Unbroken - episode 25



14 December:
Bara en endaste vecka kvar till julafton, och jag hade knappt några presenter inhandlade. Jag hade älskat att ta med Aria, men hon var ju en utav dom som jag skulle köpa till.
Justin var den enda som jag hade köpt till, det var inte så märkvärdigt.
Jag skulle gett honom hela världen om det vart möjligt, men istället fick det bli strumpor, kalsonger (det var absolut nödvändigt hos den här killen), sedan en biljett till att vi skulle hoppa bungy jump.
Men eftersom Justin var klar kunde jag lika väl ta med honom, som om den vanliga julhysterin inte skulle vara tillräckligt.
Justin hade smygit iväg imorse för någonting han planerade som vanligt, och över julen skulle vi vara samlade både hans och min familj, i det stora huset som vi hade haft middag i.
Vi ville inte vara isär, och inte heller behöva åka flygplan, jag är ju gravid också, så vi bestämde oss för att ta alla tillsammans.
Hejsan babe! Idag behöver vi köpa julklappar ;) Vi kommer endå ha så fullt upp sen när dom kommer. Puss
Ja, du har rätt. Hämtar dig med bilen om en timma, vi får åka till ett lugnare ställe längre bort, men det är jättebra, tro mig :) Vi tar med oss Kenny och Hugo. Puss!
Jag tog en dusch och satte upp håret bara slarvigt, nu längre kändes det som om jag inte kunna dölja magen alls. Dessutom kände jag mig bara stor, och ful.
Inte alls vacker, eller söt.
Jag försökte sminka mig, men jag lyckades inte alls och tog bort allting. Jag började om och sminkade mig bara med masacara och lite foundation så jag kunde dölja alla svarta ringar kring ögonen.  Jag tog på mig en pösig tröja och tights.
Mina ben var som tur inte så tjocka, så jag kunde fortfarande trivas med tights och jeans.
-
Vi gick runt bland leksakerna för att hitta någonting till Jaxon, jag hade hittat snygga underkläder till Aria. Ja, kanske inte det bästa att köpa när man gick med sin pojkvän. Men Justin köpte underkläder till mig också, men vi fick smyga med dom till kassan. Det skulle annars varit fullt med papparazzis.
Jag hade köpt spa saker till mamma, en kokbock till pappa.
Till Max köpte jag några expriment saker, han var ju som han var, och till Alex ett x-box spel.
Jag köpte även spa saker till Pattie, men lite annorlunda än det jag köpte till mamma, och sedan till Justin's pappa köpte jag tillsammans med Justin en ny tv.
Fast tven skulle komma med hemleverans så det slapp vi gå omkring att bära på.
"Bara så du vet, Jazmyn ska inte vara bortskämd" sa jag och kollade på alla barbiedockor.
"Vadårå? Jag vill köpa massor till henne"
"Jag med, men ändå. Du vet vad jag menar, hon ska inte få vad hon pekar på"
Justin svarade inte, han och jag skulle nog gå igenom det senare.
"Det här ska han ha"
Han pekade på en stor rallybilbana, jag visste helt ärligt inte om det var till lilla Jaxon eller till han själv. Det var bilar som man styrde med hjälp av en fjärrkontroll över en bilbana, så kunde man tävla, åka upp och ner.
Jag visste inte riktigt vad allt man kunde göra, men snart låg det på kassadisken.
"Så, det ser ut som att du och jag har att göra ikväll" sa jag och blinkade med ena ögat.
Justin's perspektiv:
Vi slog oss ner på golvet med tejp, inslagningspapper, rosetter, kartonger, snören, sax och massor utav presenter.
Ali började med att slå in sin mammas, och min mammas paket. Hon gjorde det så prydligt hon kunde, jag kollade noga på hennes ansiktsdrag.
"Ska du hjälpa till eller kolla på?" frågade hon och bet sig i läppen samtidigt som hon kämpade med att inte få en enda kant fel.
Jag lutade mig fram och kysste henne, hon suckade och drog bort ansiktet medans hon skrattade.
"Åh.. reta mig inte Justin. Vi har mycket att göra"
Jag suckade och så bara flög orden ur munnen på mig
"Jag älskar dig"
Hon stelnade till och vågade knappt titta upp.
"Förlåt, det var inte menig-" började jag men hon skakade på huvuvdet.
"Sluta be om ursäkt över dina känslor.. det känns sjukt att jag säger detta. Efter allting jag har gått igenom, men jag älskar dig med" sa hon och la sin ena arm runt min nacke.
Vi tittade in varandra djupt i ögonen samtidigt som hon smekte min nacke.
Det var ingen långvarig kyss där heller, men det betydde något.
Och nu, efter all tid som jag hållt det inne, kände jag mig lättad och hjälpte till med paketen.
"Om ett år, hoppas jag att vi bor tillsammans med Jazmyn i en takvåning. Vi slår in hennes presenter, medans hon sover.. jag längtar verkligen till sånt"
"Justin, din mamma hade verkligen inte fel när hon sa att du längtade efter barn" skrattade hon och jag skakade på huvudet.
"Nej, du har rätt. Jag längtar så mycket, ingen kan förstå"
14 December:
Bara en endaste vecka kvar till julafton, och jag hade knappt några presenter inhandlade. Jag hade älskat att ta med Aria, men hon var ju en utav dom som jag skulle köpa till.
Justin var den enda som jag hade köpt till, det var inte så märkvärdigt.
Jag skulle gett honom hela världen om det vart möjligt, men istället fick det bli strumpor, kalsonger (det var absolut nödvändigt hos den här killen), sedan en biljett till att vi skulle hoppa bungy jump.
Men eftersom Justin var klar kunde jag lika väl ta med honom, som om den vanliga julhysterin inte skulle vara tillräckligt.

Justin hade smygit iväg imorse för någonting han planerade som vanligt, och över julen skulle vi vara samlade både hans och min familj, i det stora huset som vi hade haft middag i.
Vi ville inte vara isär, och inte heller behöva åka flygplan, jag är ju gravid också, så vi bestämde oss för att ta alla tillsammans.

Hejsan babe! Idag behöver vi köpa julklappar ;) Vi kommer endå ha så fullt upp sen när dom kommer. Puss


Ja, du har rätt. Hämtar dig med bilen om en timma, vi får åka till ett lugnare ställe längre bort, men det är jättebra, tro mig :) Vi tar med oss Kenny och Hugo. Puss!

Jag tog en dusch och satte upp håret bara slarvigt, nu längre kändes det som om jag inte kunna dölja magen alls. Dessutom kände jag mig bara stor, och ful.
Inte alls vacker, eller söt.
Jag försökte sminka mig, men jag lyckades inte alls och tog bort allting. Jag började om och sminkade mig bara med masacara och lite foundation så jag kunde dölja alla svarta ringar kring ögonen.  Jag tog på mig en pösig tröja och tights.
Mina ben var som tur inte så tjocka, så jag kunde fortfarande trivas med tights och jeans.

-

Vi gick runt bland leksakerna för att hitta någonting till Jaxon, jag hade hittat snygga underkläder till Aria. Ja, kanske inte det bästa att köpa när man gick med sin pojkvän. Men Justin köpte underkläder till mig också, men vi fick smyga med dom till kassan. Det skulle annars varit fullt med papparazzis.
Jag hade köpt spa saker till mamma, en kokbock till pappa.
Till Max köpte jag några expriment saker, han var ju som han var, och till Alex ett x-box spel.
Jag köpte även spa saker till Pattie, men lite annorlunda än det jag köpte till mamma, och sedan till Justin's pappa köpte jag tillsammans med Justin en ny tv.
Fast tven skulle komma med hemleverans så det slapp vi gå omkring att bära på.
"Bara så du vet, Jazmyn ska inte vara bortskämd" sa jag och kollade på alla barbiedockor.
"Vadårå? Jag vill köpa massor till henne"
"Jag med, men ändå. Du vet vad jag menar, hon ska inte få vad hon pekar på"
Justin svarade inte, han och jag skulle nog gå igenom det senare.
"Det här ska han ha"
Han pekade på en stor rallybilbana, jag visste helt ärligt inte om det var till lilla Jaxon eller till han själv. Det var bilar som man styrde med hjälp av en fjärrkontroll över en bilbana, så kunde man tävla, åka upp och ner.
Jag visste inte riktigt vad allt man kunde göra, men snart låg det på kassadisken.
"Så, det ser ut som att du och jag har att göra ikväll" sa jag och blinkade med ena ögat.

Justin's perspektiv:
Vi slog oss ner på golvet med tejp, inslagningspapper, rosetter, kartonger, snören, sax och massor utav presenter.
Ali började med att slå in sin mammas, och min mammas paket. Hon gjorde det så prydligt hon kunde, jag kollade noga på hennes ansiktsdrag.
"Ska du hjälpa till eller kolla på?" frågade hon och bet sig i läppen samtidigt som hon kämpade med att inte få en enda kant fel.
Jag lutade mig fram och kysste henne, hon suckade och drog bort ansiktet medans hon skrattade.
"Åh.. reta mig inte Justin. Vi har mycket att göra"
Jag suckade och så bara flög orden ur munnen på mig
"Jag älskar dig"
Hon stelnade till och vågade knappt titta upp.
"Förlåt, det var inte menig-" började jag men hon skakade på huvuvdet.
"Sluta be om ursäkt över dina känslor.. det känns sjukt att jag säger detta. Efter allting jag har gått igenom, men jag älskar dig med" sa hon och la sin ena arm runt min nacke.
Vi tittade in varandra djupt i ögonen samtidigt som hon smekte min nacke.
Det var ingen långvarig kyss där heller, men det betydde något.
Och nu, efter all tid som jag hållt det inne, kände jag mig lättad och hjälpte till med paketen.
"Om ett år, hoppas jag att vi bor tillsammans med Jazmyn i en takvåning. Vi slår in hennes presenter, medans hon sover.. jag längtar verkligen till sånt"
"Justin, din mamma hade verkligen inte fel när hon sa att du längtade efter barn" skrattade hon och jag skakade på huvudet.
"Nej, du har rätt. Jag längtar så mycket, ingen kan förstå" 


Buhu :( blev inget för mig idag så ska nog ta igen lite bloggande ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-12-10 @ 21:44:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: bella

Super!

2011-12-10 @ 22:06:37
Postat av: Anonym

Underbart!

2011-12-10 @ 22:27:24
Postat av: Marielle

Duktig du är. :)

2011-12-10 @ 22:30:47
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Emma

Superbra :) Meeer :D

2011-12-11 @ 23:40:14
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: johanna

grymt :)

2011-12-12 @ 00:04:08
URL: http://bieberword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0