TROUBLE GIRL - CHAPTER 43



It's like the first time we met.
Ni vet den där scenen i twilight när Edward lämnar Bella till Jake på gränsen? Så var det med mig, Delano och Justin. Delano körde och lämnade mig till vägen där Justin väntade med sin bil. Delano drog mig intill sin famn framför Justins ögon och kysste mig passionerat. "Jag hämtar dig prick åtta här. Se till att han vet det." Sedan lämnade han mig och när jag kom till Justin så kramade han om mig framför Delanos ögon. "Utmana inte ödet." "Äh, snart kommer jag kidnappa dig tjejen." Jag skrattade och satte mig i hans bil och vi åkte iväg. Ju längre bort vi kom desto mer regnade det, och tillslut smattrade det mot fönstret så mycket att man inte ens kunde se igenom. "hm, vi måste nog stanna till på vägkanten  för jag ser inte ett piss." han körde till in på vägkanten och helt plötsligt började det blixtra. Två gånger i minuten och jag tryckte mig hårt mot bänken och höll för ögonen nära tårar. "Vad är det?" "Jag är rädd.." kved jag och han gjorde så att bänkarna därbak blev helt raka som platt bara, och sedan drog han fram massa filtar. "Vi lägger oss härbak och lyssnar på musik." Han höjde radion och jag skrattade fånigt åt honom, men tillslut la vi oss där båda två. jag älskade det, det var något töntigt som jag aldrig skulle kunna ha gjort med Delano te.x.  "Justin.. jag ska gifta mig snart. Är det förbjudet att känna som jag känner för dig då?" Ett leende spreds i Justins ansikte. "Gift dig med mig då." Jag skakade på huvuvdet och skrattade. "Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Justin, du lärde mig så många saker under vår korta tid tillsammans." Som vaddå?" Jag log, tänkte tillbaka på hur jag var då."jag sprang ute varje natt, satt i någon äcklig källare och trodde att det var här jag skulle leva hela mitt liv. Du lärde mig att drömma." "Du är så knäpp." log han.
Tiden gick snabbt med Justin. Alldeles för snabbt dessutom. "Om det var meningen att vi skulle vara tillsammans så skulle Gud få oss att hända." sa jag med något av en dyster röst. "Ja, jag vet. Men bara att jag vet att du är lycklig så klarar mig." log Justin och kysste min kind. Jag blundade när han gjorde det, "för du är lycklig med Delano. Det vet jag, jag ser det på dig." "Men.. jag vill så mycket. Vad är rätt?" Det var så många vägar inom, och alla ville åt olika håll. När jag var med Delano kändes det alternativet som det enda, att jag inte ens kunde tvivla. Men när jag var Justin så satte dom andra tankarna igång, vad var rätt? hur skulle jag veta? "Tvivla inte Natacha, det är Delano som är rätt för dig." En djup suck lämnade mina läppar, och jag kollade in i Justins ögon. "Om du säger så.." sa jag och var fortfarande osäker.
*
"Var det roligt med Justin?" Delano tittade på mig och tog min hand. Hans berörning fick hela min kropp varm och jag nickade. "Vi gjorde inte så mycket, men det var kul att träffa honom ändå." sa jag och avslöjade inte hur mycket jag faktiskt njutit av det. Det skulle bara såra Delano. "Vi åker hem till min mamma." Jag nickade.
Delanos mamma var väldigt trevlig och kärleksfull mot mig. Hon behandlade mig som sin egna dotter. Vi kunde diskutera allt mellan himmel och jord. Just idag handlade det om Delanos uppväxt och Antonio. Men tanke på att Delano och Emilio hade gjort i princip samma saker så ville jag förstås inte att dom skulle ha samma uppväxt. "Delano vet vilka misstag han gjort, och vad han kan hindra Antonio ifrån att göra." Delano hade kommit och satt sig med oss, och han hand vandrade på mina lår och ibland min midja. Bara sådär att det var mysigt. "Ja visst, mamma oroa dig inte." log Delano och hans mamma suckade. Delano kysste min kind, kärleksfull som han alltid var. "Gud var Emilio också skärpt till sig. Jag är så stolt över er två." sa hon och kollade på Delano. Bakom henne fanns en stort kors, som jag älskade. Vi hade ett liknade hemma hos oss. "Han har kommit in i vuxen livet nu." sa jag också stolt.
It's like the first time we met.
Ni vet den där scenen i twilight när Edward lämnar Bella till Jake på gränsen? Så var det med mig, Delano och Justin. Delano körde och lämnade mig till vägen där Justin väntade med sin bil. Delano drog mig intill sin famn framför Justins ögon och kysste mig passionerat. "Jag hämtar dig prick åtta här. Se till att han vet det." Sedan lämnade han mig och när jag kom till Justin så kramade han om mig framför Delanos ögon. "Utmana inte ödet." "Äh, snart kommer jag kidnappa dig tjejen." Jag skrattade och satte mig i hans bil och vi åkte iväg. Ju längre bort vi kom desto mer regnade det, och tillslut smattrade det mot fönstret så mycket att man inte ens kunde se igenom. "hm, vi måste nog stanna till på vägkanten  för jag ser inte ett piss." han körde till in på vägkanten och helt plötsligt började det blixtra. Två gånger i minuten och jag tryckte mig hårt mot bänken och höll för ögonen nära tårar. "Vad är det?" "Jag är rädd.." kved jag och han gjorde så att bänkarna därbak blev helt raka som platt bara, och sedan drog han fram massa filtar. "Vi lägger oss härbak och lyssnar på musik." Han höjde radion och jag skrattade fånigt åt honom, men tillslut la vi oss där båda två. jag älskade det, det var något töntigt som jag aldrig skulle kunna ha gjort med Delano te.x.  "Justin.. jag ska gifta mig snart. Är det förbjudet att känna som jag känner för dig då?" Ett leende spreds i Justins ansikte. "Gift dig med mig då." Jag skakade på huvuvdet och skrattade. "Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Justin, du lärde mig så många saker under vår korta tid tillsammans." Som vaddå?" Jag log, tänkte tillbaka på hur jag var då."jag sprang ute varje natt, satt i någon äcklig källare och trodde att det var här jag skulle leva hela mitt liv. Du lärde mig att drömma." "Du är så knäpp." log han.

Tiden gick snabbt med Justin. Alldeles för snabbt dessutom. "Om det var meningen att vi skulle vara tillsammans så skulle Gud få oss att hända." sa jag med något av en dyster röst. "Ja, jag vet. Men bara att jag vet att du är lycklig så klarar mig." log Justin och kysste min kind. Jag blundade när han gjorde det, "för du är lycklig med Delano. Det vet jag, jag ser det på dig." "Men.. jag vill så mycket. Vad är rätt?" Det var så många vägar inom, och alla ville åt olika håll. När jag var med Delano kändes det alternativet som det enda, att jag inte ens kunde tvivla. Men när jag var Justin så satte dom andra tankarna igång, vad var rätt? hur skulle jag veta? "Tvivla inte Natacha, det är Delano som är rätt för dig." En djup suck lämnade mina läppar, och jag kollade in i Justins ögon. "Om du säger så.." sa jag och var fortfarande osäker.

*

"Var det roligt med Justin?" Delano tittade på mig och tog min hand. Hans berörning fick hela min kropp varm och jag nickade. "Vi gjorde inte så mycket, men det var kul att träffa honom ändå." sa jag och avslöjade inte hur mycket jag faktiskt njutit av det. Det skulle bara såra Delano. "Vi åker hem till min mamma." Jag nickade.

Delanos mamma var väldigt trevlig och kärleksfull mot mig. Hon behandlade mig som sin egna dotter. Vi kunde diskutera allt mellan himmel och jord. Just idag handlade det om Delanos uppväxt och Antonio. Men tanke på att Delano och Emilio hade gjort i princip samma saker så ville jag förstås inte att dom skulle ha samma uppväxt. "Delano vet vilka misstag han gjort, och vad han kan hindra Antonio ifrån att göra." Delano hade kommit och satt sig med oss, och han hand vandrade på mina lår och ibland min midja. Bara sådär att det var mysigt. "Ja visst, mamma oroa dig inte." log Delano och hans mamma suckade. Delano kysste min kind, kärleksfull som han alltid var. "Gud var Emilio också skärpt till sig. Jag är så stolt över er två." sa hon och kollade på Delano. Bakom henne fanns en stort kors, som jag älskade. Vi hade ett liknade hemma hos oss. "Han har kommit in i vuxen livet nu." sa jag också stolt. 


Haha ni alla är TEAM BIEBER, men ni kommer gilla det snart ska ni få se:)



Kommentarer
Postat av: Johanna

AWEEESOOOME :D

2012-05-22 @ 15:39:49
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Emma

Suuuuuuuuuper!

2012-05-22 @ 18:06:41
Postat av: Ebba :)

Super bra!

2012-05-22 @ 19:10:36
Postat av: elena

hahaha jag är den enda som är team delano . super bra <3

2012-05-24 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0