bestämt mig.

hej IGEN.
har skrivit många småinlägg idag, iallafall.
efter julafton, och juldagen så ska jag uppdatera igen.

väldig lång tid, jag vet. men jag har iallafall fullt upp mån, tis, ons, tors. fredag vet man aldrig, lördag och söndag är det jul. jag behöver tid att tänka, och att skriva.
jag ska försöka skriva på unbroken, få lite inspiration och radera det senate jag skrev i word. min nya ska jag lägga åt sidan. ni har iallafall prologen.
hoppas ni stannar kvar iallafall, jag gör mitt bästa!
om jag inte skriver något på unbroken så kanske någon av er kan ta över? jag vet inte.. ska visa er en bild av vad jag skrivit på unbroken i TVÅ dagar..:
två dagar? huh?`vanligtvis 1 minut.. men får som sagt ta och skriva lite, VI SES OM NÅGRA DAGAR PUSSPUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0