TROUBLE GIRL - CHAPTER 52




Bleeding love.
Delanos vänner förstod att dom skulle behöva gå när jag äntligen hade kommit hem tydligen. Kvar blev bara jag, Delano och min bror. Jag förklarade lite vart jag hade varit, och det var faktiskt jag som sa åt Justin att stanna. Men när Delano ville kyssa mig så drog jag mig undan och min bror höjde ögonbrynet. "Jag måste berätta något till er." Jag gick och satte mig ensam på en fåtölj där alla kunde se mig. "Jag åkte iväg för att kunna tänka på allt. På er båda två. Jag älskar er ju båda två, och jag visste inte vad jag skulle göra så jag var tvungen att komma på det innan jag kunde komma tillbaka. Komma på vad jag ville göra." Jag drog ett djupt andetag. "Vad kom du fram till då?" Delano lät förnedrad, och jag gick fram till honom och satte mig precis intill honom. "Kan jag få prata med honom ensam en stund tack?" Båda två lämnade rummet och jag kramade om honom samtidigt som jag försiktigt tappade ringen i hans hand. "Jag är inte rättvis mot dig när jag håller på som jag gör. Jag säger inte att jag inte vill gifta mig med dig, för det vill jag. Men jag vill ta en paus med oss. Och sedan, om du fortfarande vill ha mig så tar vi det sen." Han backade undan från mig. "Vadå? Ta en paus?! Med Justin eller?!?!" han röst fick mig att rygga undan. "Jag vet inte.. Låt mig få tänka över allt bara några månader." "Några månader?! Antonio föds snart!" Han hade rest sig upp och jag tog hans hand. "Förlåt älskling. Jag älskar dig otroligt mycket så jag gör det här för din skull." Jag pussade den och lämnade sedan rummet för att åka hem, hem till min mamma.
*
Mamma var inte speciellt glad över mitt beslut. Men mamma var den som tugga och tog emot, och min pappa var inte hemma som tur var. Jag behövde bara få vara, där ingen dömde mig men fortfarande vara hemma. Jag smekte min mage samtidigt som jag satt i huk framför spegeln. Jag ville tillbringa mitt vuxna liv med Delano, och det kändes inte som om min barndom var slut. Jag smsade Justin; Lust att komma över? Vi behöver prata.. bara min mamma hemma dessutom. Han svarade på mindre än en minut. Jag kommer.
"Hej Justin." Han klev in i mitt rum och mamma orkade inte ens lägga energi på det. Kanske skulle hon berätta till min bror, då skulle det bli liv i helvetet men jag orkade inte tänka på det. "Hej du." Han kramade om mig, och jag behövde verkligen den kramen just då. "Vi sätter oss på sängen." Vi satte på en film genom datan och jag la mig halft över honom. Han drog med handen på min mage, och tillslut kollade jag in i hans ögon och lutade fram huvudet mot honom. När mina läppar mötte Justins tog det en sekund för honom att fatta vad som hände, men sedan kysste han dom mjukt tillbaka och våra tungor snudda varandra ibland i våra blöta kyssar. För första gången kändes det inte fel eller jobbigt, utan bara helt underbart och rätt. Ingenting stod i vägen, och jag behövde inte ens ha skuldkänslor över det. Ju mer intensivare kyssen blev, desto mer insåg jag att jag ville det. När vi båda låg ner på sängen och saker blev ganska passionerat avslutade jag det och tog hans händer. "Inte nu med min mamma." Han förstod genast och gjorde absolut inget som jag inte ville att han skulle göra. Vi forsatte kolla på filmen och han smekte mig bara med mjuka berörningar som fick mig att rysa.
"Hur död är jag på en skala 1-10 om jag sover över? Om du nu ens vill det." Med tanke på att jag mer eller mindre fått oss båda att sova tätt omslingrade behövde han nog inte ens fråga om jag ville att han skulle sova över. Jag satte mig upp och drog på mig en kofta då jag bara hade ett linne på mig. Jag gick ut till mamma, jag ville inte att hon skulle se att jag endast hade ett linne på mig i Justins sällskap. "Mamma." sa jag på vårt hemspråk. "Om Justin sover här berättar du det till Delano eller Emilio då?" Hon verkade aningen chockad men förstående. Det var första gången jag hade tagit hem en kille. "Nej. Jag ska inte berätta något. Delano behöver inte mer drama. Men han sover inte i din säng, utan han får sova på en madrass." Jag nickade och gick in i mitt rum, där låg Justin med mobilen i luften. "Lucy frågar om du lever." skrattade han medans jag drog fram madrassen som låg under sängen. "Säg att jag ringer imorgon på morgonen." log jag. Jag bäddade klart hans säng trots att han erbjöd sig. Jag fixade allting klart och låste sedan dörren. Jag la mig i hans säng tillsammans med han och vilade huvudet på hans bröstkorg. "God natt min fina." sa han och pussade mig innan han tillslut slöt ögonen och jag smög upp till min egna säng. "God natt Justin, jag är glad att äntligen kunna få vara med dig."
Bleeding love.
Delanos vänner förstod att dom skulle behöva gå när jag äntligen hade kommit hem tydligen. Kvar blev bara jag, Delano och min bror. Jag förklarade lite vart jag hade varit, och det var faktiskt jag som sa åt Justin att stanna. Men när Delano ville kyssa mig så drog jag mig undan och min bror höjde ögonbrynet. "Jag måste berätta något till er." Jag gick och satte mig ensam på en fåtölj där alla kunde se mig. "Jag åkte iväg för att kunna tänka på allt. På er båda två. Jag älskar er ju båda två, och jag visste inte vad jag skulle göra så jag var tvungen att komma på det innan jag kunde komma tillbaka. Komma på vad jag ville göra." Jag drog ett djupt andetag. "Vad kom du fram till då?" Delano lät förnedrad, och jag gick fram till honom och satte mig precis intill honom. "Kan jag få prata med honom ensam en stund tack?" Båda två lämnade rummet och jag kramade om honom samtidigt som jag försiktigt tappade ringen i hans hand. "Jag är inte rättvis mot dig när jag håller på som jag gör. Jag säger inte att jag inte vill gifta mig med dig, för det vill jag. Men jag vill ta en paus med oss. Och sedan, om du fortfarande vill ha mig så tar vi det sen." Han backade undan från mig. "Vadå? Ta en paus?! Med Justin eller?!?!" han röst fick mig att rygga undan. "Jag vet inte.. Låt mig få tänka över allt bara några månader." "Några månader?! Antonio föds snart!" Han hade rest sig upp och jag tog hans hand. "Förlåt älskling. Jag älskar dig otroligt mycket så jag gör det här för din skull." Jag pussade den och lämnade sedan rummet för att åka hem, hem till min mamma.

*

Mamma var inte speciellt glad över mitt beslut. Men mamma var den som tugga och tog emot, och min pappa var inte hemma som tur var. Jag behövde bara få vara, där ingen dömde mig men fortfarande vara hemma. Jag smekte min mage samtidigt som jag satt i huk framför spegeln. Jag ville tillbringa mitt vuxna liv med Delano, och det kändes inte som om min barndom var slut. Jag smsade Justin; Lust att komma över? Vi behöver prata.. bara min mamma hemma dessutom. Han svarade på mindre än en minut. Jag kommer.

"Hej Justin." Han klev in i mitt rum och mamma orkade inte ens lägga energi på det. Kanske skulle hon berätta till min bror, då skulle det bli liv i helvetet men jag orkade inte tänka på det. "Hej du." Han kramade om mig, och jag behövde verkligen den kramen just då. "Vi sätter oss på sängen." Vi satte på en film genom datan och jag la mig halft över honom. Han drog med handen på min mage, och tillslut kollade jag in i hans ögon och lutade fram huvudet mot honom. När mina läppar mötte Justins tog det en sekund för honom att fatta vad som hände, men sedan kysste han dom mjukt tillbaka och våra tungor snudda varandra ibland i våra blöta kyssar. För första gången kändes det inte fel eller jobbigt, utan bara helt underbart och rätt. Ingenting stod i vägen, och jag behövde inte ens ha skuldkänslor över det. Ju mer intensivare kyssen blev, desto mer insåg jag att jag ville det. När vi båda låg ner på sängen och saker blev ganska passionerat avslutade jag det och tog hans händer. "Inte nu med min mamma." Han förstod genast och gjorde absolut inget som jag inte ville att han skulle göra. Vi forsatte kolla på filmen och han smekte mig bara med mjuka berörningar som fick mig att rysa.

"Hur död är jag på en skala 1-10 om jag sover över? Om du nu ens vill det." Med tanke på att jag mer eller mindre fått oss båda att sova tätt omslingrade behövde han nog inte ens fråga om jag ville att han skulle sova över. Jag satte mig upp och drog på mig en kofta då jag bara hade ett linne på mig. Jag gick ut till mamma, jag ville inte att hon skulle se att jag endast hade ett linne på mig i Justins sällskap. "Mamma." sa jag på vårt hemspråk. "Om Justin sover här berättar du det till Delano eller Emilio då?" Hon verkade aningen chockad men förstående. Det var första gången jag hade tagit hem en kille. "Nej. Jag ska inte berätta något. Delano behöver inte mer drama. Men han sover inte i din säng, utan han får sova på en madrass." Jag nickade och gick in i mitt rum, där låg Justin med mobilen i luften. "Lucy frågar om du lever." skrattade han medans jag drog fram madrassen som låg under sängen. "Säg att jag ringer imorgon på morgonen." log jag. Jag bäddade klart hans säng trots att han erbjöd sig. Jag fixade allting klart och låste sedan dörren. Jag la mig i hans säng tillsammans med han och vilade huvudet på hans bröstkorg. "God natt min fina." sa han och pussade mig innan han tillslut slöt ögonen och jag smög upp till min egna säng. "God natt Justin, jag är glad att äntligen kunna få vara med dig." 


alla glada nu va? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

wooohuu!

2012-06-14 @ 22:41:24
URL: http://storyofjustin.blogg.se/
Postat av: Emma

Suuuperbra! :D

Wohooooo.

2012-06-15 @ 00:05:01
Postat av: Ebba :)

Yeeey, äntligen! Vilket grymt kapitel :)

2012-06-15 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0