TROUBLE GIRL - CHAPTER 39



Angry Beliebers.
Jag drog på mig en stor huvtröja, men till och med i den så kunde man inte längre dölja den lilla bulan som nu hade format sig på min mage. Idag skulle jag och Delano på fotografering tillsammans. Jag hade packat ner andra kläder i en väska som jag bärde med mig, och Delano hade fixat till sig lite. Jag drog håret till en sida av mitt huvud och studerade mig själv i spegeln. Några veckor hade gått sedan mitt och Delanos bråk, och jag tyckte åtminstonde att vi hade haft det bättre än någonsin. Vi hade planerat bröllopet lite, inte alls mycket. Mest om vart. Jag ville ha det på stranden i Hawaii egentligen, men det var bara önskedrömmar. Vi pratade båda om en liten kyrka utanför stan, den var ganska perfekt för oss. Men den var inte allt för liten, alla människor som vi kände skulle få plats där. När man väl har ett bröllop så tycker jag att alla ska få komma. Även om Delano inte ville vara så mycket inblandad, så var vi båda ganska överens om att Amilia och Alexa skulle vara mina dom där som gick före och kastade blommor.
*
Bilderna som vi hade tagit låg nu alla på bordet, min personliga favorit var den som bara var på min mage och så var Delanos händer formade som ett hjärta runt min navel. Den var dessutom svartvit, och jag bad om just den bilden i ett större format som jag kunde hänga i vardagsrummet. Delano skulle åka iväg med Emilio till något ställe, så jag fick ta mig hem själv. Men en promednad satt aldrig fel, och jag saknade att gå ut och springa. Det var nästan frustrerande. Jag samlade allt mitt mod, jag hade fortfarande svårt för allt det där med att gå ensam. Men som tur närmade sig klockan bara två på dagen. "Hejdå min ängel, ses senare. Jag köper med mig jordgubbar och glass åt dig." sa Delano och kysste mig varsamt innan han försvann till sin egna bil. Om jag hade bett om skjuts så hade jag nog fått det.
Jag började gå på den traffikerade gångvägen, smsade samtidigt med både Lucy och Chris. Tillslut så stannade tre tjejer framför mig, och blockerade mig från att gå. Först trodde jag att det var ett sånt där när man går på samma ställe och bara behöver flytta sig, men dom flyttade sig efter mig hela tiden. Jag suckade, "ursäkta, får man gå förbi eller?" Jag la ner mobilen och dom skrattade. "Ursäkta mig din fula hora, är det Justins barn eller har du knullat alla killar du känner?" Dom andra två tjejerna skrattade, och det var alltid i grupp dom var så kaxiga. "Avundsjuka för att Justin inte tog upp lilla dig på sin konsert och sjöng one less lonely girl?" "Avundsjuk för att han håller på med Selena samtidigt eller?" Tålamodet räckte inte länge till. Tjejerna påminde mig om Maddy, som hämtat sin bror på mig. Jag hade inte ens varit i skolan på väldigt länge, och jag hade slutat bry mig. "Jävla beliebers, har aldrig gillat er." suckade jag och gick förbi dom ignorant, men dom följde efter. "hm, tror Justin blir glad att höra detdär." sa den ena och viftade med kameran i luften. "Jävla pajaser" skrattade jag "spring hem nu, ladda fort upp det på youtube och bli coola som sa emot Justin Biebers okända romans. Skynda er.." sa jag sarkastiskt och viftade med händerna i luften och vände mig om igen, men yttligare en gång ropade dom efter mig. "Du vet alla beliebers kommer hata dig. Lär inte bli så kul." "Ser det ut som att jag bryr mig? Dom hatar mig redan. Herregud, jag är förlovad med en annan kille. Hejdå töntar." Jag gick därifrån och lyssnade inte ens längre på dom. Det var ju inte direkt så att Justin kunde hata mig ännu mer.
Angry Beliebers.
Jag drog på mig en stor huvtröja, men till och med i den så kunde man inte längre dölja den lilla bulan som nu hade format sig på min mage. Idag skulle jag och Delano på fotografering tillsammans. Jag hade packat ner andra kläder i en väska som jag bärde med mig, och Delano hade fixat till sig lite. Jag drog håret till en sida av mitt huvud och studerade mig själv i spegeln. Några veckor hade gått sedan mitt och Delanos bråk, och jag tyckte åtminstonde att vi hade haft det bättre än någonsin. Vi hade planerat bröllopet lite, inte alls mycket. Mest om vart. Jag ville ha det på stranden i Hawaii egentligen, men det var bara önskedrömmar. Vi pratade båda om en liten kyrka utanför stan, den var ganska perfekt för oss. Men den var inte allt för liten, alla människor som vi kände skulle få plats där. När man väl har ett bröllop så tycker jag att alla ska få komma. Även om Delano inte ville vara så mycket inblandad, så var vi båda ganska överens om att Amilia och Alexa skulle vara mina dom där som gick före och kastade blommor.


*


Bilderna som vi hade tagit låg nu alla på bordet, min personliga favorit var den som bara var på min mage och så var Delanos händer formade som ett hjärta runt min navel. Den var dessutom svartvit, och jag bad om just den bilden i ett större format som jag kunde hänga i vardagsrummet. Delano skulle åka iväg med Emilio till något ställe, så jag fick ta mig hem själv. Men en promednad satt aldrig fel, och jag saknade att gå ut och springa. Det var nästan frustrerande. Jag samlade allt mitt mod, jag hade fortfarande svårt för allt det där med att gå ensam. Men som tur närmade sig klockan bara två på dagen. "Hejdå min ängel, ses senare. Jag köper med mig jordgubbar och glass åt dig." sa Delano och kysste mig varsamt innan han försvann till sin egna bil. Om jag hade bett om skjuts så hade jag nog fått det.

Jag började gå på den traffikerade gångvägen, smsade samtidigt med både Lucy och Chris. Tillslut så stannade tre tjejer framför mig, och blockerade mig från att gå. Först trodde jag att det var ett sånt där när man går på samma ställe och bara behöver flytta sig, men dom flyttade sig efter mig hela tiden. Jag suckade, "ursäkta, får man gå förbi eller?" Jag la ner mobilen och dom skrattade. "Ursäkta mig din fula hora, är det Justins barn eller har du knullat alla killar du känner?" Dom andra två tjejerna skrattade, och det var alltid i grupp dom var så kaxiga. "Avundsjuka för att Justin inte tog upp lilla dig på sin konsert och sjöng one less lonely girl?" "Avundsjuk för att han håller på med Selena samtidigt eller?" Tålamodet räckte inte länge till. Tjejerna påminde mig om Maddy, som hämtat sin bror på mig. Jag hade inte ens varit i skolan på väldigt länge, och jag hade slutat bry mig. "Jävla beliebers, har aldrig gillat er." suckade jag och gick förbi dom ignorant, men dom följde efter. "hm, tror Justin blir glad att höra detdär." sa den ena och viftade med kameran i luften. "Jävla pajaser" skrattade jag "spring hem nu, ladda fort upp det på youtube och bli coola som sa emot Justin Biebers okända romans. Skynda er.." sa jag sarkastiskt och viftade med händerna i luften och vände mig om igen, men yttligare en gång ropade dom efter mig. "Du vet alla beliebers kommer hata dig. Lär inte bli så kul." "Kunde inte bry mig mindre. Dom hatar mig redan. Herregud, jag är förlovad med en annan kille. Hejdå töntar." Jag gick därifrån och lyssnade inte ens längre på dom. Det var ju inte direkt så att Justin kunde hata mig ännu mer. 


svar: Ja, såklart Justin kommer vara med i novellen. Kommer dom vara tillsammans direkt? Nej. 




Kommentarer
Postat av: Emma

Asbra som vanligt!

2012-05-10 @ 22:37:01
Postat av: emilija med j.

Awesome !

2012-05-16 @ 22:10:49
URL: http://rromaites.blogg.se/
Postat av: Anonym

want bieber and her togheter!

2012-05-17 @ 01:34:23

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0