Live, laugh & love - Hotel by weekend - episode 32


"Blev du överraskad?" hördes plötsligt en röst.

"Hey buddy." sa Justin och gjorde ett handslag med Ryan med sin ena hand medans jag fortfarande stod mot Justins bröstkorg och han höll om mig tajt med sin andra hand.

"Skoja inte." log jag.

"Vi alla visste om det - förutom du." skrattade han.

Jag lipade åt honom.

 


Justins perspektiv: (lite före)

När bilen susade genom LA ville jag inte vänta en sekund till, jag skrev ett sms till Alyssa och önskade henne lycka till. Hon hade ingen aning om att jag skulle komma

idag tidigare och överraska henne på konserten.

Vi hade inte sett varandra på så lång tid, nu behövde vi ta igen allt, dessutom hade vi båda ledigt flera månader nu. Det skulle vi verkligen uttnyttja, jag hade redan börjat planera resor som vi skulle åka på.

"Tack att du hämtade mig." flinade jag till Sean (Kingston).

"Äh, så lite. Men jag hade därimot planerat värsta sakerna som vi kunde gjort idag." suckade han.

"Sorry, men Alyssa kommer nog först."

Han skrattade.

"Jaja.."

Jag mindes hennes mjuka bruna hår, hur jag brukade leka med det mellan fingrarna.

"Är det här?" frågade han och parkerade utanför gallerian.

"Ja, ska du följa med in?"

"Nä, ska planera min fest lite grann."

"Aha, okej. Hörs då!"

Jag stängde bildörren och Mark väntade redan på mig vid bakingången.

"Du är sen." väste han.

"Förlåt, visa mig scenen."

Han drog mig med till en scen, när jag var backstage satte jag mig på en stol och kollade in på henne. Jag skulle först överraska henne på sista låten, nu ställdes det frågor till henne eller något. Jag lutade mig tillbaka i stolen medans jag kollade på min vackra flickvän leendes på scenen.

 


"Babe, åk hem och packa kläder för en helg typ." log jag mot Alyssa och hon kollade undrades på mig.

"Börja inte redan." suckade hon.

"Snälla?"

"Okej.. kan du följa med mig hem? Snälla?" bad hon och jag nickade.

Jag kysste hennes panna.

"Med nöje."

Hon tog bestämt min hand medans vi gick ut till bilen, massa fotografer tog kort men jag brydde mig inte, jag älskade henne så dom fick skapa sina egna uppfattningar.

"Jag kör." log hon och hoppade in i framsätet.

Jag satte mig brevid henne och höll fortfarande hennes hand under hela bilvägen hem till henne.

"Jag kan inte fatta att du är här, med mig." sa hon tyst.

"Nu kan vi vara tillsammans.. varje dag." mumlade jag.

Hon log och körde in på sin uppfart.

 


Vi gick direkt in i hennes rum, det var ingen hemma. Hon drog fram en väska medans jag kollade på hennes saker på skrivbordet. Jag tog fram pokenhalvan och tog sedan min från fickan. Jag satte ihop dom och la det på bordet.

"Klar." log hon och jag vände mig om.

"Då går vi."

"Ska du inte berätta vart?"

"Nej." skrattade jag och vi gick ut igen.

"Vänta jag måste skriva en lapp till mamma." sa hon och jag släppte inte hennes hand och stoppade henne.

"Jag har redan ordnat allting, hon vet om vart vi ska."

"Vet alla?"

"Typ."

 

Jag körde, hon visste ju inte direkt vart vi skulle. Jag körde oss till hotellet jag bokat för oss två, som låg i LA men längre ifrån där vi bodde. Inte så speciellt, men jag ville bara vara ensam just nu med henne.

Jag parkerade utanför och hon tog sin väska.

"Hotell?" frågade hon och jag nickade.

"Yesbox min kära." flinade jag och kysste henne snabbt innan hon han kliva ut ur bilen.

"Åh."

"Justin Bieber." sa jag och hon i receptionen räckte över två rumsnycklar.

"Varsågod, längst upp."

"Tack." sa jag och gick emot hissarna.

Vi åkte längst upp och jag öppnade rätt rum 502.

"Wow." mumlade Alyssa. "sviten?" gissade hon och jag nickade.

"Självklart.. Vi åker hem på söndag, det är fredag idag så vi har några dagar alldeles själva, bara du och jag." skrattade jag och drog henne intill mig.

"Låter.. mysigt." sa hon och vi kysstes.

Hon var verkligen en bra kyssare, det var jag tvungen att medge.

"Klockan är ganska mycket, gå och byt om så kan vi gå ner och äta." log jag och hon nickade.

"Jag vill ta en dusch också."

Hon försvann och jag bytte till en vit t-shirt och sedan ett par svarta jeans innan jag la mig ner på sängen och kollade på tv.

 

Jag tog på mig en enkel klänning som jag hittade, satte upp håret och sminkade mig.

Jag tyckte själv om mig själv för tillfället, jag tog ett andetag och öppnade dörren.

"Hey beautiful." sa Justin och reste sig upp.

"Tack själv handesome."

Vi kysstes kort och han tog min hand, vi åkte ner med hissen och in i deras resturang.

Vi beställde båda två någon biff med sallad, jag visste inte riktigt själv, men det visade vara någoting till, som jag inte visste vad det var. Gott var det iallafall.

"Vill du ha efterätt?"

"Gärna."

Vi pratade massor, det fanns så mycket vi hade missat. Men ibland kollade vi bara in i varandras ögon och satt så enda tills våran glass kom.

"Tack." mumlade jag och åt upp den sakta.

När vi var klara så skjöt vi de åt sidan och tog varandras händer. Vi kollade rakt in i varandras ögon.

"Jag älskar dig." viskade jag.


Alyssas perspektiv:

 

"Jag älskar dig också."



Jag ställde mig upp, drog med mig han. Vi gick snabbt till hissen, jag tror vi båda visste vad som väntade. När vi kom till rummet, såfort dörren stängdes bakom oss så tryckte han mig till väggen och vi började kyssas passionerat. Men även om det var passionerat så var det inte vilt, utan lungt och kärleksfullt.

"Är du säker?" viskade han.

"Ja." mumlade jag tillbaka och la händerna i hans hår.

Han drog handen på min rygg vilket fick mig rysa, han drog försiktigt ner dragkedjan och hela min klänning föll till marken. Nu stod jag i endast underkläder, jag drog av honom tröjan sakta och såfort tröjan lämnade hans ansikte så började vi kyssas igen.

Hans ena hand vilade mot mitt bröst, medans hans andra låg mot min rumpa för att hålla mig nära. Jag höll ena runt hans hals så jag kunde dra mina fingrar i hans hår, medans min andra smekte hans magmuskler. Jag drog lätt med naglarna och kände hur han ryste till.

Jag började backa och han följde efter, lätt föll vi emot sängen bakom oss och jag landade på den mjuka bädden.

Vi kravlade oss upp, drog bort täcket och la det över oss till midjan. Jag knäppte bort hans byxor och kunde känna hans stånd mot mitt ben.

Han började smeka min troskant, tillslut drog han bort dom, bh:n låg redan på golvet och hans ögon hade direkt blivit stora. Jag drog bort hans kalsonger och vi smekte varandra lite, helt lungt och sedan satte han på sig en kondom och vi kollade varandra rakt i ögonen medans han kom in i mig. Jag kunde inte låta bli att stöna till först, men sedan tystade han mig genom att kyssa mig, mina nyckelben och min hals.

Han började försiktigt röra sig, och det hela var så romanstiskt.

Det dröjde inte länge innan vi båda kom.

"Jag..älskar..dig." sa han och bet sig i läppen för att inte stöna.

Jag kysste honom och sedan flyttade han sig till sidan, jag var alldeles svettig men somnade ändå nästan direkt med Justins hand vilandes mot min midja.

 

 



Yeah. Biebergasm or what? Okay jag är sämst påatt skriva  sådana saker..


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha yeah man :D

2011-09-07 @ 08:37:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0