Live, laugh & love - Bring it on - episode 33

 


Jag vaknade utav att någon försiktigt kysste min hals.

Jag började fladdra med ögonlocken.

"Hej där sömntuta." log Justin och jag log också.

"God morgon antar jag."

"Jag har tänkt på en sak - jag vill ta med dig till Canada."

"Va?" sa jag förvånat.

"Ja, jag vill att du ska träffa mina småsyskon."

"Jazzy och Jazon?"

"Ja, och min pappa."

"Wow.. " sa jag leendes.

"Nå?"

"Jag följer med till Canada."

"That's my girl." han kysste mig och började sedan flina.

"Vad?" skrattade jag.

"Igår var.. underbart."

"Det har jag dig och tacka för min fina pojkvän, nu om du ursäktar mig, så ska jag duscha."

Jag pussade han på kinden medans jag sprang in i duschen, jag var naken så det kändes lite konstigt att bara gå runt så.

Jag duschade och fixade mig i ordning, plattade mitt ljusbruna hår och satte på mig en kofta över ett linne, och ett par jeans. Jag sminkade mig med mascara och lite läppglans. Jag kollade på mig själv i spegeln, shit. Jag hade tappat oskulden till Justin.

 


Jag kollade på Justin som pratade i telefon, han hade bara på sig kalsonger, jag kunde se hans tatuering, hans magmuskler, jag kunde även se hans bieberconda. "Vad kollar du på?" flinade han och jag kollade upp.

"Uh, va?"

Han började skratta och drog på sig ett par jeans.

"Mamma sa att vi skulle komma hem tidigt imorgon, hon ville säga något. Sedan går flyget till Canada klockan nio på morgonen på måndag."

"Okej." log jag.

Han drog på sig en t-shirt och jag ställde mig upp medans jag bet mig i läppen.

Jag tog tag i hans tröja och drog han över mig medans jag bet tag i hans läpp och vi föll ner på sängen.

Han började skratta och kysste mig passionerat. Sedan kysste han min hals och ställde sig sedan upp. När han gick kunde

"Jag har planer, så du får underhålla dig själv ett tag." mumlade han och tog sin telefon och plånbok.

"Va?" utbrast jag ledset.

"Det tar inte länge, en timme max."

"Okejdå, då ringer jag väl någon och förklarar i detalj hur elak du är som lämnar mig ensam." mumlade jag tog fram mobilen.

Han skrattade och böjde sig ner för att kyssa mig på kinden innan han gick ut. Mobilen pep till och jag kunde se Alejandro lysa upp.


Varje dag sedan jag åkte kämpade jag för att jag visste att du fanns här hemma, jag visste att du hade gått vidare, men jag trodde för min egen skull. Så snälla? Prata iallafall med mig, ignonera mig inte. Vi kan vara vänner bara.. //din Alejandro.


Jag suckade.

Jag älskade honom så jag var tvungen att prata med honom iallafall. Även om jag inte älskade honom mer än en vän-


Jag är här för dig, men kom ihåg. Vi är bara vänner, jag har Justin nu som jag älskar väldigt mycket. Jag är ledsen att det inte kan bli mer än så. Och om du vill att vi ska vara vänner, måste du sluta skriva "din alejandro" okej?

 


Absolut! Kan vi träffas?

 


Nej, jag är på ett hotell med Justin och stannar tills söndag. På måndag åker jag till Canada. Vi får ses sen.

 


Åh okej.


Jag slutade svara och helt plötsligt lyste skärmen igen, jag trodde såklart att det var Alejandro som skulle ha skrivit igen. Men förvånade nog stod det Adriana.


This fight is not over yet..

 


Haha, vad snackar du om?

 


Dethär - www.justindrewbieber.com/papparazziphotos/Justin-and-Alyssa/0487268 (<---- hitta på mycket? hahahahahah)


Jag klickade upp bilden och där kunde man se mig och Justin kramas på min konsert, bilden var så gullig tyckte jag och sparade den och angav den som bakgrundsbild istället för den som vi tagit under turnen.


Wellwell.. Adriana jag tror du borde inse att det är över nu, okej? Ha kul med mina rester! ;-)

 


Gumman, this war just begun. xoxo :')

 


Yeah, and you started as a loser, and end like a loser, loser. xoxo Biebers Girl ;-)


Jag skrattade åt mig själv, jag var ju ganska bra på dethär med att vinna över Adriana. Även fast jag aldrig sett Justin som en tävling, och skulle aldrig göra det.

 

 

 



GUSH MIN F*CKING DATA CPAR MED BLOGG.SE... NU ÄR ALLT I KURSIV && DONT BLAME IT ON MEEEEEE! 

NÄSTA FÅR NI NÄR JAG HAR 5 KOMMENTARER. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer

2011-09-07 @ 21:48:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lisa'

meer :)

2011-09-07 @ 21:55:49
Postat av: Linnea

Sjukt bra!! :D

2011-09-07 @ 22:22:10
Postat av: olivia

braa! keep on!

2011-09-07 @ 22:27:38
Postat av: Marielle

Ah, ge mig mer!!! :)

2011-09-07 @ 22:54:59
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: frida :)

så jävla grym! :)

2011-09-07 @ 23:30:17
Postat av: J

MEr!!!

2011-09-07 @ 23:31:08
URL: http://storyofjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0