Dina andetag är min musik - chapter 53

" Grattis . " Skrattade dom båda .
Jag log lite men kollade sedan bak , bakom dom stod Ryan med skyldig blick . Jag gick oroligt fram till honom .
" Vad gör du här ? " Frågade jag och ville krama honom men han backade undan .
" Du svek mig Nelly , det gjorde du verkligen . "



" Va ? Vad snackar du om Ryan ? "
" Tror du att jag är blind ? Du och Justin igen ha ? "
" Nej , det är inte vi . " Mumlade jag ledsamt .
" Du lovade att du inte gillade honom mer . "
" Och jag ljög inte ! "
Fan att jag skrek det , precis då kom Justin bakom oss och kollade på oss med stora ögon .
" Vad händer ? " Frågade han lungt .
" Justin .. Jag fattar inte att du kunde göra så mot mig . " Mumlade Ryan och jag ville bara försvinna i ett hål och aldrig komma tillbaka .
" Ryan ? Jag fattar ingenting . "
" Gå bara och gör din konsert , ta min flickvän och gör vad fan du vill , du är ju Justin Bieber . " Röt han och vände sig om .
Jag , hans flickvän . Det var ju på något sett sant , men jag hade kanske bara vägrat inse det . Han började gå iväg och Justin stod kvar alldeles chockad .
" Vem fan är din flickvän ? " Frågade han tyst .
" Vem fan tror du ?! "
Sedan försvann han , borde jag springa efter ? Jag kollade på Justin som kollade sårat på mig , sedan vände han sig också och gick mot scenen .

Justins perspektiv :
Flickvän ? Det sårade mig verkligen , jag hade nästan vetat de . Jag gick tillbaka till scenen , skulle avsluta med Never Say Never . Det uttrycket passade inte in i mitt liv någon mer . Visst jag levde mig dröm , samtidigt förlorade jag massor av människor . Dessutom så sa Ryan att jag snott hans flickvän , hon var min allra först och jag hoppades att hon skulle ha vart det än idag . Men mitt liv är inte perfekt , det vet jag nu . På något sett var jag inte ledsen , bara tom . Tom i hela kroppen , kände ingenting . När jag gick förbi Jessica påväg in till scenen så kollade hon på mig .
" Har det hänt något ? "
Jag nekade med huvudet och gick in . Jag bytte min ledsna min mot ett glatt leende .
" People always says that you cant live your dreams , this is what´I tell them . NEVER SAY NEVER ! " Skrek jag i micken .
Alla fans skrek högre , viftade med händerna . Jag log lite och undrade om jag kanske kunde ändra lite ..
" Jag brukar inte göra dethär . Men just nu har det hänt någonting , någonting jag inte kan berätta just nu . Ni är dom absolut bästa fansen man kan ha . Om jag kunde så skulle jag bara vela sjunga och ha er i mitt liv , men tyvärr så måste andra saker också existera . Nu alla mina underbara fans skulle jag vela att alla har en tyst minut och ber för vad dom verkligen skulle vela mest av allt just nu , visst klarar vi det ? Never say never , right ? "
Alla skrek , jag tog det som ett ja .
" Blunda och be , från och med nu . "
Hela arenan tystnade , blundade och knöt sina händer . Jag gjorde samma sak , tänkte vad jag ville mest av allt .
" Jag vill såklart att det ska vara fred , att alla ska ha det bra . Men just nu vill jag bara ha henne , jag vet inte vad jag ska göra , snälla hjälp mig . " Bad jag och öppnade sedan ögonen .
Fortfarande alldeles tyst , jag älskade mina fans mest av allt .

Nellys perspektiv :
Jag ville bara slå mitt huvud i väggen , vad hade jag gjort ? Jag hörde hur han skrek sin never say never replik men sedan börjar han berätta något annat . Jag såg hur alla samlades bakom scenen för att se honom . Jag gick dit också och hörde han lilla bön om att alla skulle be och ha en tyst minut . Wow , hela arenan tystnade . Hur han kunde få allting att hända , jag blundade och bad också .
" Jag vet inte vad jag vill , jag älskar båda , men kanske bara just honom mer . Snälla hjälp mig . "
Jag öppnade ögonen och såg att vissa också gjort det , när en minut passerat så började det höras prat och vissa forsatte prata . Justin viskade tack och började sedan sjunga , ingen Jaden . Jag gick tillbaka och började springa dit Ryan sprungit , var jag påväg till min kärlek eller var han kvar på scenen ? Det var den stora frågan ...



Vad tycker ni om detta triangel-drama ? Och vem tycker ni Nelly ska välja ? Kommentera älskade läsare :)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

skit bra :D , jag tycker hon ska välja justin , o att ryan ska förstå , de var ju endå inte tsm :DDDDDDD

2011-02-10 @ 20:42:53
Postat av: Zandra

jätte bra! hon ska välja justin.. :D

2011-02-12 @ 10:44:16
URL: http://zaaandraaavictoriaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0