Unbroken - episode 37



Veckorna gick snabbt, och ikväll planerade jag Justin's överraskning för att han hade varit så tålmodig och tagit hand om Jazzy så bra.
"Justin, jag sticker och tränar okej? Du har allting"
"Gör det, älskar dig"
"Älskar dig också, hejdå"
Jag stängde dörren och där väntade Aria, jag bet mig i läppen och gjorde en tumme upp till henne. Vi gick runt på stan och in på Victoria Secret där jag köpte sexiga underkläder.
Jag visste inte exakt vad jag skulle ha på mig ikväll, men något av det jag köpt iallafall. Jag köpte nya kläder också eftersom jag verkligen tröttnat på mina gamla.
"Hur är han då?"
"Vem då? Justin?"
"Ja, som pappa menar jag då" sedan skrattade hon åt hur man kunde misstolka det i en underklädersaffär.
"Han är fantastisk, jag älskar honom mer och mer varje dag trots att det inte är möjligt. När tänkte du ta och skaffa dig ett förhållande då?"
Hon bet sig i läppen "du har redan ett! Berätta" begärde jag och slog henne med en liten påse i huvudet.
"Jo.. asså det är väldigt komplicerat att berätta för dig, för jag vet hur sur du kommer bli"
"Om du har haft sex men Justin så dödar jag dig" varnade jag henne.
"Nej" skrattade hon nervöst "inte det"
"Då kan jag inte komma på något, så berätta"
Hon suckade "jag dejtar Oliver"
Jag spärrade upp ögonen och kollade rakt fram  i tystnad, jag hade ju fortfarande kvar Olivers besök men han hade inte smsat mig mer än grattis och så, ingenting om när vi skulle träffas. Jag fick en klump i halsen, jag älskade Oliver det gjorde jag verkligen. Såklart han var min kusin och jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med han, jag brukade ju alltid förut spionera på hans tjejer med hans bror.. Men aldrig hade jag trott att jag skulle få göra det med min bästa vän, och dessutom kände jag Oliver.
Han var en player, han hade alltid olika tjejer, så Aria skulle bli sårad.
"Förlåt mig, jag vet hur du känner om han, men jag kan inte hjälpa det. Jag är kär i honom Ali, och han ville att vi alla fyra skulle träffas imorgon hos er men att jag inte skulle säga något till dag att han skulle med för du skulle dra dig ur"
"Aria, min kusin!" sa jag och tittade på henne med sorgsna ögon.
"Jag vet"
"Jaja, du får väl vara med honom men jag varnar dig att du kommer bli sårad"
"Bra pepptalk" sa hon och log sarkastiskt.
Jag log medlidande "tur att du sa att ni kommer över, måste nog skydda mig med skottväst"
"Sluta, han kommer vara snäll när jag är där"
Jag suckade "bara så du vet, om jag dör så vill jag att du hjälper till med Jazzy"
Hon skrattade.
"Nej men allvarligt, om du kysser honom framför mig så klipper jag av din tunga"
Hon kollade skräckslaget på mig "ska inte"
-
När jag kom hem hade jag ju faktiskt tränat, jag hade redan planerat med mamma att hon skulle ta Jazmyn. Det skulle vara min första natt utan henne, vilket skrämde mig lite.
Men mamma därimot, och mina korkade bröder var glad att hon skulle komma. Mamma sa något i stil med "åh jag ska behandla henne som min prinsessa, du behöver inte vara orolig"
"Hej mamma" sa jag och kramade om henne medans jag pussade henne på kinden.
"Hej gumman, vart är hon?"
Alltid lika ivrig när hon hälsade på "åh hej" hälsade Justin när mamma klev in i vardagsrummet där han låg med henne på golvet och lekte.
"Hej Justin, alltid lika kul  att se dig"
Dom kramade om varandra och mammas leende blev stort när hon fick upp Jazzy i sin famn.
"Hej världens sötaste unge, jag har saknat dig" sa hon och pussade henne.
"Hon ska ha mat varje.." hon avbröt mig.
"Ali gumman, jag har haft tre barn innan" påminde hon mig.
Justin såg förvirrad ut, han visste inte att hon skulle iväg över natten. Jag ville ju inte att han skulle ana någonting.
"Ska hon med din mamma?" frågade han.
"Ja, dom behövde sällskap nu när Max och Alex är borta" ljög jag och pussade honom på kinden och han la armen runt mig "men mamma vet hur man tar hand om henne"
Han nickade, men blev nästan ändå tårögd när hon skulle åka.
"Ring direkt ifall det är något" sa han allvarligt.
Hon skrattade och försvann ut genom dörren.
"Det kommer vara så tyst här nu" sa han och kollade på mig.
Jag skrattade till "oroa dig inte, mamma kan. Skulle du kanske kunna göra middag så hoppar jag in i duschen?"
Jag duschade, rakade mig ordentligt och klev sedan bort.
Jag gick in i sovrummet och valde en röd bh och nederdelen till det. Jag fixade i ordning mitt hår och sminkade mig lite, så jag inte såg så blek och trött ut.
Över det satte jag på mig en morgonrock och så upp med håret i en bulle så att han inte skulle märka något.
Jag satte mig vid bordet och han hade redan tänt massvis med ljus och lagat pasta med en sås.
"Vad gott" log jag och han besvarade det leendet med det vackraste leendet någonsin.
Efter vi ätit så erbjöd han sig att diska, då släppte jag ner håret och kom bakom honom och la armarna runt honom. Han vände sig om och tittade på mitt ansikte, och sedan på min morgonrock. Jag tror att han fattade då med tanke på att jag släppt ner håret också och han kysste mig. Kyssen var laddad och intensiv, jag njöt och ville aldrig att han läppar skulle lämna mina.
Sakta så knöt han upp knuten på min morgonrock så den öppnades och han kunde smeka min mage och min rygg. Hans hand var iskall och jag rös till.
Han tog sedan ett fast grepp om min rumpa och jag hoppade upp så han kunde bära upp mig på diskbänken. Han forsatte smeka min kropp medans jag hade benen runt hans midja.
Jag hann knappt andas och avbröt kyssen, då kysste han min hals och hals. Vidare ner till brösten, jag hade saknat denna känsla.
Han gjorde mig galen, sakta så drog han av mig hela morgonrocken så den föll ner och kvar satt jag bara med underkläder.
"Du anar inte hur länge jag har väntat" viskade han mot mina läppar.
Bådas andetag var andfådda och höga, och vi hade vårat ansikte bara några få centimeter från varandra utan att röra varandra om man inte räknar Justins trevande hand på min kropp.
Han bar mig slutligen till sängen och forsatte utforska min kropp, han såg till att inte lämna en endaste kroppsdel. Tillslut vände jag oss om så att jag gränslade han och såg först till att ta av hans tröja. Han kollade på mig med stora ögon medans jag knäppte upp min bh, efter det drog jag bort hans byxor och kysste hans mage.
Jag kände hur han rös och jag drog sakta ner hans boxers, samtidigt som jag kysste honom allt längre ner. Hans andning blev oregelbunden och jag drog bort hans kalsonger helt, och gav honom ett handjobb vilket enligt hans stönanden uppskattades.
Jag slutade när jag märkte att han nästan kom, och han fick knappt fram orden "varför slutade du?"
Jag flinade åt han och forsatte, så han kom och efter det snurrade han runt oss igen.
Han drog av mina trosor och kysste min mage, sedan mina läppar och började smeka mig därnere. Jag trodde han hade låtit högt, men jag stönade ännu högre.
Han lät mig komma och sedan ville jag ha honom så mycket, men vi forsatte bara att reta varandra.
När han tillslut trängde sig in i mig var det en underbar känsla..

Veckorna gick snabbt, och ikväll planerade jag Justin's överraskning för att han hade varit så tålmodig och tagit hand om Jazzy så bra.
"Justin, jag sticker och tränar okej? Du har allting"
"Gör det, älskar dig"
"Älskar dig också, hejdå"
Jag stängde dörren och där väntade Aria, jag bet mig i läppen och gjorde en tumme upp till henne. Vi gick runt på stan och in på Victoria Secret där jag köpte sexiga underkläder.

Jag visste inte exakt vad jag skulle ha på mig ikväll, men något av det jag köpt iallafall. Jag köpte nya kläder också eftersom jag verkligen tröttnat på mina gamla.
"Hur är han då?"
"Vem då? Justin?"
"Ja, som pappa menar jag då" sedan skrattade hon åt hur man kunde misstolka det i en underklädersaffär.
"Han är fantastisk, jag älskar honom mer och mer varje dag trots att det inte är möjligt. När tänkte du ta och skaffa dig ett förhållande då?"
Hon bet sig i läppen "du har redan ett! Berätta" begärde jag och slog henne med en liten påse i huvudet.
"Jo.. asså det är väldigt komplicerat att berätta för dig, för jag vet hur sur du kommer bli"
"Om du har haft sex men Justin så dödar jag dig" varnade jag henne.
"Nej" skrattade hon nervöst "inte det"

"Då kan jag inte komma på något, så berätta"
Hon suckade "jag dejtar Oliver"
Jag spärrade upp ögonen och kollade rakt fram  i tystnad, jag hade ju fortfarande kvar Olivers besök men han hade inte smsat mig mer än grattis och så, ingenting om när vi skulle träffas. Jag fick en klump i halsen, jag älskade Oliver det gjorde jag verkligen. Såklart han var min kusin och jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med han, jag brukade ju alltid förut spionera på hans tjejer med hans bror.. Men aldrig hade jag trott att jag skulle få göra det med min bästa vän, och dessutom kände jag Oliver.

Han var en player, han hade alltid olika tjejer, så Aria skulle bli sårad.
"Förlåt mig, jag vet hur du känner om han, men jag kan inte hjälpa det. Jag är kär i honom Ali, och han ville att vi alla fyra skulle träffas imorgon hos er men att jag inte skulle säga något till dag att han skulle med för du skulle dra dig ur"
"Aria, min kusin!" sa jag och tittade på henne med sorgsna ögon.
"Jag vet"
"Jaja, du får väl vara med honom men jag varnar dig att du kommer bli sårad"
"Bra pepptalk" sa hon och log sarkastiskt.
Jag log medlidande "tur att du sa att ni kommer över, måste nog skydda mig med skottväst"
"Sluta, han kommer vara snäll när jag är där"
Jag suckade "bara så du vet, om jag dör så vill jag att du hjälper till med Jazzy"
Hon skrattade.
"Nej men allvarligt, om du kysser honom framför mig så klipper jag av din tunga"
Hon kollade skräckslaget på mig "ska inte"

-


När jag kom hem hade jag ju faktiskt tränat, jag hade redan planerat med mamma att hon skulle ta Jazmyn. Det skulle vara min första natt utan henne, vilket skrämde mig lite.
Men mamma därimot, och mina korkade bröder var glad att hon skulle komma. Mamma sa något i stil med "åh jag ska behandla henne som min prinsessa, du behöver inte vara orolig"

"Hej mamma" sa jag och kramade om henne medans jag pussade henne på kinden.
"Hej gumman, vart är hon?"
Alltid lika ivrig när hon hälsade på "åh hej" hälsade Justin när mamma klev in i vardagsrummet där han låg med henne på golvet och lekte.
"Hej Justin, alltid lika kul  att se dig"
Dom kramade om varandra och mammas leende blev stort när hon fick upp Jazzy i sin famn.
"Hej världens sötaste unge, jag har saknat dig" sa hon och pussade henne.
"Hon ska ha mat varje.." hon avbröt mig.
"Ali gumman, jag har haft tre barn innan" påminde hon mig.

Justin såg förvirrad ut, han visste inte att hon skulle iväg över natten. Jag ville ju inte att han skulle ana någonting.
"Ska hon med din mamma?" frågade han.
"Ja, dom behövde sällskap nu när Max och Alex är borta" ljög jag och pussade honom på kinden och han la armen runt mig "men mamma vet hur man tar hand om henne"
Han nickade, men blev nästan ändå tårögd när hon skulle åka.
"Ring direkt ifall det är något" sa han allvarligt.
Hon skrattade och försvann ut genom dörren.
"Det kommer vara så tyst här nu" sa han och kollade på mig.
Jag skrattade till "oroa dig inte, mamma kan. Skulle du kanske kunna göra middag så hoppar jag in i duschen?"

Jag duschade, rakade mig ordentligt och klev sedan bort.
Jag gick in i sovrummet och valde en röd bh och nederdelen till det. Jag fixade i ordning mitt hår och sminkade mig lite, så jag inte såg så blek och trött ut.
Över det satte jag på mig en morgonrock och så upp med håret i en bulle så att han inte skulle märka något.
Jag satte mig vid bordet och han hade redan tänt massvis med ljus och lagat pasta med en sås.
"Vad gott" log jag och han besvarade det leendet med det vackraste leendet någonsin.

Efter vi ätit så erbjöd han sig att diska, då släppte jag ner håret och kom bakom honom och la armarna runt honom. Han vände sig om och tittade på mitt ansikte, och sedan på min morgonrock. Jag tror att han fattade då med tanke på att jag släppt ner håret också och han kysste mig. Kyssen var laddad och intensiv, jag njöt och ville aldrig att han läppar skulle lämna mina.

Sakta så knöt han upp knuten på min morgonrock så den öppnades och han kunde smeka min mage och min rygg. Hans hand var iskall och jag rös till.
Han tog sedan ett fast grepp om min rumpa och jag hoppade upp så han kunde bära upp mig på diskbänken. Han forsatte smeka min kropp medans jag hade benen runt hans midja.
Jag hann knappt andas och avbröt kyssen, då kysste han min hals och hals. Vidare ner till brösten, jag hade saknat denna känsla.

Han gjorde mig galen, sakta så drog han av mig hela morgonrocken så den föll ner och kvar satt jag bara med underkläder.
"Du anar inte hur länge jag har väntat" viskade han mot mina läppar.
Bådas andetag var andfådda och höga, och vi hade vårat ansikte bara några få centimeter från varandra utan att röra varandra om man inte räknar Justins trevande hand på min kropp.

Han bar mig slutligen till sängen och forsatte utforska min kropp, han såg till att inte lämna en endaste kroppsdel. Tillslut vände jag oss om så att jag gränslade han och såg först till att ta av hans tröja. Han kollade på mig med stora ögon medans jag knäppte upp min bh, efter det drog jag bort hans byxor och kysste hans mage.
Jag kände hur han rös och jag drog sakta ner hans boxers, samtidigt som jag kysste honom allt längre ner. Hans andning blev oregelbunden och jag drog bort hans kalsonger helt, och gav honom ett handjobb vilket enligt hans stönanden uppskattades.
Jag slutade när jag märkte att han nästan kom, och han fick knappt fram orden "varför slutade du?"
Jag flinade åt han och forsatte, så han kom och efter det snurrade han runt oss igen.
Han drog av mina trosor och kysste min mage, sedan mina läppar och började smeka mig därnere. Jag trodde han hade låtit högt, men jag stönade ännu högre.
Han lät mig komma och sedan ville jag ha honom så mycket, men vi forsatte bara att reta varandra.
När han tillslut trängde sig in i mig var det en underbar känsla..

GOTT NYTT ÅR!!! :D



sv: well, det val väl nyår right? ;)
Runt 4?
Vad gjorde ni på nyår? Jag hade så grymt kul, dessutom skulle denna komma upp 00:00 men hade råkat sätta den på Januari 2011 och inte 2012, hehe..


Kommentarer
Postat av: bella

Super!!! Var bara hemma med familjen:D

2012-01-01 @ 21:13:48
Postat av: Cherry ♥

Sjukt bra :D

Jag är i Kanada just nu och jag firade med min familj och min mammas kompis familj :D Riktigt roligt var det och vi var riktigt busiga med raketerna :D <33

2012-01-01 @ 21:36:15
Postat av: Felizia

Awesome! :)

2012-01-01 @ 22:14:29
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0