Ljudet av ditt hjärta - episode 18

" Yeah. " sa jag utan anledning och gick in, Justin kom några steg bakom mig och Emily klev åt sedan.
" Uhm ..  vad händer ? " hörde jag Ellas röst säga och sedan hennes steg i trappan.
Sedan såg jag Ella också, hennes ögon blev alldeles chockade och hon tog ett stelt steg fram till oss.
" Okej, så konstigt är det inte. " sa jag och båda två nickade.
" Okej, nu är vi normala. Välkommen Justin. " sa Emily och Justin log.
" Eh, tack. " mumlade han .


" Vi kollar på en film innan vi lägger oss. " sa Emily och vi nickade instämmande.
Hon satte sig framför teven medans vi andra tog plats i soffan. Justin satte sig brevid mig och jag drog upp bena också. Ella satte sig i den andra soffan och
när Emily valt en film så tog hon platsen brevid Ella.
Det började med någon musik och den började, jag glömde kolla vad den hette.


När ungefär halva filmen gått så kände jag hur trött jag blev, jag lutade mig försiktigt mot Justin och han kollade emot mig. Jag log och han log tillbaka,
jag forsatte luta mig så och försökte hålla ögonen öppna. Men sedan kom jag på mig själv med att blunda och slog snabbt upp ögonen igen
men det hände bara samma sak och tillslut så somnade jag.


" Caitlin. " mumlade Justin och skakade lite lätt på mig.
Jag drog efter andan och satte mig upp.
" Somnade jag ? " frågade jag.
" Ja, filmen är slut nu och tjejerna är och borstar tänderna. "
" Okej, ska vi gå och lägga oss? "
" Ja haha, du har ju redan somnat. "
Jag rodnade och skrattade lite. " Jag var trött. "


Emily visade oss att vi skulle sova i en dubbelsäng, jag visste inte riktigt hur pinsamt det skulle bli när vi sov i samma säng men vi var ju vänner så varför inte?
Jag fick låna en stor t-shirt av Emily så jag satte på mig den på toaletten, sedan fick jag shorts som jag också tog på mig. Jag tvättade sedan av sminket och borstade tänderna.
Jag borstade håret och satte upp det i en knut på huvudet, öppnade toalettdörren och öppnade försiktigt dörren till tjejerna först.
" Godnatt. " viskade jag och hörde två trötta "godnatt" tillbaka.


Jag skrattade och stängde dörren, öppnade dörren till "vårat" rum och där satt Justin med mobilen i handen på sängen. Jag gick till andra sidan och la mig under täcket. Jag
kände mig lite piggare än när jag somnat, så jag drog fram min blackberry och loggade snabbt in på twitter. Precis när det loggades in så hörde jag hur Justin suckade och la mobilen på
sängen sålänge, sedan drog han av sin tröja och jag märkte att han bytt om till mjukisbyxor.


Jag stirrade in i mobilen för att jag inte ville kolla på hans mage, han la sig på sängen och drog täcket upp till midjan ungefär och började sedan pilla med sin mobil igen.
Jag skrev på twitter : crazy show @justinbieber :)

Annars visste jag inte vad jag skulle skriva så det fick duga, jag kollade på dom senaste uppdateringarna och då såg jag bland alla att Justin hade skrivit :
Sweden was amazing ! i love my fans . #myworldtour

Jag retweeta det och kollade sedan hur massor av fans bombade Justins twitter för att han precis skrivit något. Jag suckade och loggade ut, jag kollade sedan bara allmänt
runt på internet men hittade ingenting intressant.
Jag la ner mobilen på golvet och släckte den lilla lampan på min sida och vände mig om , drog täcket tajtare om mig.


Kanske fem minuter efter den gjorde Justin samma sak och det blev alldeles tyst, jag kunde inte somna och lyssnade bara på ljudet utifrån, bilarna som körde på motorvägen en bit bort.
Det hade säkert gått bara tio minuter när jag hörde Justin börja andas tungt och förstod att han hade somnat, stackarn var säkert trött både efter konserten och allt med Selena. Jag därimot
somnade säkert efter en timme.


Jag vaknade av att det var svettigt, trångt eller att jag inte kunde röra mig. Någon var alldeles för nära och jag fick smått panik, jag började blinka i mörktet och kände sedan igen
Justins fridfulla ansikte, jag kollade ner och såg att han höll om mig. Hans armar var runt min midja och han ansikte vilade sött bara några centimeter från mitt. Jag ville öppna fönstret och
började slingra mig ur Justins grepp men han höll verkligen hårt, sedan fick jag panik eftersom jag lider av klastrofobi (stavning?) och drog bort hans händer så han rullade så att han låg på ryggen,
han vaknade till och jag ställde mig upp vid fönstret försiktigt och öppnade det. En sval vind kom in i rummet och jag kände direkt hur jag kunde andas igen.

" Är du vaken? " frågade jag tyst.
" Mhm, förlåt för att jag råkade hålla om dig. "
" Det är okej, förlåt att jag väckte dig men jag fick panik för jag svettades och du höll hårt. " sa jag försiktigt och satte mig på sängkanten.
" Förlåt igen, jag måste trott du var Selena eller något. " viskade han och jag fick dåligt samvete.
" Jag är ledsen för allting som hänt Justin, jag vet att det är mitt fel. " mumlade jag och han skakade på huvudet.
Det var fortfarande mörkt men jag hade vant mig redan.
" Såklart det inte var, men jag sover på soffan om det är okej. " mumlade han och satte sig upp, han tog med sig kudden och täcket och lämnade rummet innan jag hann säga något.
Jag suckade då och la mig i sängen igen, och jag kunde inte somna.


Det hade nog gått en timme, jag kollade mot Justins tomma plats och upptäckte att han hade glömt sin mobil där. Jag visste att jag absolut inte hade någon rätt att göra som jag gjorde, men gjorde
det ändå. Jag tog upp mobilen och pillade en stund på den innan jag öppnade låset och började kolla på hans bilder.


Det var bilder på han, på Selena, på dom två tillsammans. Hans småsyskon antog jag och lite på hans familj och crew. Jag kollade igenom alla bilder och gick sedan till sms, jag tog Selenas namn
och började kolla igenom deras sms.
* Du måste förlåta mig .. * hade Justin skrivit.
* Det är försent .. *
* Nej , det kan inte bara vara slut såhär .. *
* Ledsen Justin, jag är redan påväg hem , i love you . *

Dessa sms hade vart innan Justin hämtat mig, men sedan kom sms som måste ha varit medans jag bytte om.
* Förlåt mig Justin, förlåt ! Du kommer aldrig kunna förlåta mig, men du vet att det är dig jag älskar ! *
* Vad har du gjort? *
* Jag gjorde det med en annan kille, förlåt förlåt mig ! Jag älskar dig, snälla. *
* Du måste skämta ?! fyfan dig Selena, jag gjorde ALDRIG något med någon annan, det är över, på riktigt nu. Jag kommer aldrig förlåta dig, du har rätt .. *
* Justin, snälla låt det inte vara över. Jag vet inte vad jag tänkte med, men jag vet att jag ångrar det och jag skulle ge allt för att göra det ogjort. *


Jag blev alldeles stum när jag läste det och det fanns ingen mer, inte konstigt att Justin vart så ledsen, och det var så synd om han! Jag la mobilen tillbaka som jag inte rört den och reste
mig försiktigt upp och började gå till soffan i vardagsrummet..



SOLSOLSOL I MITT HJÄRTA :) förlåt för att jag inte skrivit men har skrivit denna i flera dagar känns det som, men kommentera nu , ni har blivit dåligare på det och jag skriver på nästa när jag fått fem kommenterar minst :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-21 @ 16:09:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Rebecka

asbra , näääästa! :D kram<3

2011-05-21 @ 19:38:10
Postat av: Rebecka

3 kommentarer :D

2011-05-21 @ 19:38:35
Postat av: Rebecka

4 :D

2011-05-21 @ 19:39:15
Postat av: Rebecka

och 5 , så nu MÅÅÅÅÅÅSTE nästa komma :D

2011-05-21 @ 19:39:44
Postat av: K A R I N

aww stackars justin :'( grymt bra

2011-05-21 @ 23:08:32
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0