Live, laugh & love - Suprise! Guess who? - episode 31

ps, sa ju att alyssa såg ut som en tjej innan, well vi låtsas som hon ser ut som selena gomez.. blir 100 gånger lättare för mig. men riktiga selena får se ut som demi eller något.




Jag var så irriterad att jag nästan bet sönder läppen. Chelsea skulle få säga till Alejandro att det var hon. Jag tänkte inte se hans sårade ansikte en gång till.

"RYAN!" utbrast jag och sprang fram till honom.

Ryan Good stod och pratade med hans flickvän, hon från Pretty Little Liars.

"Alyssa! Jag fick äran att komma och kolla." sa han glatt och jag kramade om honom.

"Gud så jag har saknat dig! Hur mår du?"

"Jag mår toppen, hur mår du själv?"

"Jätte bra, Justin kommer hem om bara några dagar så jag är verkligen förväntasfull."

"Hehe, förstår det. Kom så ska du få hälsa på min flickvän."

 


Folk började samlas nedanför scenen, mest ungdomar, men även några få vuxna. Jag var inte så nervös, men alltid var det lite pirrigt.

Jag skymtade Chelsea längst fram, jag drog en djup suck och irritationen kom tillbaka. Nej, men när man väl pratar om trollen, så kom Alejandro också. Perfekt!


Lycka till världens bästa flickvän! Är så stolt över dig. xoxo Justin.

 


Tack.. synd att du inte kan vara här. xoxo Alyssa.

 


Mhm :)


Jag undrade om den glada smileysen bara var ett misstag.. jag slutade tänka på det när det var dags och jag tog ett djupt andetag innan jag gick upp på scenen.

Dom skrek nedanför och klappade händerna, en tjej visade sin stora skylt med ALYSSA DU ÄR GRYM, I LOVE YOU!

Jag log stort och greppade tag om micken och tog bort den från ställningen.

"Hej." skrattade jag och dom skrek igen.

"Tack så mycket för att ni alla kom, ni vet inte hur mycket det betyder för mig. Jag vill också tacka för allt stöd dom senaste månaderna, nästan året och för allting ni gjort för mig. Även ni som inte är här, ni är dom bästa fansen jag någonsin skulle kunnat ha fått. Ni har verkligen vart här från början och stöttat mig, mer skulle jag aldrig kunna önska."

Applåder hördes och några förbi passerande stannade för lyssna. Vissa höll upp sina mobiler och filmade mig.

"Jag tänkte att innan jag börjar sjunga, så ska jag svara på lite frågor. Har ni några frågor, bara räck upp handen."

Jag valde en tjej i säkert trettonårs åldern som var först med att ta upp handen.

"Ja, du där i rosa." log jag.

"Omg, tack! Jag älskar dig och du är en så bra inspiration. Min fråga är - hur gammal var du när du kysste någon för första gången?"

Jag såg hur Alejandro kollade på mig, det var ju han som hade vart min första kyss. Men jag riktade inget intresse åt hans håll, som om jag inte ens visste att han var där.

"Jag var nog tolv, tretton år. Tack förresten, vill du komma upp och ta en bild?"

Hon började skrika och nickade ivrigt, hon fick hjälp av några vakter upp till scenen och vi tog en bild med hennes Iphone.

"Är det okej om jag tar en och laddar upp på twitter?"

"Ja omg!" log hon.

Vi tog ännu en bild och jag la den på twitter.

"Här skriv in ditt namn så jag kan nämna dig också i tweeten."

Hon tog emot telefonen och skrev in sitt namn.

"Tack, jag följer dig nu också!"

"Tack så mycket! Dethär är den bästa dagen i mitt liv!"

Några vuxna började skratta och jag kramade om henne innan hon slutligen gick tillbaka till publiken.

"Några andra frågor?....ja du där!"


Jag svarade yttligare på fem frågor innan jag tog upp min telefon och log stort.

"Så jag tänkte att jag tar kort på alla er och twittrar är det okej?"

Alla skrek och jag tog ett kort.

"Alla syns! Bra! "

 


THANK U GUYS FOR SHOWING UP! YOU'RE AMAZING.. <3

 


"Okej, nu ska jag sjunga. Vad sägs som grenade av Bruno Mars?"

"okej, det låter som ni gillar det. Here we go."

Jag tog en gitarr och började spela, jag forsatte med mina egna låtar från mitt album och sedan till sist.. allas favorit.

"Sista låten.. vill ni höra.. skyscraper?"

Alla skrek högre än vanligt och jag log.

"Min vän Taylor spelar musiken, en stor applåd till honom först." sa jag och alla klappade.

"Nu börjar vi."

Skies are crying, i'm watching, catching teardrops in my hand.

När jag hade kommit till versen efter refrängen så började alla plötsligt skrika högre. Jag undrade varför och vände mig smått om. Jag tappade nästan när jag såg vem som ställt sig på scenen bakom mig. Jag slutade sjunga för jag var så chockad.


Justin.


Han log stort emot mig och jag sprang emot honom med micken fortfarande i handen utan att sjunga, alla skrek .. väldigt högt. Jag hoppade upp i hans famn och kramade om han hårt, jag kunde känna mina ögon tårar och jag kände hans doft igen. Han höll om mig också och skrattade lågt. Efter säkert tjugo sekunder släppte jag honom och började sjunga igen, redan i andra refrängen. Jag tog hans hand och drog med honom på scenen och sjöng klart, med världens leende på läpparna och när det var klart så kramade jag han igen och torkade snabbt bort en tår.

"Tack så mycket för allting idag, ni är BÄÄÄÄÄÄST!" skrek jag och gick av scenen vinkandes.

Jag gick av scenen backstage och i samma sekund som ingen kunde se oss någon mer greppade jag tag om hans nacke och kysste honom passionerat.

"Vad gör du här?" mumlade jag mellan kyssarna med ett leende.

"Överraskning."

Jag suckade ut och lutade mig mot hans bröstkorg.Det fanns inga ord som beskrev hur lycklig jag var just nu.


vill ni ha mer bilder på inläggen, typ mellan texten? KOMMENTERA

 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

grymt :D

2011-09-06 @ 06:28:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0