TROUBLE GIRL - CHAPTER 42




Delano, you need to listen and understand me.
"Justin.. jag vill inte längre behöva förlora Delano. Så jag tycker du ska ringa eller träffa honom själv. Berätta till honom varför du vill träffa mig, och att du inte vill vara tillsammans med mig. Delano är faktiskt en ängel, om bara du kunde se det." Han verkade ta in mitt förslag, och kanske t.o.m tänka över det. Vilket jag hoppades, då jag också ville se Justin. Speciellt Antonio, att han skulle få chansen att lära känna Justin. "Om jag gör det, och han säger nej. Vad gör vi då?" Det var som om han hade läst mina tankar. Hela scenariot påminde om några tonåringar som ville forsätta ses fast deras föräldrar förbjudit det. "Då får väl jag försöka.. eller så får vi ta det som det är." han suckade djupt. "Jag möter upp honom ikväll, och sen vet vi."
*
Delano sa inte ens till mig att han skulle träffa Justin ikväll, utan sa bara att han skulle ut med grabbarna. Jag lät det vara, då jag inte ville avslöja mig själv att jag själv hade träffat honom. Sedan när Antonio skulle komma till världen, så skulle Delano bli en pappa mer som Emilio blev. Inga mer sena kvällar och så, men det var mest jag som tvingade honom ut på kvällarna så att tiden kändes mer värdefull sen när man var tillsammans. Jag hade bett Justin smsa mig direkt efter för att se hur det gick, och han hade med sig Kenny som Delano visste. Inte för att han själv var rädd, utan för att han inte fick gå utan Kenny någon mer. Ingenstans. Det kändes ju delvis som mitt fel. Men nu var jag iallafall säker på att Delano inte skulle hitta på något dumt.
Jag väntade timmar på smset, som tillslut kom. Mitt hjärta slog hårt medans jag öppnade smset. Han kommer berätta till dig.. men vi får ses ibland för han vet själv att du lider utav att inte träffa mig. Han sa att han vet att du fortfarande älskar mig, men att han inte säger något om det. Han litar på dig! :) Ett väldigt stor och tung sten lättade från mitt hjärta, det var nästan som om jag flög upp med vingar. Jag var nära på att börja gråta, men då skulle jag bara avslöja mig själv. Jag raderade smset och inte många minuter efter det kom Delano in. Han mysade sig in med mig i sängen och kysste mig flera gånger samtidigt som han smekte min mage. "Jag var och träffade Justin." Jag spärrade upp ögonen och blev stel, precis som jag hade reagerat annars också om jag inte hade vetat. "Varför?" "Han vill se dig och barnet. Jag låter er träffas, för jag litar på dig att du inte sårar mig. Men det beror ju på dig också, om du vill träffa honom." Jag drog min hand över hans ansikte. "Blir du sur om jag vill träffa honom? Skulle aldrig såra dig, men jag vill inte förlora kontakten med honom om du förstår hur jag menar.." Han log, "nej. Men ring till honom imorgon så löser det sig. Jag älskar dig min ängel, hoppas du vet det." Vi kysstes igen och kramades massor. "Jag älskar dig med, och snart får jag bli din fru."
Delano, you need to listen and understand me.
"Justin.. jag vill inte längre behöva förlora Delano. Så jag tycker du ska ringa eller träffa honom själv. Berätta till honom varför du vill träffa mig, och att du inte vill vara tillsammans med mig. Delano är faktiskt en ängel, om bara du kunde se det." Han verkade ta in mitt förslag, och kanske t.o.m tänka över det. Vilket jag hoppades, då jag också ville se Justin. Speciellt Antonio, att han skulle få chansen att lära känna Justin. "Om jag gör det, och han säger nej. Vad gör vi då?" Det var som om han hade läst mina tankar. Hela scenariot påminde om några tonåringar som ville forsätta ses fast deras föräldrar förbjudit det. "Då får väl jag försöka.. eller så får vi ta det som det är." han suckade djupt. "Jag möter upp honom ikväll, och sen vet vi."

*

Delano sa inte ens till mig att han skulle träffa Justin ikväll, utan sa bara att han skulle ut med grabbarna. Jag lät det vara, då jag inte ville avslöja mig själv att jag själv hade träffat honom. Sedan när Antonio skulle komma till världen, så skulle Delano bli en pappa mer som Emilio blev. Inga mer sena kvällar och så, men det var mest jag som tvingade honom ut på kvällarna så att tiden kändes mer värdefull sen när man var tillsammans. Jag hade bett Justin smsa mig direkt efter för att se hur det gick, och han hade med sig Kenny som Delano visste. Inte för att han själv var rädd, utan för att han inte fick gå utan Kenny någon mer. Ingenstans. Det kändes ju delvis som mitt fel. Men nu var jag iallafall säker på att Delano inte skulle hitta på något dumt.

Jag väntade timmar på smset, som tillslut kom. Mitt hjärta slog hårt medans jag öppnade smset. Han kommer berätta till dig.. men vi får ses ibland för han vet själv att du lider utav att inte träffa mig. Han sa att han vet att du fortfarande älskar mig, men att han inte säger något om det. Han litar på dig! :) Ett väldigt stor och tung sten lättade från mitt hjärta, det var nästan som om jag flög upp med vingar. Jag var nära på att börja gråta, men då skulle jag bara avslöja mig själv. Jag raderade smset och inte många minuter efter det kom Delano in. Han mysade sig in med mig i sängen och kysste mig flera gånger samtidigt som han smekte min mage. "Jag var och träffade Justin." Jag spärrade upp ögonen och blev stel, precis som jag hade reagerat annars också om jag inte hade vetat. "Varför?" "Han vill se dig och barnet. Jag låter er träffas, för jag litar på dig att du inte sårar mig. Men det beror ju på dig också, om du vill träffa honom." Jag drog min hand över hans ansikte. "Blir du sur om jag vill träffa honom? Skulle aldrig såra dig, men jag vill inte förlora kontakten med honom om du förstår hur jag menar.." Han log, "nej. Men ring till honom imorgon så löser det sig. Jag älskar dig min ängel, hoppas du vet det." Vi kysstes igen och kramades massor. "Jag älskar dig med, och snart får jag bli din fru." 



Hm, frågade ju för ett tag sen om ni var TEAM DELANO ELLER TEAM BIEBER, har ni ändrat åsikt? Det är inte nära slutet.. 



Kommentarer
Postat av: emilija med j.

Team bieber (a)

Awesoome !!

2012-05-21 @ 20:46:51
URL: http://rromaites.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag vill att hon och Justin ska vara tillsammans. :) det är ju ändå en Bieber novell. Delano är bara löjlig i mina ögon. :|

2012-05-21 @ 20:48:26
URL: http://firststeptwforever.blogg.se/
Postat av: Ebba :)

TEAM BIEBER!!! Den där Delano är ju bara svartsjuk och barnslig från mitt perspektiv! menmen det blir säkert jätte bra! kram :)

2012-05-21 @ 21:10:33
Postat av: cicci

TEAM BIEBER!!!! :D

2012-05-21 @ 21:37:06
Postat av: Johanna

awesome :D

2012-05-21 @ 22:09:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

TEAM BIEBER

2012-05-21 @ 22:24:34
Postat av: Lisa

Jättebra :D

2012-05-21 @ 22:47:55
Postat av: Emma

TEAM BIEBER, nejmen, jag gillar Delano också! :D

2012-05-21 @ 23:39:05
Postat av: Ida

TEAM BIEBER såklart ^-^<3

2012-05-22 @ 13:59:05
Postat av: Sara

TEAM BIEBER!

2012-05-22 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0