Sålänge vi båda andas - chapter 81

" Kommer alltid älska dig . " sa han och gjorde en slängkyss som han blåse iväg med handen.

Sedan stängde han dörren och efter tjugo sekunder knackade han på den. Jag log och öppnade sedan dörren .

" Åh älskling ! " sa jag och slängde mig runt hans hals.

Då hör jag hur Justin börjar skratta brevid mig och jag släpper taget om killen jag trott var Justin.. det var nämligen inte Justin .. det var ...

Christian ... piinsamt!

" Öhm .. missa jag något? "

Min kinder måste varit illröda och Justin verkligen dog av skratt brevid mig.

" Åh jag kan inte andas . " skrattade Justin och vek sig av skratt.

" Åh . " suckade jag och stängde igen dörren framför båda och jag kan tänka mig att Christian inte fattade någonting. Jag hörde Justin forsatte skratta och jag låste dörren bara för de. Sedan satte jag musiken på högsta volym som om jag inte "hörde" deras knackningar.

Efter ungefär tio minuter ringde min mobil och jag svarade, sänkte musiken lite.

" Hej älskling . " sa jag lite retsamt.

" Hej, skulle du kunna öppna dörren ? "

" Asså .. jag vet inte om det är en sån bra idé . "

" Varför inte ? " suckade han.

" Du vet domhär lila underkläderna jag har i spets ? Jag har bara på mig dom och tänkte precis ta ett bad, så kan liksom inte öppna dörren. Det är så synd att du står där på andra sidan och inte kan hjälpa mig att få av min bh, för den typ sitter fast . " viskade jag och jag nästan hörde hur han bet sig i läppen och log.

" Om exakt en minut är jag ensam, kan du kanske öppna då? "

" Hm, kanske. "

" Jag kan massera dig då ? "

" Okej, en minut från och med nu .. "

Sedan la jag på och skyndade mig ut i sovrummet för att sätta på mig dom lila underkläderna och sedan släppte jag ut håret . Jag ruffsade till det lite och tog på mig satinmorgonrocken. Jag tog på mig mascara lite lätt och gick sedan fram till dörren . Jag öppnade låset och backade sedan några steg. Justin öppnade dörren och kollade på mig med stora ögon, han stängde efter sig och låste. Han log ett leende som jag älskade, han gick fram till mig och la händerna på min midja.

Han började kyssa mig och jag besvarade den, han blev lite vildare och började styra mig mot soffan som var närmast . Han drog bort rocken och tog av sig sin t-shirt. Sedan precis när han skulle trycka ner mig i soffan så vände jag på oss så att endast han ramla ner. Han tittade på mig och bet sig i läppen, han satte sig i soffan och jag satte mig i hans knä med ett ben på varsin sida. Jag smekte hans mage och när han rörde min kropp så tog jag bort hans händer. Han suckade men lät det vara, jag började kyssa lite lätt på hans käke, hals . Han började få stånd och han bet sig ännu i läppen för att inte stöna. Jag la händerna i hans hår och kysste honom passionerat . Yttligare en gång så ville han röra mig men jag slog bort hans händer, sakta började jag röra mig i en rytmisk takt i hans knä . Varje gång jag snuddade hans stånd så stönade han till och jag log för mig själv. Mitt i allt så avslutade jag plötsligt allting. Jag ställde mig upp och backade mot sovrummet, jag log och vinkade till mig honom med handen. Han gjorde som jag gjorde och kom efter mig, vi gick dit och han la sig över mig . När han skulle dra av mina underkläder så stoppade jag honom, igen .

" Inte än . " log jag och forsatte kyssa honom.

" Jag vill .. ha .. dig .. nu . " fick han fram och började kyssa min hals och kunde knappt hålla sig.

" Säg förlåt för att du lurade mig . "

" Förlåt , förlåt , förlåt . " stönade han .

" Okej , dåså . "

Jag skrattade lite och han suckade lättat ..



Haha konstig del, iknow .. kommer mer alldeles strax ! ska börja skriva två delar till direkt , tack till er som svara på min fråga! :D


Kommentarer
Postat av: Alva

Jätte bra!!! Meer!!<33

2011-03-30 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0