Sålänge vi båda andas - chapter 75



Senare på kvällen :

Klockan sex på kvällen så var jag där hos Ryan och han välkomnade mig och bad mig att sätta mig på stolen . Han började fixa mitt hår och smink, jag frågade om och om igen varför jag skulle vara fixad. Lite senare dök Selena upp, dock halv sju.

" Sa vi inte sex ? " Frågade jag och kollade på henne medans hon satte sig helt fixad på stolen brevid mig. Vi kollade på varandra genom spegeln.

" Jo.. "

" Och ? "

" Visst blir du fin? "

" Åh, kan du ringa Justin till mig ? Säg att jag inte hinner komma hem innan han, tack ? "

" Det behövs inte, han vet redan. " skrattade hon och jag kände mig lite irriterad.

" Mhm .. " mumlade jag bara och började läsa i en tidning.

" Vad fin du är ! " log Selena och kramade om mig, jag besvarade kramen och nickade lite.

" Tack Ryan igen . " log jag och gav honom också en kram .

" Kom nu, vi har en tid att passa. " sa Selena sedan och hon hade även tvingat på mig en klänning.

" Vart ska vi ? " suckade jag och vi började gå mot bilen .

" Hejdå Ryan ! Överraskning. " log hon och vi vinkade till Ryan , sedan satte vi oss i en svart limosin och därinne satt även Alex och Jenny.

" Aha .. är ni här också ? " sa jag och fattade fortfarande ingenting.

" Japp . "

Alla hade fixat sig och tankarna börja ta form i huvudet men avbröts snabbt av Selenas skratt.

" Låt oss skåla för oss ! " skrattade hon och tog fram fyra glas med alkohol. Det var någon slags drink , jag brukade inte dricka , det hade väl hänt ett par gånger bara och då var det bara lite.

" Jaa ! " skrek Jenny uppspelt och alla tog ett glas, förutom Alex som var gravid. Hon tog från ett annat ställe men var lika glad hon med.

Jag smakade lite och Ushers låt sattes igång , alla började sjunga med och det slutade med att vi öppnade takluckan och sjöng därifrån. Vi hade jättekul och limosinen var färglatt inrett. Vägen dit vart vi än nu var påväg var ganska lång, men tillslut stannade vi och jag såg ingenting eftersom Selena "råkade" skymma fönstret .

" Serena, du kan gå ut först ! "

Jag nickade och log lite, jag öppnade dörren och såfort jag öppnade dörren hörde jag hundratals röster skrika samtidigt :

" GRATTIS SERENA ! "

Jag kollade och där stod minst femhundra personer bakom galler, för imitten var det en röd matta och i mitten av mattan stod Justin . Jag skrattade och log med hela ansiktet och klev ur bilen. Jag sprang fram till Justin och kramade om honom, tjejerna kom efter mig och skrek också "grattis Serena . "

" Kom så går vi in . " flinade Justin och jag såg först då dörren som ledde in till en lokal, jag hörde härifrån hur ljudet dunkade och dörrarna var öppna så man såg ljusen som kom därifrån.

" Aah Justin ! När fixade du dethär ? " Log jag och pussade honom på munnen snabbt.

" På mina "intervjuver, photoshoots och samtal med Scooter ." Gillar du det ? "

" Jag älskar det ! Taaaaaaaack ! " log jag och kramade honom ännu en gång , vi tog en bild innan vi gick in i lokalen. En liten stig bland alla människor bildades och jag kände igen nästan allas ansikte. Alla skrek grattis eller något liknade, jag tackade och log. Han tog mig till scenen och placerade mig på en stol imitten .

" Dethär är för min underbara flickvän ! " log han och drog med handen på strängarna på gitarren han höll i handen. Han började spela och jag kände en rysning genom hela min kropp ..



Såklart ni får en till, ni är världens bästa läsare, skulle aldrig svika er !


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skit bra! mermermermer!!

2011-03-28 @ 21:32:01
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skit bra!!! <3<3<3<2 mer mer mer mer mer!!!!! skynda dïg att skriva mer så jag hinner läsa för jag måste snart sova -.-



Kram!!!!

2011-03-28 @ 21:39:24
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Alva

Guud så bra!! <33333 du e så Hilma duktig!!!!!

Puss

2011-03-28 @ 21:41:00
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

Guud så bra!! <33333 du e så Hilma duktig!!!!!

Puss

2011-03-28 @ 21:41:23
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

Guud så bra!! <33333 du e så Hilma duktig!!!!!

Puss

2011-03-28 @ 21:42:23
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

Jätte bra som vanligt!!!<3333 älskar den här bloggen!!! Dn bästa som finns!!<33

Puss o kram'

2011-03-28 @ 21:43:49
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

Såååå braaa!!!<33333

mer mer mer mer!!!

Kram

2011-03-28 @ 21:50:56
Postat av: Cissi

haha Alva de e typ ba du som har kommenterat! XD

men den e verkligen bra!!!!

2011-03-29 @ 07:07:56
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

Fan vad grym!? älskar den<3(:

2011-03-29 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0