;D<3 mer mer mer mer mer mer mer mer

2011-11-17 @ 22:45:23
Postat av: Quinee/Inees

Jätte bra !!!!!!! När kommer nästa ????<3333

2011-11-17 @ 23:45:54
URL: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/
Postat av: Marielle

Fan vad glad jag är att det funkar. :)

2011-11-17 @ 23:47:46
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer i dag

2011-11-18 @ 12:34:37
Postat av: Marielle

Vad glad jag blir att jag kan hjälpa till.. :)

2011-11-18 @ 15:05:33
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0