Sålänge vi båda andas - chapter 82

" Jag vill .. ha .. dig .. nu . " fick han fram och började kyssa min hals och kunde knappt hålla sig.

" Säg förlåt för att du lurade mig . "

" Förlåt , förlåt , förlåt . " stönade han .

" Okej , dåså . "

Jag skrattade lite och han suckade lättat ..

" SERENA ! "

Jag suckade, kunde inte drömmen sluta skrika mitt namn gång på gång? Det kunde inte vara morgon än, jag menar det var mörkt ute fortfarande.

" ÄLSKLING VI SKA UPP NU , VI MISSAR FLYGET ANNARS ! " skrek Justin och jag satte mig förvirrat i sängen.

" Flyg ? " gäspade jag .

" Turne, idag ? "

" Ojdå . " skrattade jag och reste mig.

Han suckade men skrattade lite också , sedan tog jag på mig vad jag packat redan igår . Bara ett par mjukisbyxor och en hoodie, tröja också såklart men den skulle inte synas. Jag drog snabbt på mig de och tog ner min resväska till Justin som redan stod därnere.

" Ska vi åka? " frågade han och jag nickade.

Vi gick ner till bilen och klockan måste ha vart fem på morgonen eller något, alldeles för tidigt för mig iallafall. Vi skulle börja att åka till England , i Europa.

Jag satte mig i bilen och lutade mig mot fönstret, Kenny körde och Pattie satt där fram med honom. Jasmine skulle komma till England själv och resten skulle åka med .. resten .

" Jag är trött . " klagade jag och slöt ögonen igen.

" Jag vet att du är de, sov älskling så väcker jag dig sen. "

Jag somnade inte helt , jag hörde hur Justin pratade hela resan. Hade jag tänkt mig mitt liv såhär för ett år sedan? Jag skulle sitta i en bil med Justin Bieber, min sanna kärlek påväg till hans turne för att sjunga ? Det var verkligen lätt att glömma allting annat ibland, vem han var , vem jag var.

" Framme. " log Justin och jag slog upp ögonen, Kenny parkerade och vi steg ut ur bilen med säkert femtio fotografer där. Kenny och några poliser skyddade oss från dom och vi kom in i flygplatsen där det var ganska tomt. Några trötta tjejer frågade om dom kunde få våran autograf och självklart sa vi ja.

Vi hamnade tillslut på rätt flyg och jag blev lite piggare, men jag somnade iallafall och Justin också . Jag hörde hans djupa andetag och det gjorde mig lugn, hans andetag var min musik.

" I was born to be somebody .. " nynnade Justin medans planet landade. Det var det jag vaknade av, jag satte mig upp från att ha legat på honom och gäspade. Jag hade nog sovit ganska många timmar nu.

" Vet du att du sjunger som en ängel ? " sa jag och satte upp håret i en bättre tofs.

" Sötnos, det gör du med. "

" Tror jag inte , men det kommer vi se snart. När är första konserten ? "

" Det är morgon här nu .. så ikväll blir det . Jag är så uppspelt. "

Jag kände hur illamåendet började ta form, redan ikväll ?

" Vi ska ha en timme skola med Jasmine och min lärare Sara om två timmar, är det okej ? "

" Ja, såklart även om jag helst utesluter Jasmine. " mumlade jag och twittrade snabbt. Jag kunde Justins lösen och gick in på hans.

" Du är den enda för mig så sluta tänka på Jasmine . " log han .

" Mhm okej . "

Jag skrev på hans konto :

* @serenasawyer you're the only one for me, i love you . *

Jag log lite och loggade sedan in på min. Justin gick in på sin mobil och skrattade lite , men började sedan skriva någonting . Jag skrev på min sida .

* Sitting on a plane with @justinbieber here we come England ! #tour *

Sedan gick jag in på Justins sida igen .

* @serenasawyer you're right, i love you ;) *

Jag skrattade och puttade till honom lite.

En och en halv timme senare var vi redan på hotellrummet och väntade bara på att skolan skulle börja. Vi spenderade tiden till att kolla på datan, twitter och sådant. En halvtimme gick snabbt och Sara satte sig vid soffan och jag och Justin vid sängen .

" Vart är Jasmine ? "

Då öppndes dörren och Jasmine klev in, såklart satte hon sig brevid Justin och jag ville bara slänga mig över henne, hon log mot Justin och gav honom en liten kram .

" Åh vad jag har saknat dig . " kvittrade hon ..



Jag skriver inte så mycket av Justins perspektiv för att jag vill att ni ska kunna leva er in i historien om ni förstår? varje gång ni läser , tänk verkligen att det är Justin som gör allt dethära. tro mig , det blir så mke roligare att läsa ! hans underbara leende , tänk att ni är Serena !

bara för att nämna , Justin du är underbar, vacker, söt, bäst, rolig, ditt leende slår allt ! kan sitta i timmar och skriva om dig, du är helt jävla perfekt ! här kommer två videos som får mig att smälta och dö ! bara för att jag missade det viktigaste OMB DU ÄR VÄRLDENS SNYGGASTE MÄNNISKA , I LOVE YOU !


kolla dessa videos :

http://www.youtube.com/watch?v=VNzPomfyHic

http://www.youtube.com/watch?v=exRpjcxkNAY

första .. sjukt seeeeexig ! ;)

kommentera mitt halvonödiga inlägg :DD




Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeer!!!<333

mst egentligen sova nu!! Men mst vänta till nästaaa!!!!! Hihi

2011-03-30 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0