Dina andetag är min musik - chaper 55

Han perfekta läppar var som gjorda för mina och jag hade glömt hur underbart det kändes . Hans läppar lämnade bara mina för att säga .
" Jag älskar dig . "
" Jag älskar dig också ."



Han började styra mig mot sängen och jag tvekade inte , jag var redo ..

NÄSTA MORGON :
Jag låg på sängen , helt naken på Justins bröst . Gårdagen hade varit ... alldeles perfekt . Jag kände hur han vaknade under mig .
" Godmorgon . " Viskade jag och pussade på hans näsa .
Han skrattade lågt och gäspade lite .
" Godmorgon . "
" Sovit gott ? "
" Mm , och tack för gårdagen . "
" Det är du som ska ha tack . "
Han skrattade och snurrade runt så jag låg under honom .
" Jag älskar dig . "
" Och jag dig . "
" Jag skulle gärna vara med dig men jag har fullt upp idag , vill du följa med ? "
Jag nickade ivrigt .
Han reste sig och tog täcket runt hans ben , så man bara såg hans mage . Jag tog det andra täcket och la det runt mig .
" Jag måste duscha . " Klagade jag och gäspade .
" Jag kan hålla dig sällskap i duschen . " Log han .
" Det skulle du vela va ? " Skrattade jag .
Han nickade .
" Kom då . "
Jag gick in på toaletten och hörde hur han följde efter , jag log för mig själv .

Vi duschade snabbt och klädde sedan på oss vanliga kläder . Sedan gick vi ut och satte oss i hans bil , han körde någonstans .
" Justin ? " Sa jag och tittade ut genom fönstret .
" Mm ? "
" Tänk om alla får veta . "
" Veta vad ? "
" Om oss .. "
" Först och främst ´bryr jag mig inte därför att jag älskar dig . Och vad händer om dom får veta ? Det gick ju bra förra gången , eller ? "
Jag sa ingenting .
" Eller ? " Frågade han oroligt och vred sitt huvud mot mig ett par sekunder .
Om jag skulle berätta till honom skulle han bara skylla på sig själv och kanske lämna mig igen, det ville jag verkligen inte. Men nu var det försent att ljuga, han förstod nog redan.
" Nelly ? Varför sa du inget ? " Sa han plågat och stirrade på vägen.
" Men det var inget speciellt, ingenting hände. "
Minnet när han varit på turne och jag hade fått en flaska i huvudet på stan spelades upp i mitt huvud.
" Säkert inte. Allting är mitt fel, om du aldrig träffat mig så skulle.."
Jag avbröt honom.
" Precis därför sa jag ingenting ! Jag vill inte att du ska skylla på dig själv , att du ska lämna mig! Jag bryr mig inte vad dom gör , bara att du finns där. "
" Men när någonting hände , vilket du ska berätta till mig , då var jag inte där , eller hur ? "
Jag svarade inte , den tiden hade varit alldeles för plågsam för att behöva minnas nu . Bara hans namn fick mig att vela gråta då .
" Vad hände ? " Krävde han .
" Inget sa jag ju ! "
" Annars frågar jag Ryan . "
" Tror du att han skulle berätta ? "
" Tror du inte att han skulle göra det ? "
" Okejdå ! Ett galet fan kastade en glasflaska i mitt huvud , glad ? "
Jag blev på irriterat humör och tittade ut genom fönstret , men självklart skulle någon ta kort . KUNDE DOM INTE LÅTA HONOM VARA ELLER ?!
" Förlåt , varför sa du ingenting ? Fick du åka till sjukhuset ? "
" Mm , några stygn , jag var med Ryan . "
" Förlåt igen , jag älskar dig mest av allt okej ? "
" Jag älskar dig också , förlåt . "
Han la sin arm runt mig , och kysste min panna .
" Papparazzis ? " Sa jag frågandes och kollade upp på honom.
" Bryr mig inte . "
" Okej , vart ska vi ? "
" På en intervju bara . "
" Okej . "

Han gjorde sin intervju medans jag stod där bakom , när frågan om han dejtade någon dök upp så förnekade han inte det men gick runt frågan så mycket han kunde och man fick inget tydligt svar , smart . Efter så åkte vi hem  till mig igen , jag la mig med honom i sängen och pratade om hans näst turne , denna gång skulle vi klara det , vi var tvugna , jag älskade honom för mycket för att bara låta honom försvinna igen ..



Skriver mer senare .
Snart kommer det komma lite drama , har kommit på lite saker som kan hända . Kommentera :)


Kommentarer
Postat av: mmelissavuong ♥

har denna novellen tagit slut nu ?

2011-02-16 @ 21:22:13
URL: http://mmelissavuong.blogg.se/
Postat av: Laramore ^^

Riktigt bra novell! Skriv gärna mera :)

2011-02-18 @ 20:44:10
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Madde

HAR VÄNTAT JÄTTE MYCKET NÄR KOMMER FORTSÄTTNINGEN PÅ DENNA NOVELL?`:D

2011-04-17 @ 11:52:33
Postat av: Linnéa

Kommer det nått nytt inlägg på den här novellen?! :D

2011-05-03 @ 16:03:12
Postat av: josefine

2011-06-14 @ 19:50:47
URL: http://purpleninjastorys.blogg.se/
Postat av: josefine

oj det va inte meningen men jag tycker att du kan lägga in ett til inlägg nu !

2011-06-14 @ 19:51:22
URL: http://purpleninjastorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0