Sålänge vi båda andas - chapter 80

Då plingade dörrklockan till och Justin började springa mot dörren.

" Jag tar det . "

I samma sekund som han lämnat rummet kände jag med handen under madrassen, japp jag hade rätt. Han hade läst dagboken, fan ..

" Vad gott ! " log Justin belåtande och la händerna på magen.

Jag log lite och pillade på pommes friten som låg framför mig, Justin hade ätit hela medans jag ätit bara några få tuggor.

" Är någonting fel gumman? " frågade han och jag skakade på huvudet. Jag högg gaffeln i den och stoppade den sakta i munnen.

" Serena Marie Sawyer. "

" Vad? " muttade jag surt och stängde locket till maten.

" Berätta vad som är fel så lovar jag att hyra en helikopter om det behövs, så snälla? "

" Om du hittade någonting som var mitt, vad som helst, men någonting privat som en dagbok exempel. Du skulle väl inte läsa den då? "

Han skrattade lite och nickade förstående med huvudet.

" Aha, nu förstår jag. "

" Vad förstår du? "

" Du tror jag läste din dagbok, visst? "

Jag sa ingenting, utan forsatte bara titta ner i bordet.

" Jag lovar att jag inte läste, jag såg att du gjorde någonting så jag kollade bara vad, sedan såg jag vad det var och la snabbt undan den utan att läsa ett enda ord. "

Mitt hjärta pustade ut av lättnad.

" Lovar du ?"

Jag kollade försiktigt upp, han nickade och log sedan ett snett leende som jag älskade alldeles för mycket för att kunna vara ett dugg sur längre.

" I love you! " flinade jag och kysste honom över bordet.

" Men nu när jag tänker efter så kanske jag borde ha läst eftersom det verkar vara någonting väldigt viktigt därinne. "

" Ha-ha .. du skulle bara våga. "

" Oh .. jag vågar . "

" Va ?! nej .. " sa jag och började springa mot boken men han hann före, han drog den från madrassen och slog upp den första sidan .

" Kära dagbok .. " började han och skrattade.

" Justin ! " skrek jag nedanför honom och hoppade med armarna efter boken .

" Jag älskar en kille som heter Justin Drew Bieber mest av allt, han är den enda för mig. Han är den coolaste, snyggaste människan jag vet. " skrattade han och hittade på såklart . Sedan gav han mig boken och jag såg tur nog att han bara läst den första sidan där det inte stod någonting.

" Egenkära människa . " muttrade jag och la tillbaka den .

" Aaw, förlåt shawty .. " sa han och la armarna om mig.

Jag slingrade mig ur hans grepp och gick förbi han till köket. Jag tog upp telefonen och han stannade bakom mig och lutade sig mot väggen.

" Aha .. vem ska du ringa då ? " flinade han hånfullt.

" Min andra pojkvän . " sa jag bara och började slå ett nummer på telefonen.

" Vad heter han då ? "

" Justin Drew Mallette, känner du honom? " (till er som inte vet så heter Justins mamma mallette i efternamn)

Han började skratta först men höll sig sedan eftersom jag kollade allvarligt på honom.

" Nej, han kanske kommer snart så bäst jag går då. Vill ju inte få ett slag i ansiktet direkt. "

" Du har rätt.. han har väldigt stora muskler och ja .. vad ska man säga. "

" Ojdå .. antar att jag får gå direkt . "

Jag nickade och han gick mot dörren .

" Kommer alltid älska dig . " sa han och gjorde en slängkyss som han blåse iväg med handen.

Sedan stängde han dörren och efter tjugo sekunder knackade han på den. Jag log och öppnade sedan dörren .

" Åh älskling ! " sa jag och slängde mig runt hans hals.

Då hör jag hur Justin börjar skratta brevid mig och jag släpper taget om killen jag trott var Justin.. det var nämligen inte Justin .. det var ...



VIKTIGT LÄSLÄSLÄS !
skulle vara jättesnällt om alla kunde kommentera en sak som hjälp. Det är nämligen fel på blogg.se och jag  vill vara säker på att detta och chapter 78&79 syns . SÅ KOMMENTERA OM ALLTING STÄMMER FÖR ER , SNÄLLA ! ANNARS OM INTE SÅ MÅSTE JAG VETA ATT PUBLICERA IGEN . TACK PÅ FÖRHAND !
om alla kommenterar om detta inlägg och dom andra syns för dom så lovar jag er 4 chapter idag minst !



Kommentarer
Postat av: lala

Jag ser alla inläggen utan problem! :)

2011-03-30 @ 17:34:11
Postat av: Anonym

jag ser båda två :)!!

2011-03-30 @ 17:42:20
Postat av: Anonym

Jag ser också allt helt bra :)

2011-03-30 @ 18:10:26
Postat av: Neejra<3'

Jag ser att utan ngt problem:D

2011-03-30 @ 18:52:04
Postat av: Anonym

Jag ser alla. :)

2011-03-30 @ 19:11:13
Postat av: Anonym

Allt är på samma ställe :D , inget problem alls.

Men jag vill ha mer NU :D !

2011-03-30 @ 19:33:07
Postat av: Cissi

Jätte bra!!! Och jag se oxå allt!!! <3 kram

2011-03-30 @ 21:36:39
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0