Blogg.se

Vet att jag sagt det förut, men seriöst HJÄLP MIG NÅGON!!
när jag skriver ett kapitel och trycker på publicera så slutar webbsidan att fungera så måste jag göra om från utkastet å så kan jag inte ändra något för då händer samma sak när jag trycker på publicera. Därför finns det inte bilder på vissa, inte bra med texten eller att något fattas. Jag hatar det och om de inte fixas snart kommer jag sluta blogga seriöst. Är så trött på de!! Har försökt med allt, hjälp mig någon så kommer de 10 delar samma dag, JAG LOVAR!!
Det är därför jag inte uppdaterat på riktigt.. Tappar lusten.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag har haft problem. Har jag sparat ett inlägg i utkast så går det inte att publicera, så jag vande mig med att kopiera det där ifrån och sedan klistra in det i ett nytt inlägg, då funkade det.

2011-11-14 @ 01:19:40
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0