TROUBLE GIRL - CHAPTER 10 + några svar



10.She's cute, and she's not you.
Egentligen ville jag bara gå till min bror för jag visste att Delano skulle vara där. Och jag hade rätt, han satt redan i bilen när jag hoppade in. Han hade aldrig fått körkort, han hade för mycket kriminellt förflutet så han aldrig skulle kunna få de heller. Men det hindrade inte honom från att köra. "Hey sis." sa min bror och började åka. "Hej." Vi sa inte så mycket under resan, och vi åkte hem till honom där jag genast satte mig i en utav sofforna. Delano satte sig bredvid mig och hans fru (/&(!")¤#"!#=¤!) gick runt i lägenheten och städade och pratade i telefon. En liten bula syntes under hennes tröja vilket störde mig. "Hon är söt, och hon är inte dig." viskade Delano och drog med fingret på min hand. "Käften." muttrade jag. Men egentligen gjorde hans själva närvaro min dag. "Hur många barn vill du ha?" Jag blev chockad av hans fråga, men svarade ändå. "Tre. Dudå?" "Samma. Först en kille, sedan två tjejer." Jag skrattade, "vi är lika, du och jag." Min bror klev in så vi blev tysta.
Justins perspektiv:
Jag hade packat ihop mina saker hos Alfredo, och när jag kollade mig i spegeln så hade allting faktiskt blivit bra. När jag tänkte på bråket kom jag på att jag kanske borde säga till Natacha att jag skulle åka hem imorgon. Jag gillade henne, det var något med henne som fick mig att dras till henne. Jag åker hem imorgon, vill du ses innan det? - B Jag satte mig på toalettstolen medans jag väntade på hennes svar. B? Jag har en annan plan, skulle vela hälsa på Melissa och du erbjuder mig skjuts dit? :) * Hehe ja, tänkte ju att du ändå alltid kallar mig Bieber.. Ja, jag frågar väl dig. Vill du ha skjuts till Melissa? * Det är inte bara du som har inflytande på mig! Jag har dig också Biebs, haha! :D Åh vad gulligt av dig att fråga, hörs imorn. - N Jag svarade inte men skrattade för mig själv.
*
Snabbt tog jag en dusch och sedan började jag och Freddo spela tv-spel. Hemma skulle bara massa jobb vänta, det enda posiva var väl att jag skulle gå och kolla på ett hus. Det tillhörde just nu Ashton, men snart skulle det vara mitt om jag gillade det. Dessutom ville jag köpa ett hus till min mamma, hon hade alltid stöttat mig och hon betyder mer än vad pengar gör för mig, mycket mer. "Hörru, ska Tacha följa med dig?" Jag slet blicken från spelet för att kolla på Freddo. "Ah, asså hon ska hem till sin syster som bor typ granne med mig. Vadårå?" "Nää, inget. Har ni något på gång eller?" Jag skrattade "tvivlar. Den tjejen är bra på att uttnyttja människor.." "Jag vet buddie, mer än du anar."
Natachas perspektiv:
Jag hade packat ihop för mer än en helg hos Melissa. Jag visste inte när jag skulle komma hem. Jag hade inte planerat något, och det kändes skönt, att inte ha något planerat också. Både Delano och min bror var hemma hos oss, men inte mina föräldrar. Dom satt och planerade något, och jag klev in i köket med dom när jag hade packat färdigt. "Hur kommer du dit?" "Melissa hade något ärende här så hon hämtar mig." Ljuga var som att hälsa för mig, jag gjorde det automatiskt. "Jasså. Be henne komma in." "Hon hinner inte, tydligen har hon ett möte klockan fyra med Amilia." "Aha." Jag log. Jag slog mig ner bredvid Delano och han la armen runt mig, men min bror tänkte inte på det såklart. Jag därimot, var alldeles varm. "Stanna inte förlänge tönt, du har skolan att sköta." "Nej nej, jag är nog tillbaka om en vecka. Amilia och Alexa växer hela tiden, måste passa på när dom är små." Min bror som först hade varit helt inne i papprerna pratade "jag hoppas att du är sådär varje gång jag behöver barnvakt." Jag fejklog, "såklart. Din fru kan nog behöva lite hjälp."
She's cute, and she's not you.
Egentligen ville jag bara gå till min bror för jag visste att Delano skulle vara där. Och jag hade rätt, han satt redan i bilen när jag hoppade in. Han hade aldrig fått körkort, han hade för mycket kriminellt förflutet så han aldrig skulle kunna få de heller. Men det hindrade inte honom från att köra. "Hey sis." sa min bror och började åka. "Hej." Vi sa inte så mycket under resan, och vi åkte hem till honom där jag genast satte mig i en utav sofforna. Delano satte sig bredvid mig och hans fru (/&(!")¤#"!#=¤!) gick runt i lägenheten och städade och pratade i telefon. En liten bula syntes under hennes tröja vilket störde mig. "Hon är söt, och hon är inte dig." viskade Delano och drog med fingret på min hand. "Käften." muttrade jag. Men egentligen gjorde hans själva närvaro min dag. "Hur många barn vill du ha?" Jag blev chockad av hans fråga, men svarade ändå. "Tre. Dudå?" "Samma. Först en kille, sedan två tjejer." Jag skrattade, "vi är lika, du och jag." Min bror klev in så vi blev tysta.

Justins perspektiv:
Jag hade packat ihop mina saker hos Alfredo, och när jag kollade mig i spegeln så hade allting faktiskt blivit bra. När jag tänkte på bråket kom jag på att jag kanske borde säga till Natacha att jag skulle åka hem imorgon. Jag gillade henne, det var något med henne som fick mig att dras till henne. Jag åker hem imorgon, vill du ses innan det? - B Jag satte mig på toalettstolen medans jag väntade på hennes svar. B? Jag har en annan plan, skulle vela hälsa på Melissa och du erbjuder mig skjuts dit? :) * Hehe ja, tänkte ju att du ändå alltid kallar mig Bieber.. Ja, jag frågar väl dig. Vill du ha skjuts till Melissa? * Det är inte bara du som har inflytande på mig! Jag har dig också Biebs, haha! :D Åh vad gulligt av dig att fråga, hörs imorn. - N Jag svarade inte men skrattade för mig själv.

*

Snabbt tog jag en dusch och sedan började jag och Freddo spela tv-spel. Hemma skulle bara massa jobb vänta, det enda posiva var väl att jag skulle gå och kolla på ett hus. Det tillhörde just nu Ashton, men snart skulle det vara mitt om jag gillade det. Dessutom ville jag köpa ett hus till min mamma, hon hade alltid stöttat mig och hon betyder mer än vad pengar gör för mig, mycket mer. "Hörru, ska Tacha följa med dig?" Jag slet blicken från spelet för att kolla på Freddo. "Ah, asså hon ska hem till sin syster som bor typ granne med mig. Vadårå?" "Nää, inget. Har ni något på gång eller?" Jag skrattade "tvivlar. Den tjejen är bra på att uttnyttja människor.." "Jag vet buddie, mer än du anar."

Natachas perspektiv:
Jag hade packat ihop för mer än en helg hos Melissa. Jag visste inte när jag skulle komma hem. Jag hade inte planerat något, och det kändes skönt, att inte ha något planerat också. Både Delano och min bror var hemma hos oss, men inte mina föräldrar. Dom satt och planerade något, och jag klev in i köket med dom när jag hade packat färdigt. "Hur kommer du dit?" "Melissa hade något ärende här så hon hämtar mig." Ljuga var som att hälsa för mig, jag gjorde det automatiskt. "Jasså. Be henne komma in." "Hon hinner inte, tydligen har hon ett möte klockan fyra med Amilia." "Aha." Jag log. Jag slog mig ner bredvid Delano och han la armen runt mig, men min bror tänkte inte på det såklart. Jag därimot, var alldeles varm. "Stanna inte förlänge tönt, du har skolan att sköta." "Nej nej, jag är nog tillbaka om en vecka. Amilia och Alexa växer hela tiden, måste passa på när dom är små." Min bror som först hade varit helt inne i papprerna pratade "jag hoppas att du är sådär varje gång jag behöver barnvakt." Jag fejklog, "såklart. Din fru kan nog behöva lite hjälp."

tre frågor till!


Kom på en till fråga, eftersom du skriver så bra om ADHD så undrar jag om du det? Hehe lite pinsam fråga.... menmen <3 - Ingen fara. Jag har allt det som Natacha har. Tror jag iallafall, hehe. Skriver bra om det? Nja.. har väl inte skrivit så mycket om det? mest bara om hennes misshandel och det är en utav dom sakerna som inte hänt mig.

villken är din favorit novell -
Av mina eller andras? Andras, har väl ingen favorit och läser inte så många. Den enda som jag läser flitigt är nog firststeptwoforever.blogg.se men hon har lagt ner tror jag. Min, denna som jag skriver nu.

Hur fick du tag så att du har chattar me Christian och Caitlin ? :O
- Twitter, privata meddelanden. Men det var svar direkt, typ som när man chattar på facebook. Först skrek jag typ, men vi skrev ganska mycket. Caitlin, Christian och den andra Christian, hennes pojkvän. Kan visa bild på det om jag hittar :)

NI KAN FORTFARANDE FRÅGA, KÖR RESTEN VECKAN UT.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag har inte lagt ned. :P håller på med en kort novell nu, sedan ska jag påbörja en lång. :) hoppas bli klar med den korta imorgon. :) tack för att du läser min. <3

2012-03-21 @ 19:44:15
URL: http://firststeptwforever.blogg.se/
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra! Älskar den!

En liten fråga, hur gammal är Emilio??

Du äger :-)

2012-03-21 @ 21:02:06
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Emma

Superbra!

2012-03-21 @ 21:38:11
Postat av: Anonym

Skit bra!! Men kan vi typ inte få en bild på delano?

2012-03-22 @ 09:24:09

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0