Dina andetag är min musik - chapter 39

Vi slängde oss direkt i sängen och precis när jag skulle somna så fick jag ett sms från mamma igen .
* Har tänkt lite på detdär med turnen , jag tror det kanske funkar ett tag , inte hela turnen men bara några veckor . Godnatt . *
Jag höll på att spricka av glädje ...



Jag hörde hur Nelly somnade , så bättre att berätta det imorgon istället . Jag blundade och somnade , perfekt dag.

" Vakna ! " Jag hörde Nellys darriga röst , som om hon grät .
Jag öppnade ögonen , det var alldeles mörkt , det var väl inte morgon än ?
" Nelly? "
" Justin , är du vaken ? "
" Mm , vad har hänt ? "
Hon snyftade .
" Jag vet inte , jag drömde bara jätte hemskt och när jag vaknade kändes det så verkligt . "
" Aaw , älskling . Ingenting att oroa dig för , jag är här . "
" Jag vet . "
" Sov nu . " Jag tog min arm runt henne och hon somnade snart igen , jag också .

Vi vaknade , packade och ringde Kenny att hämta oss , dags att åka hem . Han hämtade oss utanför dörren och i bilen bestämde vi att jag skulle sova hos Nelly .
" Var snälla nu , ring sen Justin . " Sa Kenny innan jag stängde igen dörren utanför hennes port .
" Yes , bye ! "
Han skakade bara på huvudet och åkte iväg , vi gick sedan in till henne .

Klockan var kanske två och vi slängde oss på hennes säng . Hennes mobil ringde , hon svarade och log när hon hörde en röst i luren .
" Helene , vad länge sen ! " Skrattade hon och blev alldeles ivrig .
Jag hörde rösten också .
" Nelly , vad gör du ? "
Hon kollade på mig medans hon pratade .
" Ingenting , kom precis hem , du då ? "
" Förebreder inför min strandfest , vill du komma eller ? "
" I kväll ? "
" Ja , du kan ta med dig vem du vill , helst snygga killar . "
" Aa visst , vi kommer . "
" Vi , olala , vem är han ? "
" Jadu , det får du se sen . "
" Okej , men det är dendär stranden som vi var på förut , kommer du ihåg ? "
Hon tänkte efter en stund .
" Juste , ja det gör jag . "
" Var där vid åtta typ . "
" Okej , ses sen . "
" Yes , hejdå . "
" Hejdå . "
Hon la på och skrattade .

" Nu har vi planer ikväll . "
Hennes ögon glittrade från solen .
" Tydligen . " Skrattade jag .
" Men du vill väl komma ? Det kanske bli några fans , men inte så många tror jag , vad jag vet så är dom inte så stora fans , typ som jag innan vi träffades . "
" Det är lungt , strandparty låter kul . "
" Bra . "
Hon pussade mig snabbt på munnen .
" Måste börja fixa oss . "
" Klockan är två , redan ? "
" Det ligger en ganska lång bit bort också . "
" Okej , börja du fixa dig då . "
Hon log och la sig över mig med ett ben på varsin sida .
" Du vet att jag älskar dig väl ? " Frågade hon och började kyssa mig .
" Jag älskar dig . "
Jag besvarade hennes kyssar , och det var inte helt fel när hon låg över mig såhär .

När det blev ganska passionerat så snurrade jag runt så  jag hamnade överst .
" Justin . " Skrattade hon .
" Ja ? "  
Hon hade bena runt min midja , jag började kyssa henne på halsen .
" Jag måste börja fixa mig . " Skrattade hon .
" Du hinner . " Mumlade jag mellan kyssarna .
Hon verkade tycka det också för hon stoppade mig inte , jag började smeka hennes kropp och hennes händer smekte min mage . Hon började dra upp på min t-shirt och snart drog hon av den helt , jag forsatte kyssa henne . Hon smekte min mage en stund men tog sedan händerna till mitt hår . Och från mitt hår till mitt ansikte .
" Justin , sluta nu , vi kommer inte hinna . " Skrattade hon och lyfte mitt ansikte , hon drog det mot sitt och gav mig en sista kort kyss .
" Jag ska duscha nu . "
Jag snörpte besviket på munnen . Då skrattade hon bara ännu mer och reste sig upp , hon gick in på toaletten och låste dörren .

Jag hade med mig kläder efter redan så jag tog ut dom från väskan färdigt , ett par svarta badshorts och ett vitt linne . Sedan la jag mig i soffan och kollade på teven , hon var inne på badrummet i evigheter . När hon äntligen kom ut hade hon på sig ljusa jeansshorts som såg sådär snyggt slitna ut , sedan ett vitt linne som var pösig. Det var otroligt snyggt på henne när hon var så brun , sedan var hennes hår i slarviga lockar , precis som några dagr innan . Hon var så sjukt vacker !

Nellys perspektiv:
Jag kom ut i en blandad outfit , Justin kollade på mig länge innan han kom fram och kysste mig .
" Gå och duscha nu . " Log jag .
" Ska det nu . "
Han log och gick in i badrummet med sina kläder hängades på armen .

Medans han duschade så passade jag på att sminka mig med mascara och sedan ringa Carrie för att fråga om hon skulle dit . Helene var min barndomsvän och vi hade tappat kontakten lite nu , hon var vild och galen och ikväll skulle bli säkert superkul . Hon skulle tydligen också dit , även massa andra vänner som jag inte träffat på länge .

När Justin kom ut var han bländade snygg , men jag sa ingenting utan ruffsade bara till hans hår lite . Han skrattade och gjorde samma sak med mitt hår , det störde mig inte så mycket . Justin ringde Kenny att komma med hans bil , snart stod den parkerad utanför oss . Även fast han fick böna och be lite först , även om man trodde det så fick han inte allting han ville ha vilket jag tyckte var bra .

När klockan var ungefär halv åtta så åkte vi , jag förklarade vägen och Justin berättade roliga historier . Jag berättade lite om vem hon var och så . När vi var framme parkerade han bilen på en parkering och jag ser hur massa människor i sommarkläder går omkring på den fina stranden . Alla skrattade och hög musik dunkade i högtalarna .
" Så det här hit vi ska ? "
" Ta det lungt , jag känner inte alla heller . "
Han skrattade lite .
" Gör det någonting om jag tar din hand nu ? " Frågade han sedan .
" Absolut ingenting . " Log jag tillbaka och tog hans hand .
Vi log lite och började gå mot den enorma folkmassan . Det var ganska mörkt men enorma eldflammor i facklor typ gjorde hela stället ljusare . Sedan fanns det tält med lampor och nu när jag kollade lite nogrannare så var det en  eld mitt i allting .

Jag såg Helene en bit bort , jag började gå snabbare och Justin hängde efter .
" Där är hon . " Sa jag och pekade på henne .
Hennes blonda hår var blekt utav solen och även hon var brun , vi var ganska lika om man bortser från hårfärgen .
" Helene ! " Skrek jag så fort jag var nära henne .
" Nelly . " Skrek hon ivrigt och sprang fram till mig .
Hon hoppade runt min hals och kramade mig hårt , jag kramade henne med mig fria hand .
" Hur mår du ? "
" Bara bra , själv då ? "
" Bra . "
" Snygg fest . " Skrattade jag och kollade imponerat omkring .
Hon bodde här någonstans i närheten , om jag inte minns fel så var det i strandhusen en bit bort . Det var vit len sand under fötterna och nästan alla gick barfota men jag bestämde mig för att hålla mina flipflop på .
" Tack , vem har du med dig förresten . " Hon kollade först på våra sammanflätade händer och sedan på Justin . Det verkade vara lite mörkt för hon såg inte vem det var .
" Jag heter Justin . " Sa han och log lite .
" Aha okej , jag heter Helene . "
" Trevligt att träffas . "
" Ja . "
En kille längre bort letade med blicken efter Helene .
" HELENE ! " Ropade han när han såg henne , antagligen ganska högt eftersom vi hörde han trots den höga musiken . Hon såg honom och nickade .
" Ledsen , men jag måste gå nu , vi ses sen . "
" Absolut . "
Vi log och hon sprang iväg , jag vände mig mot Justin .
" Vill du gå lite längre bort ? " Frågade jag högt så att han skulle höra .
Han nickade och vi gick en bit längre bort till stranden . Våra fotavtryck varade i sanden i några minuter innan vattnet sköljde bort det . Vi jagade runt varandra precis som alltid , larvade oss och skvätte vatten på varandra , tillslut så gick vi bara tysta längs stranden .
" Nelly , det finns en sak jag måste berätta för dig . " Sa Justin plötsligt och jag visste inte om jag skulle vara orolig eller glad ..




Bara för att jag hade tråkigt så fick ni en till , helt okej lång också :) KOMMENTERA !! :DD


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sjukt bra :DDDDDDDDdd

2011-02-01 @ 15:38:17
Postat av: Isabelle

Den är helt enormt bra!

Asso det är helt sjuk, du har fått mig att bli kär!

Keep it up girl!

2012-02-04 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0