Live, laugh & love - I've met someone - episode 29


haha åt bilden! 


"Vänta, har du inte berättat om Alejandro för Justin?" sa Chelsea chockat.

Denna gången var även en annan tjej med oss, som hette Alice.

"Nej, jag.." jag fann inga ord.

"Du och han var så speciella, men har du inte tyckt det var konstigt med tanke på att det är Chels storebror?"

"Alice! Du är inte till någon större hjälp." suckade Chels.

"Det är lungt.. Jag känner mig så äcklad av mig själv - han kommer hata mig."

"Sluta! Jag säger till han innan."


"Nej, jag vill berätta det själv. Men jag måste göra det innan Justin kommer, jag älskar honom och jag vill inte att han ska tro något annat. Han kommer tycka det är konstigt för att det är så svårt för mig, och därför kanske tro annat."

"Gör det ikväll, följ med och hämta honom med mig."

"Seriöst? Hej, kul att du är tillbaka! Juste glömde berätta att jag har träffat någon annan."

"Men lägg av nu!"

Jag himlade med ögonen.

 


Jag satte på mig en vit oversize tröja med tajts, och vita converse när vi skulle hämta honom. Jag ville inte verka för uppklädd, men samtidigt inte för slappt.

 


Är du klar?

 


Kommer ut om två minuter.

 


Det dröjde inte ens två minuter innan jag satt i bilen.

 


Jag var så nervös att jag nästan skakade, soldater började fylla flygplatsen. Alla omfamnade deras familjer, små barn grät när dom kramade om sin pappa.

"Stå still!" suckade Chelsea.

"Förlåt då." mumlade jag.


Jag försökte stå stilla. Sedan såg en man, kille i svartbrunt hår i en grön millitärmössa och kläder. Min hjärta stannade, han fann oss med blicken och log stort. Han började rusa emot oss och han och Chelsea möttes på halva vägen. Han snurrade runt Chelsea och båda såg så lyckliga ut.

Sedan kom han emot mig och kramade om mig, han doftade fortfarande samma sak och jag höll om honom också.

"Alyssa, jag har saknat dig så mycket!"

"Jag ha-har saknat dig också."


Han böjde sig ner för att kyssa mig men jag drog mig direkt undan när jag såg vad han skulle göra.

"Alyssa?" sa han chockat och min underläpp började darra.

"Du måste berätta." sa Chelsea.

"Förlåt Alejandro, men jag har.. träffat någon." sa jag.

Jag såg hans besvikna blick.

"Jag tar en taxi hem." mumlade jag och vände mig om i tårar.

Det.Här.Sög

 


Jag grät för jag saknade Justin, han svarade inte på mina sms heller så det gjorde inte saken lättare. Jag saknade hans hår, hans läppars former när jag kollade på dom ibland när han pratade.

 


Logga in på skype shawty

 


Jag nästan slängde mig över datorn och loggade in mig på skype, han ringde upp mig och direkt när jag såg hans ansikte brast jag ut i gråt.

"Varför gråter du baby?"

"Jag saknar dig så mycket!" snyftade jag.

"Vi syns snart.." sa han och jag kollade på hans axlar.

Som om det vore för att reta mig så hade han ingen tröja på sig, men han låg på magen så man kunde bara se lite utav hans rygg.

"Har du tatuerat dig?" utbrast jag chockat och kollade på en stjärna vid hans armbåge.

"Va nej?" sa han.

"Men din armbåge?"

"Haha nej, den är fejk."

"Jaha." sa jag bara och log sedan lite smått.

"Så ska du spela spelningen på gallerian.. öh om två dagar?"

"Ja, jag tänkte det. Vad tycker du?"

"Det låter bra!"

 


Jag pratade med Justin ett tag, innan jag somnade med kameran fortfarande på men jag lät det vara, och han också.

När jag vaknade kunde jag se hans ansikte sova så sött nästan brevid mig, nästan som om han var där.

 


Dagens planer: You & me på spat nere vid mig.

 


Åh, can't wait! Vilken tid ska jag vara hos dig?

 


Vad sägs om att vi möts där, vid elva?

 


En timme alltså, hm okej!

 


see ya.

 


Jag började klä på mig, jag tog bara en one piece med tanke på att jag skulle på spa.

"Direkt när jag öppnar ögonen ser jag en snygging nästan naken framför mig, hm jag tror detta kommer bli en bra dag." sa Justin och jag hoppade till.

"Shit! Du skrämde mig." skrattade jag och drog upp hela dragkedjan.

Han började skratta.

"Jag älskar när du skrattar." log jag och vände mig sedan om.

 



OBS!
28 ligger nedanför! ;)
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA.

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Kanon bra.. :)

2011-09-04 @ 12:31:48
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0