Dina andetag är min musik - chapter 35

" Godnatt , jag älskar dig . " Log jag och höll om honom hårdare .
" Godnatt , jag älskar dig också min fina prinsessa . "
Han började sjunga lite tyst på favorite girl och jag somnade och hoppades jag skulle få ligga där föralltid med killen jag älskade ...



Jag vaknade av att någon höll på med mitt hår . Jag låg precis likadant som när jag somnat . Musklerna var alldeles stela , som när man sovit för länge . Jag gäspade stort och kollade upp på Justin . Han log stort .
" Godmorgon . " Sa jag och pussade honom snabbt på läpparna .
" Godmorgon . "
" Vad ska vi göra idag då ? " Frågade jag och flätade samman våra händer .
" Jag vet , men det får bli en överraskning . "
" Okej då , lova att det inte är för mycket . "
Jag fick dåligt samvete när han gjorde saker för mig hela tiden och jag knappt fick ge honom någonting . Han behövde inte ge mig allt detdär , han gav mig allt bara genom att andas .
" Det är inte för mycket , jag lovar . "
" okej , kom nu äter vi frukost . "
Jag reste mig upp och han följde efter .

SENARE :
Justin hade gett mig två ledtrådar , ett : flygplanet tar oss dit . Två : Packa lätta kläder med dig för ungefär två dagar . Bara dom ledtrådarna avslöjade att det skulle vara för mycket , men han vägrade låta mig slippa undan . Jag loggade in mig på datorn medans Justin åkte hem för att packa sina kläder . Nyheterna hade jag inte läst på alldeles för länge , jag klickade in mig på någon skvallersida , jag ångrade att jag gjorde det . Massor bilder av mig och Justin dök upp , fan .
' JUSTIN OCH HANS NYA FLICKVÄN ' Bara för att kolla så tryckte jag där .
' Justin ses nu ganska ofta med en tjej som heter Nelly . Nelly har bott i hans hus när han har turnerat , och på nätterna ses dom gå in till samma hus för att sova . Med tanke på att dom ses så ofta så cirkulerar rykterna , har bieber en flickvän ? '
Det fanns säkert mer text men jag orkade inte läsa , jag gick in på twitter .

Det första jag reagerade på var hur måna followers jag hade nu , sedan hur mycket folk skrivit till mig .
' LÄMNA JUSTIN IFRED ! ' var det enda jag kunde läsa innan jag var tvungen att kryssa sidan . Vad skulle vara bra med att läsa alla hot min twitter nu förtiden hade . Det skulle ändå bara ge mig sämre självförtroende . Jag stängde av datorn , det fanns ändå aldrig bra nyheter där . 
 
Jag underhöll mig själv genom att kolla på tv tills han kom , och när han gjorde det åkte vi direkt . Jag visste att vi skulle till flygplatsen , men sedan visste jag inte mer . Återigen åkte vi med hans privata flyg , det betydde att jag inte skulle få reda på vart vi skulle .

I planet spelade vi sällskapsspel , det var bara jag och Justin . Sedan Kenny såklart , och dom som flög planet . Men Pattie stannade hemma . Lite innan planet skulle landa slängde Justin en ögonbindel i mitt knä .
" Justin , snälla , jag tänker inte gå runt med den . " Skrattade jag .
" För min skull . " Bad han och gjorde sina urgulliga ögon .
" Bara för din skull . " Sa jag innan jag gav upp .
Jag la den runt mina ögon och Justin knöt den sedan där bak . Jag kände mig verkligen som en fåne .

Vi landade och jag hade tydligen kommit över min flygplansskräck , han ledde mig genom massa människor jag kände det . Shit vad pinsamt , jag måste verkligen varit alldeles röd om kinderna . Jag hörde också hur massa skrek Justins namn och bad om autografer men han stannade aldrig . Tillslut gick vi in i en bil och den körde en stund . När vi äntligen stannade så ledde han mig ut igen . Genom någonstans , sedan stannade vi .
" Sådär . "
Han drog av min ögonbindel , jag öppnade ögonen och kände hur en glädjetår gled nedför min kind ..


Dethär ska nog egentligen höra ihop med 34 men nu fick det bli en till . Kommentera vad ni tror Justin har gjort , och för mer :)





Kommentarer
Postat av: Rebecka

har faktiskt ingen aning , vill gärna vet :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

2011-01-30 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0