TROUBLE GIRL - CHAPTER 45(missa inte 44 under)



Late night.
Bussen åkte sakta genom 141, små killar kickade boll på gården till dom stora höghusen. I ett utav dom hade jag själv bott, men sedan flyttat till ett annat. Tankarna gled in på Justin. Precis som dom gjorde varje dag. Jag smsade honom, trots att jag inte ville verka för hängig. Hej Justin, när ska vi ses igen? Men han svarade inte. Han hade säkert fullt upp. Jag skulle hem till Emilio, det hade gått en hel vecka sen jag hade sett Justin sist. Dagarna flög förbi bokstavligen, det var som att jag vaknade upp ,åt och gick och la mig igen.
Delano hade fixat i Antonios rum tillsammans med hans kompis. Jag kollade till dom ibland, men dom verkade klara det ganska galant. Det blev blåa väggar iallafall. "Bror, vart ska vi sätta upp hyllan?" Han jobbade shirtless, vilken gjorde mig galen inombords. Justins kropp var snygg, men Delanos var perfekt. "Jag går ut med Lucy en sväng. Går det bra?" han nickade och kom för att pussa mig innan jag gick. Jag hade bara på mig ett linne, och det åkte hela tiden upp för magen hade vuxit så mycket.
"Lucy är inte det där Justin?" hon hann inte ens svara innan jag hade rusat fram till honom och han bar upp mig när jag kramade om honom. Så mycket hade jag saknat honom. Jag drog in hans doft. "Haha, hej Tacha." Alfredo log bredvid, och Justins röst lät lycklig. "Hejsan." kanske en svag rodnad syntes i mitt ansikte. Lucy kom bakom mig och kramade också om båda två. "Det var länge sen man såg dig lillbruden." skrattade Freddo och boxade till Lucy lite. Det var ingen hemlighet att han gillade henne lite. "Du, jag kan inte svara på sms. Min mamma har spärrat min telefon." flinade Justin. "När åker du tillbaka? Du kan inte få Justin föralltid till förorten." skrattade jag trots att jag inte ville att han skulle tillbaka. "Kanske nästa vecka. Jag har stannat förlänge redan." sa Justin en aning ledsen. "Jaha.. okej." jag vände mig mot honom och vi började gå. "Du klarar dig utan mig tjejen. Är tillbaka om en månad promise!" Jag flätade i min hand i hans. Spelade ingen roll om någon av Delanos vänner såg mig. "Din mage börjar verkligen växa." skrattade Alfredo. "Jag vet. Det är min prins som växer." Jag la min hand på magen. Innan någon utav hann känna så kom Mandy från ingenstans. Henne som jag hade mobbat hur länge som helst, och hon höll på att svimma när hon såg Justin. "Juuuuuustin!!" Justin spärrade upp ögonen, det var inte ofta som folk här rusade fram till honom. Jag suckade och Lucy gjorde samma sak. "känner du henne?" hann Justin fråga innan hon stod framför oss. Hon kom fram och hoppade runt, tillslut lugnade hon ner sig när hon insåg att Justin inte riktigt var på humör. "Hej Mandy." skrattade jag och hon bitchblickade mig vilket Justin märkte. "Åh ryktet var visst sant. Alla snackar om dig Natacha, inte bra saker.." sa hon och flinade. "Mandy, du behöver inte ens bli gravid för att folk ska snacka skit om dig lilla tönt. Vi ses i skolan imorgon så ser vi vem som är tuff då." hon hade inget att säga och vände sig till Justin. "Justin hur kan du umgås med en hora som henne?" Justin spärrade upp ögonen, han var inte van att se mig såhär men han blev arg över det hon sa. "Ursäkta? Om du har problem kan du dra härifrån." Jag började skratta högt och vi började gå. Jag vände mig omtillslut. "Mandy inte ens din egna idol gillar dig, ses imorgon."
*
"Varför ska du till skolan?" stönade Delano i sängen, han kunde inte ens öppna ögonen för han var för trött. Jag hade redan dock på mig och var klar att klar. "Jag ska få dom sluta jiddra." "Natacha" forsatte han stöna "de är så dom är. Låt dom vara hjärtat." Jag skrattade och lutade mig mot honom och kysste honom. Han tog fast mig och vägrade släppa mig. "Du går inte dit sa jag." Vi båda skrattade när jag försökte slita mig loss. "Deeeelano!! Jag måste gååå." "Aldrig" skrattade han. Min telefon ringde och jag nådde att svara och sätta på högtalare. Det var Lucy, och Delano skrattade åt mig. "Ska jag börja gå?" "Jaa men Delano släpper inte loss mig!" stönade jag och Delano försökte pussa mig hela tiden så jag inte skulle kunna prata. "Börja inte gå Lucy." skrattade han och pressade åter sina läppar mot mina. "Mmmmm." fick jag bara fram. "Ni får gå på ett villkor. Jag följer med, med Dani." Jag suckade högt. "Men nej! Alla kommer springa iväg." "Okej, då är du fast här hela dagen." Han höll om hårdare för att visa att han menade allvar. "Jaja.." "Lucy gå ut om fem minuter, vi hämtar dig."
Late night.
Bussen åkte sakta genom 141, små killar kickade boll på gården till dom stora höghusen. I ett utav dom hade jag själv bott, men sedan flyttat till ett annat. Tankarna gled in på Justin. Precis som dom gjorde varje dag. Jag smsade honom, trots att jag inte ville verka för hängig. Hej Justin, när ska vi ses igen? Men han svarade inte. Han hade säkert fullt upp. Jag skulle hem till Emilio, det hade gått en hel vecka sen jag hade sett Justin sist. Dagarna flög förbi bokstavligen, det var som att jag vaknade upp ,åt och gick och la mig igen.

Delano hade fixat i Antonios rum tillsammans med hans kompis. Jag kollade till dom ibland, men dom verkade klara det ganska galant. Det blev blåa väggar iallafall. "Bror, vart ska vi sätta upp hyllan?" Han jobbade shirtless, vilken gjorde mig galen inombords. Justins kropp var snygg, men Delanos var perfekt. "Jag går ut med Lucy en sväng. Går det bra?" han nickade och kom för att pussa mig innan jag gick. Jag hade bara på mig ett linne, och det åkte hela tiden upp för magen hade vuxit så mycket.

"Lucy är inte det där Justin?" hon hann inte ens svara innan jag hade rusat fram till honom och han bar upp mig när jag kramade om honom. Så mycket hade jag saknat honom. Jag drog in hans doft. "Haha, hej Tacha." Alfredo log bredvid, och Justins röst lät lycklig. "Hejsan." kanske en svag rodnad syntes i mitt ansikte. Lucy kom bakom mig och kramade också om båda två. "Det var länge sen man såg dig lillbruden." skrattade Freddo och boxade till Lucy lite. Det var ingen hemlighet att han gillade henne lite. "Du, jag kan inte svara på sms. Min mamma har spärrat min telefon." flinade Justin. "När åker du tillbaka? Du kan inte få Justin föralltid till förorten." skrattade jag trots att jag inte ville att han skulle tillbaka. "Kanske nästa vecka. Jag har stannat förlänge redan." sa Justin en aning ledsen. "Jaha.. okej." jag vände mig mot honom och vi började gå. "Du klarar dig utan mig tjejen. Är tillbaka om en månad promise!" Jag flätade i min hand i hans. Spelade ingen roll om någon av Delanos vänner såg mig. "Din mage börjar verkligen växa." skrattade Alfredo. "Jag vet. Det är min prins som växer." Jag la min hand på magen. Innan någon utav hann känna så kom Mandy från ingenstans. Henne som jag hade mobbat hur länge som helst, och hon höll på att svimma när hon såg Justin. "Juuuuuustin!!" Justin spärrade upp ögonen, det var inte ofta som folk här rusade fram till honom. Jag suckade och Lucy gjorde samma sak. "känner du henne?" hann Justin fråga innan hon stod framför oss. Hon kom fram och hoppade runt, tillslut lugnade hon ner sig när hon insåg att Justin inte riktigt var på humör. "Hej Mandy." skrattade jag och hon bitchblickade mig vilket Justin märkte. "Åh ryktet var visst sant. Alla snackar om dig Natacha, inte bra saker.." sa hon och flinade. "Mandy, du behöver inte ens bli gravid för att folk ska snacka skit om dig lilla tönt. Vi ses i skolan imorgon så ser vi vem som är tuff då." hon hade inget att säga och vände sig till Justin. "Justin hur kan du umgås med en hora som henne?" Justin spärrade upp ögonen, han var inte van att se mig såhär men han blev arg över det hon sa. "Ursäkta? Om du har problem kan du dra härifrån." Jag började skratta högt och vi började gå. Jag vände mig omtillslut. "Mandy inte ens din egna idol gillar dig, ses imorgon."

*

"Varför ska du till skolan?" stönade Delano i sängen, han kunde inte ens öppna ögonen för han var för trött. Jag hade redan dock på mig och var klar att gå. "Jag ska få dom sluta jiddra." "Natacha" forsatte han stöna "de är så dom är. Låt dom vara hjärtat." Jag skrattade och lutade mig mot honom och kysste honom. Han tog fast mig och vägrade släppa mig. "Du går inte dit sa jag." Vi båda skrattade när jag försökte slita mig loss. "Deeeelano!! Jag måste gååå." "Aldrig" skrattade han. Min telefon ringde och jag nådde att svara och sätta på högtalare. Det var Lucy, och Delano skrattade åt mig. "Ska jag börja gå?" "Jaa men Delano släpper inte loss mig!" stönade jag och Delano försökte pussa mig hela tiden så jag inte skulle kunna prata. "Börja inte gå Lucy." skrattade han och pressade åter sina läppar mot mina. "Mmmmm." fick jag bara fram. "Ni får gå på ett villkor. Jag följer med, med Dani." Jag suckade högt. "Men nej! Alla kommer springa iväg." "Okej, då är du fast här hela dagen." Han höll om hårdare för att visa att han menade allvar. "Jaja.." "Lucy gå ut om fem minuter, vi hämtar dig." 



Missa inte andra delen här under! 



Kommentarer
Postat av: Emmaa

Superbra!

2012-05-30 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0