TROUBLE GIRL - CHAPTER 40



"I'm not like that."
"ååååååååh" skrek jag och slängde jackan på golvet. Jag tryckte in naglarna i tinningarna och höll på att gräva ut mina egna ögon. Så kändes det just nu. Jag var så jävla irriterad på dom där barnen. Jag hade ringt Delano och berättat, och han tog det inte bra. Han tyckte allt var Justins fel, att han borde hålla koll på sina fans. Videon hade redan läckt, som väntat. Hundratals mail hade redan rullat in, och jag behövde förklara mig. Så jag satte mig framför min dator, tog all ilska och blåste ut den kan man säga. Sedan satte jag på kameran, där satt jag med en adidas huvtröja och satte mig i buddha ställning. "Hej alla beliebers." jag suckade, "jag vet att de flesta hatar mig just nu. Jag vill bara berätta min sida av saken, innan saken blir helt kaotisk och alla kastar ägg på mig när dom ser mig. Jag hatar inte er, även om ni nu tror det. Saken är den, att om ni attackerar mig, kallar mig för allt möjligt så måste ni förstå att jag inte kommer vara trevlig tillbaka. Jag är en helt vanlig människa precis som ni, och jag tror inte ni ler bara när någon kallar er för hora. Ni är över 20 miljoner beliebers, och jag förstår att ni alla inte är lika elaka. Ni vissa har skrivit sjukt söta saker till mig, som jag uppskattar. Läser varenda ett. Och ni måste förstå att även Justin kommer ha förhållanden, kanske inte med mig, utan flera personer. Hata inte mig, för om ni någonsin kommer fram till mig och vill ta en bild eller kanske bara prata så kommer ni faktiskt se hur jag egentligen är. Fråga om en fika så funkar det säkert bra, jag är förlovad" sa jag och  tog upp min hand "och väldigt lycklig med en annan man. Vi båda skulle uppskatta att slippa sådana här saker i framtiden. Puss på er." Jag gjorde en slängkyss och vinkade innan jag stängde av. Jag gjorde ett youtube konto så jag kunde ladda upp videon. Jag visste att den inte skulle spridas av sig själv, så jag bad Lucy länka till den på sin twitter och jag hoppades att den skulle spridas.
Efter tag ringde jag Lucy för att fråga hur det gick, samtidigt som jag kollade in min egna kanal på youtube. "Hur många visningar gissar du på?" skrattade jag. "Har du inte sett Justins twitter?" "Jag har inte twitter Luc-" 1000627 visningar på endast några timmar. "Ohmygush" fick jag ur mig. Hade så många människor sett mig? I ett videoklipp? Jag hoppas innerligt inte Emilio skulle se det här. "Han länkade till videoklippet. antar att han inte hatar dig så mycket som du tror." "Har han sett dethär?" "Japp." "Detta är inte bra. Åh, jag som hade lovat honom att hålla mig borta från hans liv." "Jag tror inte att det är vad han vill Tacha." "Jo, det är det."
*
"Hallå? Det är Alfredo." jag höll på att tappa luren när jag hörde honom. Det hade varit ett tag sen, kanske inte så förvånade nog. Varför ville han prata med mig? "Uhm, hej. Det var ett tag sedan." "Ja, jag vet. Tro mig, det är inte p.g.a Justin, utan något annat oväntat som dök upp.." suckade han. "Jaha, men hur har du haft det?" Jag satte mig ner på sängen och Delano kollade på mig och viskade om jag skulle bada med honom, vilket jag inte orkade så han försvann in i badrummet ensam. "Bara bra. Men du, tycker vi ska ta det här hemma hos mig. Det var länge sen, vad säger du? Hälsa Delano att jag inte ska kidnappa dig." skrattade han. "Vänta lite." skrattade jag med honom och stängde av micen samtidigt som jag gick in till  Delano. "Älskling, Alfredo vill att jag ska komma över. Är det okej?" "Ja, om jag får lämna och hämta dig." Jag suckade, "som om jag vore en liten tvååring men okej." Han skrattade medans jag lämnade toaletten och satte på micken igen. "Jag kommer, men Delano lämnar mig så det kan dröja ett tag tills jag är där." "Perfekt, ses sen, puss." Jag undrade vad det var som var så bråttom. Jag och Alfredo hade aldrig varit speciellt nära.
"I'm not like that."
"ååååååååh" skrek jag och slängde jackan på golvet. Jag tryckte in naglarna i tinningarna och höll på att gräva ut mina egna ögon. Så kändes det just nu. Jag var så jävla irriterad på dom där barnen. Jag hade ringt Delano och berättat, och han tog det inte bra. Han tyckte allt var Justins fel, att han borde hålla koll på sina fans. Videon hade redan läckt, som väntat. Hundratals mail hade redan rullat in, och jag behövde förklara mig. Så jag satte mig framför min dator, tog all ilska och blåste ut den kan man säga. Sedan satte jag på kameran, där satt jag med en adidas huvtröja och satte mig i buddha ställning. "Hej alla beliebers." jag suckade, "jag vet att de flesta hatar mig just nu. Jag vill bara berätta min sida av saken, innan saken blir helt kaotisk och alla kastar ägg på mig när dom ser mig. Jag hatar inte er, även om ni nu tror det. Saken är den, att om ni attackerar mig, kallar mig för allt möjligt så måste ni förstå att jag inte kommer vara trevlig tillbaka. Jag är en helt vanlig människa precis som ni, och jag tror inte ni ler bara när någon kallar er för hora. Ni är över 20 miljoner beliebers, och jag förstår att ni alla inte är lika elaka. Ni vissa har skrivit sjukt söta saker till mig, som jag uppskattar. Läser varenda ett. Och ni måste förstå att även Justin kommer ha förhållanden, kanske inte med mig, utan flera personer. Hata inte mig, för om ni någonsin kommer fram till mig och vill ta en bild eller kanske bara prata så kommer ni faktiskt se hur jag egentligen är. Fråga om en fika så funkar det säkert bra, jag är förlovad" sa jag och  tog upp min hand "och väldigt lycklig med en annan man. Vi båda skulle uppskatta att slippa sådana här saker i framtiden. Puss på er." Jag gjorde en slängkyss och vinkade innan jag stängde av. Jag gjorde ett youtube konto så jag kunde ladda upp videon. Jag visste att den inte skulle spridas av sig själv, så jag bad Lucy länka till den på sin twitter och jag hoppades att den skulle spridas.

Efter tag ringde jag Lucy för att fråga hur det gick, samtidigt som jag kollade in min egna kanal på youtube. "Hur många visningar gissar du på?" skrattade jag. "Har du inte sett Justins twitter?" "Jag har inte twitter Luc-" 1000627 visningar på endast några timmar. "Ohmygush" fick jag ur mig. Hade så många människor sett mig? I ett videoklipp? Jag hoppas innerligt inte Emilio skulle se det här. "Han länkade till videoklippet. antar att han inte hatar dig så mycket som du tror." "Har han sett dethär?" "Japp." "Detta är inte bra. Åh, jag som hade lovat honom att hålla mig borta från hans liv." "Jag tror inte att det är vad han vill Tacha." "Jo, det är det."


*

"Hallå? Det är Alfredo." jag höll på att tappa luren när jag hörde honom. Det hade varit ett tag sen, kanske inte så förvånade nog. Varför ville han prata med mig? "Uhm, hej. Det var ett tag sedan." "Ja, jag vet. Tro mig, det är inte p.g.a Justin, utan något annat oväntat som dök upp.." suckade han. "Jaha, men hur har du haft det?" Jag satte mig ner på sängen och Delano kollade på mig och viskade om jag skulle bada med honom, vilket jag inte orkade så han försvann in i badrummet ensam. "Bara bra. Men du, tycker vi ska ta det här hemma hos mig. Det var länge sen, vad säger du? Hälsa Delano att jag inte ska kidnappa dig." skrattade han. "Vänta lite." skrattade jag med honom och stängde av micen samtidigt som jag gick in till  Delano. "Älskling, Alfredo vill att jag ska komma över. Är det okej?" "Ja, om jag får lämna och hämta dig." Jag suckade, "som om jag vore en liten tvååring men okej." Han skrattade medans jag lämnade toaletten och satte på micken igen. "Jag kommer, men Delano lämnar mig så det kan dröja ett tag tills jag är där." "Perfekt, ses sen, puss." Jag undrade vad det var som var så bråttom. Jag och Alfredo hade aldrig varit speciellt nära.




kommentera gärna så jag vet att ni läst detta.. 



Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Bra! Och jag har läst det... lol

2012-05-21 @ 21:00:27
Postat av: Emma

Awesome! Har verkligen längtat!

2012-05-21 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0