Live, laugh & love - The dinner - episode 35


hey there! okej ska skriva en del där dom pratar engelska, men jag är liksom inte bäst på det men iallafall. sen får ni bestämma om ni vill ha på svenska eller engelska.

 


"Finally." sa jag och Alyssa nickade instämmade.

Vi la in dom fem matkassarna på bordet och golvet, hon satte sig vid en utav dom höga stolarna vid diskbänken och jag stod på andra sidan.

"My mum called, they're coming in a hour."

"And when is your mum coming?"

"And I don't know, she didn't say anything about that."

"Okay, well I guess we should begin with the food."

Jag la in allting i kylskåpet som vi inte behövde, och Alyssa började hacka salladen.

"Oh shit."utbrast hon plötsligt och började skaka med handen.

"What happened?"

"I cut myself..shit I'm bleeding."

Jag gick fram till henne och lite blog rann nedför hennes finger.

"Are you okay?" frågade jag oroligt och tog snabbt lite papper som jag la runt hennes finger.

"Yeah, I just can't...damn." sa hon och tittade bort.

"What?"

"The blood."

"Oh."


Jag hjälpte henne att fixa, sedan satte jag plåster runt hennes finger och sedan kunde hon forsätta, sedan började vi fixa med maten. Jag ställde mig bakom henne och la händerna vid hennes lår samtidigt som jag hade huvudet på hennes axlar.

"You're so beautiful."

Hon började fnittra och hällde ner någon sås i stekpannan där hon hade köttbitar.

"You can fix the table." mumlade hon.

"Mhm.."

Jag började smeka insidan av hennes lår, högre och högre upp. Jag kände hur hon gillade det. Jag pressade läpparna mot hennes hals och hon lutade bak sitt huvud.

"Justin..." mumlade hon tyst.

"I'm home!" ropade mamma från hallen och jag släppte Alyssa och hon rodnade medans hon forsatte laga mat som om inget hade hänt, jag tog tallrikar som jag skulle duka med.

"In here." mumlade jag och mamma kom med blommor som hon la på bordet.

"It smells amazing.." sa mamma glatt.

"Thanks." log Alyssa.

 


Alyssas perspektiv:


Jag rörde om i pastan.

Justin försvann för att duka, och Pattie började sätta blommorna i vasen.

"Well I guess Justin didn't help you." skrattade hon och jag började också skratta.

"What do you mean?" log jag.

"Well last time he helped me, let's just say we ordered home pizza."

"Hahaha!"

Jag skrattade länge och rörde om såsen igen.

Det ringde på dörren.

"Oh, it's them."

Hon gick dit och jag släppte ner håret så att jag inte såg allt för hemsk ut, det var första gången jag skulle träffa dom.

"Hi Pattie."

Jag kunde höra mammas röst blandat med, farmors och sedan okända röster som kanske var hans mormor och morfar.

"Thank you for coming, our love couple have made the food and everything so let us just sit down."

Dom satte sig och Justin kom bakom mig igen, men denna gången la han bara sina händer runt min midja.

"Come, we have to say hi to them."

"One second." log jag och tog bort den kokande pastan och tog bort allt vatten, sedan la jag det i en glasskål och rörde om såsen.

"Now, come."

Han la ena handen runt min midja och vi gick tillsammans ut till matsalen.

"Here they come." log Diane, Justins mormor.

"Hi! I'm Alyssa." sa jag och skakade hand med både mormorn och hans morfar Bruce.

"Hello, nice to meet you."

"Nice to meet you too! and the food is ready in a few minutes."

"Okay, then we can talk more."

"Of course, excuse me."

Jag gick tillbaka till köket med Justin och vi dukade fram maten och högg in, sedan pratade vi massor.

"Justin really found a beautiful girl, he has so many fans and sometimes they write letters, I and Diane read them sometimes." skrattade Bruce. "It's so funny, they tell us how much they wanna marry Justin, and how wonderful he is."

Alla skrattade.

"Well, he is wonderful." log jag.

"Thank you honey." sa Justin och pussade mig snabbt.


Jag log och la min hand på hans knä, sedan forsatte vi att äta och jag började smeka hans lår, precis som han hade gjort på mig. Jag gick närmare och närmare hans sak.

Jag såg hur han fick svårare att koncentrera sig, jag bet mig i läppen för att inte skratta.

Han la sin hand på min och försökte ta bort min hand, men jag var fast besluten av att hålla kvar min hand.

"Justin, show them the necklace Usher gave you." sa Pattie glatt och Justin var tvungen att ta upp händerna för att ta fram halsbandet som hände mot hans bröstkorg.

Jag log stort mot Diane och min mormor innan jag forsatte smeka Justins lår för att kollade på varandra igen.

Justin kollade menande på mig och jag log stort, jag smekte hans sak utanför byx tyget och jag kände hur hård han blev.

"I have to go to the bathroom." sa Justin hastigt och reste sig snabbt, han försvann och jag kollade ner i min mat och log stort, sedan stoppade jag in mat i munnen och lekte oskyldig.

När han hade vart borta ett tag bad Pattie mig att jag skulle checka att allting var bra med honom.

Jag gick upp på övervåningen för jag var övertygad om att han var på sin toalett.


"Justin?" sa jag frågandes.

"In here." sa han och jag ställde mig utanför dörren.

"Can I come in?"

Han öppnade dörren och jag log stort samtidigt som jag bet mig i läppen.

"You just love to tease me, don't you?"

"Yes, I do." flinade jag och han drog in mig på toaletten och bärde upp mig på handfatet. Jag lindade benen runt hans midja och han smekte min rumpa.

"We have to go." skrattade jag.

"I know, but first." han kysste mig passionerat och sedan hoppade jag ner.

"Oh.." suckade han och vi gick ner hand i hand.

"Sorry, I just got an call from Chaz."

"Oh, what did he say?" frågade Pattie.

Vi satte oss ned i bordet, Justin var bra på att ljuga.

"He just asked when I'm coming and stuff like that."

"Okay."


Samtalet forsatte i flera timmar innan jag åkte hem med mamma och pappa, Katie sov hos en kompis.

"Good night." ropade jag och försvann upp till mitt rum.

 


I pick you up at 7:am, xoxo Justin Bieber.

 


Haha Justin Bieber? Okay babe.. xoxo Alyssa Baker.

 


Haha I just.. I don't know whatever. I miss you already..

 


Aw miss you too babe!

 


I wanna finnish what we were doing upstairs.

 


Haha Justin ;) see ya tomorrow, good night, xoxo

 


Good night my beautiful girlfriend xoxoxo.

 


Jag skrattade åt hur knäpp Justin kunde vara ibland, sedan somnade jag.


 finns inga ord som bekriver hur mycket jag uppskattar er! ska lägga upp så ofta jag hinner, JAG ÄLSKAR ER! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

awesome :D

2011-09-25 @ 20:28:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Marielle

Fruktansvärt bra! :)

2011-09-25 @ 20:58:55
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Som vanligt var det grymt! :D

2011-09-25 @ 20:59:46
URL: http://biebsloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0