Unbroken - episode 19

När vi kom ut stod ingen direkt och väntade på oss.
"Hm, ingen är i den där poolen? Ska vi gå dit?" frågade Justin och pekade mot en mer avskild pool.
"Okej" log jag.
Vi gick dit och den var mycket varmare än resten utav poolarna. Man kunde också stå där så man nådde botten, direkt när vi kom i så blev det hett mellan mig och Justin.
Han tryckte mig mot väggen nu när det inte var lika tungt i vattnet och kysste mig passionerat, vi hade låst dörren hit in, och glaset runt omkring poolen, för den var i ett rum kan man säga kunde man inte se in i.
Det dröjde inte många minuter innan han hade fått bort min bh, och masserade mina bröst. Jag blev bara mer och mer upphetsad, men i ett badhus?..
Justin verkade dock inte bry sig.
Jag kände för att reta honom också, så jag stoppade ner handen i hans badbyxor och kände direkt hur hård han blev.
Precis då knackade någon på fönsterrutan och vi båda hoppade till, jag drog bort min hand och fort på med min överdel.
"Bara så du vet, ska jag ge igen ikväll" flinade han hämndlystet.
Sedan låste jag upp låset, där stod Ryan och Lexie med världens flin och stirrade på oss.
"Där är ni, vi trodde ni druknat" sa Lexie.
Ryan därimot skrattade bara och drog med sig Lexie bort "vi stör inte dom"
Jag rodnade och la en handuk runt mig innan vi gick iväg till själva "äventyrsbadet" .
Där var alla redan i full gång att kasta vatten på varandra, jag därimot kunde ju inte direkt göra sånt. Jag satte mig på en stol brevid och åt pommes, som Justin köpt.
"Du kan gå Justin, du behöver inte sitta här" skrattade jag.
"Sluta fjanta dig, jag går ingenstans utan dig"
"Kan du skjutsa hem mig sen innan ni åker till er? Jag tror Lexie, Emily och Aria kommer med er iallafall"
"Men va? Varför kan inte du det?"
"Du har ju inte frågat?" frågade jag och log snett.
"Jag trodde det var självklart, klart du ska sova med mig, annars stannar jag hos dig"
"Okej då" skrattade jag "men gå och bada nu, annars kommer jag inte"
Mer behövde jag egentligen inte säga med tanke på att Nolan och Chaz kom bakifrån och bar upp Justin och kastade honom i vattnet.
"Ni får madresserna" sa Justin och pekade mot alla madrasser på golvet, samt soffan.
"Va? Men det finns ju en hel dubbelsäng därinne" sa Aria och syftade på sovrummet.
"Ledsen sweetie, den är till oss" sa Justin och drog mig intill sig.
Alla suckade men gick med på det, dom hade ju iofs inget annat val.
"Vi ska sova nu iallafall" sa Justin och vi gick in till sovrummet men innan vi hann stänga dörren ropade Chaz "försök att inte vara så högljudda"
Dörren gick igen och vi skrattade, jag drog av mina kläder samtidigt som jag satte på mig ett nattlinne, Justin tände ljus och tog någonting från hans lilla kylskåp han hade därinne.
Ett fat med choklad och jordgubbar, aaw.
"Du är bäst" log jag och han la sig brevid mig fast på magen så han kunde mata mig med jordgubbar.
Det kunde verkligen inte bli bättre, jag var verkligen lycklig just nu. Vi låg där bara hela kvällen och åt, och pratade.
Vi kunde höra hur dom andra skrattade och körde snurra flaskan eller något liknande, medans vi bara låg där och myste.
Nästa dag vaknade jag tidigare än alla andra som vanligt, dom i vardagsrummet sov ju som grisar efter dom spelat hela natten.
Jag bestämde med Pattie att mötas 11, sedan ringde jag till en paintball plan lite längre bort och bokade för dom alla, tjejerna med.
Jag väckte sedan Justin och berättade vad jag hade gjort, innan jag gick iväg.
"Paintball huh?" skrattade Pattie.
"Ja, det hade vart roligt att komma med. Men som sagt, barnet går före"
"Jag vet hur det känns, jag blev också gravid när jag var 16. Fast du fyller ju 17 efter jul va?"
"Ja, dagen innan nyårsafton"
"Ja, men du vet. Det kommer bli jobbigare sen, när du fått barnet. Men i slutändan känns det värt det, men det kommer bli tufft, det vet jag själv av efarenhet"
"Ja, därför vill jag verkligen att Justin är med sina vänner nu när han kan. Jag vill inte ta ifrån han allting, jag vill att han ska kunna ha roligt hela tiden"
Pattie skrattade "ja, men jag antar att Justin alltid varit något speciellt. Han vill verkligen ha barn, ingenting kan stoppa honom nu från att ha den här lyckliga familjen han jämt drömt om"
"Speciell är han verkligen" sa jag med ett leende.
När vi kom ut stod ingen direkt och väntade på oss.
"Hm, ingen är i den där poolen? Ska vi gå dit?" frågade Justin och pekade mot en mer avskild pool.
"Okej" log jag.

Vi gick dit och den var mycket varmare än resten utav poolarna. Man kunde också stå där så man nådde botten, direkt när vi kom i så blev det hett mellan mig och Justin.
Han tryckte mig mot väggen nu när det inte var lika tungt i vattnet och kysste mig passionerat, vi hade låst dörren hit in, och glaset runt omkring poolen, för den var i ett rum kan man säga kunde man inte se in i.
Det dröjde inte många minuter innan han hade fått bort min bh, och masserade mina bröst. Jag blev bara mer och mer upphetsad, men i ett badhus?..
Justin verkade dock inte bry sig.
Jag kände för att reta honom också, så jag stoppade ner handen i hans badbyxor och kände direkt hur hård han blev.

Precis då knackade någon på fönsterrutan och vi båda hoppade till, jag drog bort min hand och fort på med min överdel.
"Bara så du vet, ska jag ge igen ikväll" flinade han hämndlystet.

Sedan låste jag upp låset, där stod Ryan och Lexie med världens flin och stirrade på oss.
"Där är ni, vi trodde ni druknat" sa Lexie.
Ryan därimot skrattade bara och drog med sig Lexie bort "vi stör inte dom"
Jag rodnade och la en handuk runt mig innan vi gick iväg till själva "äventyrsbadet" .

Där var alla redan i full gång att kasta vatten på varandra, jag därimot kunde ju inte direkt göra sånt. Jag satte mig på en stol brevid och åt pommes, som Justin köpt.
"Du kan gå Justin, du behöver inte sitta här" skrattade jag.
"Sluta fjanta dig, jag går ingenstans utan dig"
"Kan du skjutsa hem mig sen innan ni åker till er? Jag tror Lexie, Emily och Aria kommer med er iallafall"
"Men va? Varför kan inte du det?"
"Du har ju inte frågat?" frågade jag och log snett.
"Jag trodde det var självklart, klart du ska sova med mig, annars stannar jag hos dig"
"Okej då" skrattade jag "men gå och bada nu, annars kommer jag inte"
Mer behövde jag egentligen inte säga med tanke på att Nolan och Chaz kom bakifrån och bar upp Justin och kastade honom i vattnet.



"Ni får madresserna" sa Justin och pekade mot alla madrasser på golvet, samt soffan.
"Va? Men det finns ju en hel dubbelsäng därinne" sa Aria och syftade på sovrummet.
"Ledsen sweetie, den är till oss" sa Justin och drog mig intill sig.
Alla suckade men gick med på det, dom hade ju iofs inget annat val.
"Vi ska sova nu iallafall" sa Justin och vi gick in till sovrummet men innan vi hann stänga dörren ropade Chaz "försök att inte vara så högljudda"

Dörren gick igen och vi skrattade, jag drog av mina kläder samtidigt som jag satte på mig ett nattlinne, Justin tände ljus och tog någonting från hans lilla kylskåp han hade därinne.
Ett fat med choklad och jordgubbar, aaw.
"Du är bäst" log jag och han la sig brevid mig fast på magen så han kunde mata mig med jordgubbar.
Det kunde verkligen inte bli bättre, jag var verkligen lycklig just nu. Vi låg där bara hela kvällen och åt, och pratade.
Vi kunde höra hur dom andra skrattade och körde snurra flaskan eller något liknande, medans vi bara låg där och myste.

Nästa dag vaknade jag tidigare än alla andra som vanligt, dom i vardagsrummet sov ju som grisar efter dom spelat hela natten.
Jag bestämde med Pattie att mötas 11, sedan ringde jag till en paintball plan lite längre bort och bokade för dom alla, tjejerna med.
Jag väckte sedan Justin och berättade vad jag hade gjort, innan jag gick iväg.

"Paintball huh?" skrattade Pattie.
"Ja, det hade vart roligt att komma med. Men som sagt, barnet går före"
"Jag vet hur det känns, jag blev också gravid när jag var 16. Fast du fyller ju 17 efter jul va?"
"Ja, dagen innan nyårsafton"
"Ja, men du vet. Det kommer bli jobbigare sen, när du fått barnet. Men i slutändan känns det värt det, men det kommer bli tufft, det vet jag själv av efarenhet"
"Ja, därför vill jag verkligen att Justin är med sina vänner nu när han kan. Jag vill inte ta ifrån han allting, jag vill att han ska kunna ha roligt hela tiden"
Pattie skrattade "ja, men jag antar att Justin alltid varit något speciellt. Han vill verkligen ha barn, ingenting kan stoppa honom nu från att ha den här lyckliga familjen han jämt drömt om"
"Speciell är han verkligen" sa jag med ett leende.


5 kommentarer för nästa, vi börjar med de. 



Kommentarer
Postat av: Emma

SUUUUPERBRA :D

2011-12-05 @ 20:43:16
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra!!❤



//Ebba :D

2011-12-05 @ 20:47:27
Postat av: bella

Suuper!

2011-12-05 @ 20:53:40
Postat av: emma

Grymt!!! längtar tills nästa!

2011-12-05 @ 20:54:17
Postat av: Johanna

Snälla mer nu?:)

2011-12-05 @ 21:00:30
URL: http://www.harryniallstory.blogspot.com
Postat av: Linnea

Så grymt bra novell!

2011-12-05 @ 21:30:21
Postat av: Marielle

Åh vad jag har saknat.. :) men nu fick jag läsa ett. :)

2011-12-05 @ 21:38:50
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-12-06 @ 07:25:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer:D vi äger dej så meer, just kidding, men meeeeeeeeeer om du har tid?

2011-12-06 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0