Unbroken - episode 24



"Fryser du?"
Jag log lite och skakade på huvudet.
Tur att det legat gamla handukar i baksätet, som vi kunnat lägga på sätena så inte bilen skulle vara lika blöta som vi. Skönt iallafall att värmen var på det högsta, men gud så skönt det skulle bli att bada hemma.
"Vill du sova hos mig?" frågade han och flätade samman våra fingrar.
"Mm, om ditt badkar är större än mitt" flinade jag.
Han nickade och pussade min hand, jag la min hand på hans lår. Hans byxor var inte alls lika blöta, och våra jackor hade vi redan dragit av oss.
Jag smekte hans lår och han lekte som att han inte brydde sig, men då la jag min hand över den och han grep hårdare tag om ratten.
"Skulle du vänligen kunna ta bort handen?"
Jag skrattade till och smekte han över håret, vattnet rann nedför hans ansikte.
"Förlåt mig" sa jag och smekte hans kind.
"För vad?"
"Jake, jag vet att du inte gillar honom.."
"Det är lugnt" avbröt han mig. Jag skakade på huvudet.
"Jag har behandlat dig så illa Justin, jag är så ledsen. Jag förstår varför du vill  lämna mig"
"Nej, jag vill absolut inte lämna dig"
"Från och med nu, ska jag visa hur jag verkligen känner för dig. Jag vill inte vänta längre"

Han stannade bilen, för att vi var framme och öppnade snabbt dörren. Jag trodde han ville slippa mitt prat men så öppnade han min dörr och kysste mig hårt och passionerat.
"Tack babe, nu är du äntligen min"
Våra pannor var lutade mot varandra samtidigt som han drog bort en hårslinga från mitt ansikte, våra ögon tittade rätt in i varandra. Jag kände att jag hade släppt in honom  nu, han var en del utav mig nu. Alla känslor som jag hade hållt inne..

"Jag sätter på badvatten" ropade jag och försvann in på toaletten.
Jag visste att Justin skulle hoppa in i badet med mig, så jag behöll underkläderna på. Justin hade nog aldrig riktigt sett min hela kropp. Han hade sett den, men inte så. Jag tänkte att jag ville spara mig till efter Jazmyn, jag hade så mycket att ge honom sen.
"Jag kommer in"
Jag tittade på honom medans han klev in och han ställde sig bakom mig med händerna på min mage.
"Du är så fin" viskade han och kysste mig på halsen.
Jag visste att han ville se mig, men jag lät honom aldrig. Jag sa alltid bara "sen, efter Jazmyn" så nu försökte han inte ens.
"Får jag ta en bild på oss?" frågade jag.
Han skrattade mot min hals "gör det"
Jag drog fram min mobil och tog ett kort på oss, sedan tog vi en till bild när vi kysstes.
Jag gjorde om bilden på instagram och hade den som bakgrundsbild.
Vattnet blev kvar så jag klev i, Justin gjorde samma sak och jag la mig i hans knä. Han smekte min mage.
"Jag har ändrat mig om mellan namnet" log jag.
"Vad ska det vara då?"
"Alexa"
"Det gör inget, om du gillar det så gillar jag det också"
"Hm tror du Lexie och Ryan har något på gång?"
Han skrattade till så hans bröstkorg rörde sig, jag skrattade åt det och han smekte min kropp.
"Jag vet inte, oavsett vad så är ju Ryan i Canada nu"
"Men han kommer väl och hälsar på? Eller kanske Aria och Alfredo?"
"Varför vill du att våra vänner ska vara tillsammans?"
"För.. vi har ju egentligen ingenting gemansamt känns det som. Våra vänner är helt skilda och det kommer göra att vi ses mindre. Om våra vänner var vänner med varandra så skulle vi ses mycket oftare"
"Du kanske har rätt, kanske inte. Såfort Jazmyn kommer ut så kommer vi ha något gemansamt, och det kommer vi sedan ha resten utav våra liv"

"Ja, är du rädd inför förlossningen?"
"Jag?" frågade Justin chockat.
"Mm"
"Lite, jag vill inte att du ska ha ont"
"Du får lova att vara där hela tiden, annars klarar jag det inte"
"Absolut, det är ingen fråga om saken"
"När vi ändå ligger här" skrattade jag och lekte med våra fingrar "så kan vi ju fråga varandra saker"
"Okej" skrattade han "du börjar"
"Hur många tjejer har du haft sex med?"
"3, nu är det min tur.. när förlorade du din kyss oskuld?"
"När jag var tretton, med en jätte snygg kille, det var Olives kompis dock så när han fick reda på det så började det med att han var min livvakt.. killen vågade aldrig prata med mig efter det, haha!"
Justin skrattade, jag såg det som ett gott tecken, efter allting som hänt idag.
"Hur ser din drömdejt ut?"
"Hm, jag vet inte riktigt. Jag har alltid velat åka en luftballong, men jag vet att höjder skrämmer de flesta. Det behöver inte kosta någonting, kanske en middag mitt i en fotballsplan, med ljus. Något överraskande om du förstår"
Det ploppade upp massa idéer i min hjärna, något jag skulle ta itu med någon dag.
"Hur är du egentligen i skolan?"
Jag skrattade till och forsatte leka med hans fingrar.
"Jag är väldigt energisk, jag brukar gå ut från lektionerna och springa med killarna utanför. Jag har koncentrationsproblem, vilket leder till att jag inte kan koncentrera mig alls i skolan, jag springer för det mesta runt. Tyvärr, är jag nog lite utav en mobbare också.Inget jag vill vara, men jag skrattar ofta åt vissa i min skola. Är väldigt dramatisk, bråkar ofta med lärare. Du förstår nu, jag hoppas du inte blir arg"
"Varför skulle jag bli arg för? Jag blir nog mest avundsjuk på killarna.. men men. Dessutom borde du sköta dig i skolan, för ditt eget bästa"

"Jag vet, jag vet. Men att tjata gör inget bättre, tro mig. Dessutom har jag bara vart tillsammans med en kille på min skola, det var han jag förlorade min oskuld till. Vi är fortfarande bra vänner"
Han lät avundsjuk men forsatte iallafall "din tur"
Jag smekte han under hans boxers, hans grepp om mig blev lösare och det fick mig att bita mig i läppen.
"Baby, du är så het" viskade jag och vände mig om i badkaret, sedan bet jag han i underläppen. 



"Fryser du?"
Jag log lite och skakade på huvudet.
Tur att det legat gamla handukar i baksätet, som vi kunnat lägga på sätena så inte bilen skulle vara lika blöta som vi. Skönt iallafall att värmen var på det högsta, men gud så skönt det skulle bli att bada hemma.
"Vill du sova hos mig?" frågade han och flätade samman våra fingrar.
"Mm, om ditt badkar är större än mitt" flinade jag.
Han nickade och pussade min hand, jag la min hand på hans lår. Hans byxor var inte alls lika blöta, och våra jackor hade vi redan dragit av oss.
Jag smekte hans lår och han lekte som att han inte brydde sig, men då la jag min hand över den och han grep hårdare tag om ratten.
"Skulle du vänligen kunna ta bort handen?"
Jag skrattade till och smekte han över håret, vattnet rann nedför hans ansikte.
"Förlåt mig" sa jag och smekte hans kind.
"För vad?"
"Jake, jag vet att du inte gillar honom.."
"Det är lugnt" avbröt han mig. Jag skakade på huvudet.
"Jag har behandlat dig så illa Justin, jag är så ledsen. Jag förstår varför du vill  lämna mig"
"Nej, jag vill absolut inte lämna dig"
"Från och med nu, ska jag visa hur jag verkligen känner för dig. Jag vill inte vänta längre"
Han stannade bilen, för att vi var framme och öppnade snabbt dörren. Jag trodde han ville slippa mitt prat men så öppnade han min dörr och kysste mig hårt och passionerat.
"Tack babe, nu är du äntligen min"
Våra pannor var lutade mot varandra samtidigt som han drog bort en hårslinga från mitt ansikte, våra ögon tittade rätt in i varandra. Jag kände att jag hade släppt in honom  nu, han var en del utav mig nu. Alla känslor som jag hade hållt inne..
"Jag sätter på badvatten" ropade jag och försvann in på toaletten.
Jag visste att Justin skulle hoppa in i badet med mig, så jag behöll underkläderna på. Justin hade nog aldrig riktigt sett min hela kropp. Han hade sett den, men inte så. Jag tänkte att jag ville spara mig till efter Jazmyn, jag hade så mycket att ge honom sen.
"Jag kommer in"
Jag tittade på honom medans han klev in och han ställde sig bakom mig med händerna på min mage.
"Du är så fin" viskade han och kysste mig på halsen.
Jag visste att han ville se mig, men jag lät honom aldrig. Jag sa alltid bara "sen, efter Jazmyn" så nu försökte han inte ens.
"Får jag ta en bild på oss?" frågade jag.
Han skrattade mot min hals "gör det"
Jag drog fram min mobil och tog ett kort på oss, sedan tog vi en till bild när vi kysstes.
Jag gjorde om bilden på instagram och hade den som bakgrundsbild.
Vattnet blev kvar så jag klev i, Justin gjorde samma sak och jag la mig i hans knä. Han smekte min mage.
"Jag har ändrat mig om mellan namnet" log jag.
"Vad ska det vara då?"
"Alexa"
"Det gör inget, om du gillar det så gillar jag det också"
"Hm tror du Lexie och Ryan har något på gång?"
Han skrattade till så hans bröstkorg rörde sig, jag skrattade åt det och han smekte min kropp.
"Jag vet inte, oavsett vad så är ju Ryan i Canada nu"
"Men han kommer väl och hälsar på? Eller kanske Aria och Alfredo?"
"Varför vill du att våra vänner ska vara tillsammans?"
"För.. vi har ju egentligen ingenting gemansamt känns det som. Våra vänner är helt skilda och det kommer göra att vi ses mindre. Om våra vänner var vänner med varandra så skulle vi ses mycket oftare"
"Du kanske har rätt, kanske inte. Såfort Jazmyn kommer ut så kommer vi ha något gemansamt, och det kommer vi sedan ha resten utav våra liv"
"Ja, är du rädd inför förlossningen?"
"Jag?" frågade Justin chockat.
"Mm"
"Lite, jag vill inte att du ska ha ont"
"Du får lova att vara där hela tiden, annars klarar jag det inte"
"Absolut, det är ingen fråga om saken"
"När vi ändå ligger här" skrattade jag och lekte med våra fingrar "så kan vi ju fråga varandra saker"
"Okej" skrattade han "du börjar"
"Hur många tjejer har du haft sex med?"
"3, nu är det min tur.. när förlorade du din kyss oskuld?"
"När jag var tretton, med en jätte snygg kille, det var Olives kompis dock så när han fick reda på det så började det med att han var min livvakt.. killen vågade aldrig prata med mig efter det, haha!"
Justin skrattade, jag såg det som ett gott tecken, efter allting som hänt idag.
"Hur ser din drömdejt ut?"
"Hm, jag vet inte riktigt. Jag har alltid velat åka en luftballong, men jag vet att höjder skrämmer de flesta. Det behöver inte kosta någonting, kanske en middag mitt i en fotballsplan, med ljus. Något överraskande om du förstår"
Det ploppade upp massa idéer i min hjärna, något jag skulle ta itu med någon dag.
"Hur är du egentligen i skolan?"
Jag skrattade till och forsatte leka med hans fingrar.
"Jag är väldigt energisk, jag brukar gå ut från lektionerna och springa med killarna utanför. Jag har koncentrationsproblem, vilket leder till att jag inte kan koncentrera mig alls i skolan, jag springer för det mesta runt. Tyvärr, är jag nog lite utav en mobbare också.Inget jag vill vara, men jag skrattar ofta åt vissa i min skola. Är väldigt dramatisk, bråkar ofta med lärare. Du förstår nu, jag hoppas du inte blir arg"
"Varför skulle jag bli arg för? Jag blir nog mest avundsjuk på killarna.. men men. Dessutom borde du sköta dig i skolan, för ditt eget bästa"
"Jag vet, jag vet. Men att tjata gör inget bättre, tro mig. Dessutom har jag bara vart tillsammans med en kille på min skola, det var han jag förlorade min oskuld till. Vi är fortfarande bra vänner"
Han lät avundsjuk men forsatte iallafall "din tur"
Jag smekte han under hans boxers, hans grepp om mig blev lösare och det fick mig att bita mig i läppen.
"Baby, du är så het" viskade jag och vände mig om i badkaret, sedan bet jag han i underläppen.
Haha förklarade mig i skolan.. men vet ni vad?
HAR FÅTT D PÅ ETT PROV!! ÄR ÖVERLYCKLIG, MINA ALLA F/IG BÖRJAR FÖRSVINNA NU!! :D
jag ångrar verkligen att jag aldrig satsade på skolan, och blev så som "alison" precis blev förklarad. jag skolkade så mycket i sjuan, över 40%, men jag kom till skolan, sen gick jag från lektionerna bara. i början av 8:an var det likadant, och fortfarande i vissa ämnen.
bara om jag fick gå i en skola med bara tjejer så skulle det gå bra för mig! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Superbra kapitel.

Och awesome att du börjar få bättre betyg :)

2011-12-09 @ 20:30:38
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: Marielle

Den dagen du tar studenten, (om du inte redan gjort det) kommer du inte hur mkt du behövde skolan, och hur mkt du saknar det. :P

2011-12-09 @ 20:33:55
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-12-09 @ 20:38:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Linnéa

love it!

2011-12-09 @ 21:45:31
Postat av: Matilda

Jag är glad för din skull! :) din update är verkligen awesome! & superbra kapitel! :D

2011-12-10 @ 00:10:54

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0