TROUBLE GIRL - CHAPTER 69





Daaaaaaad.
Dagen var kommen. Dagen då Delano skulle bli fri. Jag skulle åka och hämta honom med Emilio, men dom skulle supa ner honom idag. Men nu på dagen skulle han, jag och vår son äta middag tillsammans. Jag såg verkligen fram emot det. Jag hade bjudit med Justin men han hade en intervju och ett möte som han ville göra. Jag ville inte heller stå ivägen för hans karriär.


*


I samma sekund som jag såg Delano lämna portarna och säga hejdå till vakterna rusade jag fram till honom. Jag sprang så snabbt som benen orkade och slängde mig runt hans hals. Han snurrade runt mig och drog in min luft. Jag drog in hans doft, hans goda parfym (manskroppen den blåa) som doftade underbart. Det kändes som en dröm att han äntligen var i mina armar. "Jag har längtat efter detta." sa han glatt och vi gick vidare innan Emilio dödade mig. Dom kramade också om varandra och jag kunde se ett äkta leende på Emilios ansikte.


"Vart ska vi äta middag då?" Vi skulle bara snabbt hem till Emilio där Delano skulle duscha och byta om inför middagen. Antonio satt i hans knä och planerade nog inte att släppa sin pappa på ett tag. "Jag vet inte riktigt. Vi tar något som vi hittar." Jag log mot honom och kunde inte slita blicken från överlyckliga Antonio som äntligen skulle kunna vara med sin pappa hur mycket han än ville. Jag lekte lite med Felicia medans Delano fixade sig i ordning. Han skulle nämligen direkt därifrån sen möta upp killarna och ha killkväll. När han var klar så körde han oss till en resturang som brukade ha massvis med kö men det var Delanos vän som var vakt så han ville sjävklart få in oss när han såg att Delano var ute igen.


"Emilio har fixat en lägenhet till mig. Jag får den nästa vecka." Delano matade Antonio och jag satt fortfarande och låg som ett fån. "Det låter så roligt för dig. Du vet att du får ha honom när du vill." "Tack. Jag har saknat er båda som en galning." han tog min hand och pussade på den. Vi var fortfarande lika nära varandra. Ibland hade jag besökt honom i timmar bara för att prata. Han var ju nästan den viktigaste personen i mitt liv. "Så hur går allting med Justin då?" Senast vi hade pratat hade jag ju inte riktigt blivit tillsammans eller vad jag och Justin nu var ännu. "Det går perfekt. Det känns som om vi aldrig lämnade varandra." "Ingen annan skulle ha fått dig förutom honom." Jag skrattade. "Hörde du att Lucy och Dani ska ha barn?" Han spärrade upp ögonen och log stort. "Driver du?" Jag skakade på huvudet. "Ajj vad roligt. Trodde inte dom sågs mer efter grillfesten innan jag åkte in." "Joo men vet inte om dom har varit riktitgt tillsammans." Han skakade på huvudet och suckade. "man missar så mycket när man sitter inne." Han tog Antonio i sitt knä och pussade på honom. "Nu är pappa tillbaka och han kommer aldrig lämna dig igen."


*


Justin var hemma när jag kom hem igen. Antonio hade somnat för länge sen och jag och Delano hade pratat igenom allt tills han hade åkt iväg. Jag hade kört hem mig själv. "Hej älskling." jag pussade på honom efter jag hade lagt Antonio i sin egna säng. "Hej vackra du." Jag satte mig bredvid honom och gosade mig ner under samma filt som honom. "Vi behöver prata." Jag kollade på honom och han såg inte orolig ut vilket gjorde mig lugn. Jag satte mig med benen emot honom och tog popcorn från bordet och åt. "Ja vad har du på hjärtat?" Han log mot mig och skrattade lite tyst. "Jag var ju på möte nu nyss.." Jag nickade att han skulle forsätta. "Jag ska ju inte ha en rikitig turne på ett tag då jag precis kom hem.. men jag ska iväg på en PR-resa inför min bok som jag ska släppa om en ett tag. Så det blir som en liten turne. Jag vill att du ska följa med. Det är en och en halv månad runt i staterna." Jag drog ett djupt andetag. Jag och Justins kändisvärld var inte speciellt bekanta och bli indragen i den gjorde mig alltid nervös. "Jag vill inte lämna dig för jag är rädd att det förstör allt." Han var rädd inför mitt svar. Jag hade aldrig gjort något sådant innan. Men nu kände jag mig redo faktiskt. "Justin.. jag vill följa med." han såg verkligen lättad ut och kysste mig. "Men isåfall kanske Antonio kan vara först några veckor med sin pappa och kanske efter två tre veckor först komma med oss.." Jag såg inte kändis livet för Antonio. Men samtidigt kunde jag inte vara utan honom. "Som du vill gumman, som du vill." Jag log stort. "Vi löser det."


HAR NI SETT JUSTINS NYA VIDEO?! ASDFGHJKL DÖÖR! <3 

från one time till det där, shit my gaad.. my sexy babe 


 


Kommentarer
Postat av: elena

super bra

2012-08-06 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0