Live, laugh & love - Damn - episode 42



(klicka för större) 



Jag, Ryan och Chaz stod vid det annars tomma badhuset (kontakter ni vet;) och väntade på tjejerna. Sedan kom Alyssa ut i en bikini i följd utav Chelsea.

"Justin?!" väste Ryan.

"Vad?" viskade jag.

"Det är hon! Den snygga bruden från flygplatsen!" sa han chockat.

"Chelsea?"

"Öh, heter hon så?"

"Ja.." sa jag och började asgarva

 

"Vad skrattar ni åt?" frågade Alyssa och ställde sig framför oss.

"Ingenting." log jag.

"Okej, killar dethär är Chels, detta är Chaz och Ryan."

 


Vi gick in i en utav poolerna och sedan åkte vi rutschkanerna. Sedan gick tjejerna ut ur vattnet för att gå in i den varma poolen.

Min blick fastnade direkt vid Alyssas rumpa, hon var så heeet. Jag bet mig i läppen och dom försvann sedan.

"Daaamn" sa vi nästan alla i mun på varandra.

 


Alyssas perspektiv:

"Okej, om han fyller år om... typ tre dar så alltså ni åker om två dar, fan Alyssa! Vi har saker att fixa, vi måste dra nu!"

"Jag vet, kom då"

Vi gick in till killarna igen, Justin bet sig i läppen när jag lutade mig över honom vid poolkanten.

"babe, jag ska dra nu med Chels, vi har lite saker att fixa"

"Vad?" viskade han hest och närmade sig mitt ansikte.

"Hemligt" flinade jag.

Han kysste mig passionerat och jag bet i hans läpp så att han stönade till lågt och sedan reste jag mig upp.

"Nej nej åk inte" bad han och jag skrattade och gjorde en pussmun till honom innan jag försvann in i omklädningsrummet.

"Det är så tydligt hur mycket han vill ha dig.." skrattade Chels och tog av sig sin bikini.

Jag rodnade och satte upp håret.

"Du borde ge honom.. det du vet"

Jag svarade inte och log lite konstigt.

"Vänta! Har ni gjort det redan?!"

"Alltså.. men det var bara lungt och romantiskt.." sa jag och rodnade.

"Varför har du inte berättat?!" klagade hon. "men aja, men ge honom det.. men lite mer.. vilt" skrattade hon.

"Okej, whoouh, jag behöver nya underkläder" sa jag osäkert.

"Jag märker det" sa hon och rynkade näsan åt min vanliga bh.

Jag skrattade och suckade samtidigt.. vi hade som sagt m y c k e t att göra.

 


Vi hittade några affärer, vi letade efter underkläder, kläder och en annan sak som jag skulle ge Justin bl.a . Det gulliga var att det kom några fans och frågade efter min autograf, sedan var det en som ville göra en duett med mig så hon spelade sin gitarr och jag sjöng. Så himla gulligt!

 


Vi tog sedan en taxi till Justins hus.

"Ditt uppdrag dom här sista dagarna är att reta honom så mycket som möjligt, men du får inte göra det, okej?"

"Okej!" sa jag och andades en gång.

"Bra" skrattade hon.

 


Vi kom in i huset, killarna stod precis i köket och käkade.

Jag gav Justin en kyss och han smakade.. pizza.

Han tog min hand och gav mig en allvarlig blick och nickade mot övervåningen. Sedan började han gå och drog mig efter sig, jag följde efter en liten bit efter honom och kollade oroligt på Chels. Hon skakade på huvudet som betydde "ge inte med dig" .


Vi gick upp på övervåningen och han stängde sin dörr efter oss, mitt hjärta slog hårdare. Han kom fram till mig och tog ett hårt grepp om mig och kysste mig hårt, och passionerat.

Jag grep tag om hans nacke och lutade bak mitt huvud så han kysste min hals.

Han tog tag i min rumpa och bärde upp mig så jag hade benen runt hans midja, sedan bar han mig emot sängen och kysste mig alldeles vilt. Jag hade aldrig sett Justin såhär.

"Du..vet...inte..hur...mycket..jag..vill ha ..dig.. just nu.." stönade han och vi la oss ner på sängen.

 


Precis då öppnades dörren och Chelsea tittade in.

"Förlåt" skrattade hon och stängde dörren.

"Dags att börja låsa dörren?" sa jag och log.

Han suckade och satte sig upp.

"Kanske" mumlade han.

Jag log och satte mig upp, jag kysste hans hals.

"Babe" vskrattade jag och reste mig sedan upp.

 


Några dagar senare:

Det gick så många dar tills min överraskning skulle ske, dom senaste dagarna hade jag verkligen retat Justin. Jag hade naffsat i hans öra och viskat i hans öra hur mycket jag ville ha honom, Chels åkte hem igen.. Vi skulle också "hem" idag.

 

Vi sa hejdå till Ryan och Chaz, sedan åkte vi till flygplatsen.

"Där är vårat flyg!" sa Justin och tog mig i handen.

"Faktist inte.." mumlade jag och stannade honom.

"Vad menar du?"

"Vi ska till Hawaii." log jag och pussade honom "grattis på födelsedagen baby, i förskott"



KOLLAR PÅ NEVER SAY NEVER OCH GRÅTER SOM VANLIGT! MITT HJÄRTA SVIDER, JAG VILL TRÄFFA DIG JUSTIN :'(


Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte bra! Som vanligt!! :D <3

2011-10-03 @ 20:06:35
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt :D

2011-10-03 @ 21:13:39
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

2011-10-09 @ 10:52:36
URL: http://jbgirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du skriver jättebra! hittade bloggen igår och den är verkligen asgrym!!

Fortsätt så :D

2011-10-09 @ 10:53:48
URL: http://jbgirl.blogg.se/
Postat av: nicole

meeeeeeeeeeeeeer ! :D

2011-10-23 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0