SVAR PÅ TAL:

Jag kan vara duktig på att förvirra er lite!
Okej för er som glömt och så, jag kör en snabb genomgång med lite namn! :
Alejandro = Alyssas förra kille, som nu har kommit hem från kriget.
Simon = en kille Alyssa vill ska komma hem, eller vill och vill. Ni vet inte riktigt vem han är än, men om ni forsätter läsa så kommer ni få veta ;)
Chelsea: Alyssas bästa vän.
Justin: Jag HOPPAS alla vet det :d
Katie: Alyssas lillasyster
Daphne: Hennes låtsasmamma/ tror jag skrev ett annat namn förut.. råkade! Hon heter Daphne!
Lucas: Hennes ex, som ni kan läsa om i början.
Alice: hennes andra vän.
Selena: spelar sig själv.
Twister: Hennes häst

Om ni har andra frågor, eller om jag glömt något namn är det bara att fråga på! Raderar detta inlägg så småninom, nästa episode kommer strax!! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0