Jag bloggar för MIN skull.



sv: Vill bara skriva ett svar till det här.
Alltså helt ärligt, tror du att detta ger mig motivation till att skriva ens?
Tänk dig själv, jag vet inte om du(ni) äger en novellblogg, men ni som gör det vet själva hur mycket tid det tar, och hur mycket energi man lägger ner på det.
Jag väljer själv att blogga, för jag tycker det är roligt, och jag älskar att skriva. Om jag inte skriver en novell så sitter jag och skriver någonting annat, så jag väljer det själv.
Men jag har också skola som jag måste börja sköta, jag har F/IG i alla ämnen, så jag måste verkligen börja sköta mig och få upp mina betyg.
Jag har träningar 3 gånger i veckan, mina vänner och min pojkvän som jag också vill vara med!
Jag lägger ner cirka 2 timmar på bloggen varje dag, på natten så ligger jag och tänker vad jag ska skriva.
Jag uppdaterar en episode om dagen, men om ni kommenterar mycket (eller om ni hjälper mig som förut) då brukar jag lägga ut fler!
Jag kan försöka lägga ut fler per dag, imorgon ska jag vara hemma så då te.x.
Men i helgen kommer jag sova borta, men får nog tidsinställa..
Dessutom dog min syster för några månader sen, är fortfarande ganska deprimerad över det så istället för att klaga tycker jag att ni borde uppskatta det alla novellägare gör istället!
Kärlek till er mina läsare!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh herre gud, du fick mig precis att börja gråta...jag kan intresse föreställa mig hur jobbig det måste vara att förlora en syster! Om någonting skulle hända någon utav mina 3 systrar skulle jag helt seriöst hoppa från en bro så jag förstår inte hur du egentligen orkar uppdatera så mycket som du gör! Har du ork att berätta vad som hände? Vi läsare finns för dig! Kram xx



Jag älskar din blogg och novell otroligt mycket, det är den bästa jag har läst!

2011-11-23 @ 21:18:45
URL: http://lifebyjohanna.tumblr.com
Postat av: Matilda

Ey! Fattar inte hur personen som skrev kommentaren tänker? Du lägger ju för *** ut en episode om dagen? Det är juh awesome update! Jag följer ungefär 10 Novel bloggar och ingen asså INGEN har så bra update som du! Helt ärligt, tex en blogg som jag läser, hon updaterar med en del i veckan när hennes update är på topp, lite skillnad va? Ha det bra & jag älskar din novell! Kram

2011-11-23 @ 22:38:43
Postat av: Anonym

Asså du ja älskar din novell de är drf ja blir sur när du bara uppdaterar 1 om dagen?

2011-11-24 @ 07:48:44
Postat av: Rebecka

jag tycker det är sjukt bra att du lägger ut en del varje dag, när du dessutom förklarat hur läget är!

otroligt bra blogg, jag har läst den sen du startade den, och kommer läsa den tills du lägger ner den! kram <3

2011-11-24 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0