Sålänge vi båda andas - chapter 69

Jag gav mitt nummer till henne och vi pratade lite mer innan klockan blev så mycket att jag stängde av och Justin kom hem .
" Jag är vän med Jenny igen . " Log jag och kramade om honom när han kom innanför dörren .
" Vad roligt ! " Sa han och kollade på mig .
Men han var fortfarande hemlig .. jag undrar vad han hade på gång ..




Vi la oss ner i sängen och började prata om Jenny som skulle komma redan imorgon . Justin sa ingenting om Scooter och inte jag heller , jag hoppades bara att han skulle föra det på tal.
" Jag träffade Selena , hon ville shoppa med dig imorgon . " Sa han sedan plötsligt och jag tänkte efter en stund .
" Jag vet inte .. Jenny kommer och jag vill hålla henne sällskap , kanske . "
" Men i övermorgon då ? " Frågade han ivrigt .
" Varför är du helt plöstligt så ivrig om att jag ska shoppa ? "
Han såg ut att ha avslöjat någonting och knep ihop munnen , "hon ringer nog dig. " Sa han sedan bara och vi släckte alla lampor och kollade på teven istället. Men det kom ingenting intressant så jag somnade på Justins bröstkorg medans han kollade på CSI .
Nästa morgon så började jag med att städa lägenheten så att det skulle vara fräscht när Jenny kommer , sedan gjorde jag iordning en frukost till Justin så han kanske kunde skjutsa mig till flygplatsen och hämta Jenny . Jag hade själv ingen bil , eller körkort . När turnen skulle börja skulle jag och Justin även ta igen våra studier lite tillsammans med en privatlärare , några timmar om dan . Jag hade missat skolan totalt nu ett tag ..
Jag la ett ben på varsin sida om honom och naffsade han i örat . Han skrattade till och la händerna på min midja innan jag hann reagera . Sedan snurrade han runt mig så jag låg under honom , sedan kittlade han mig .
" SLUTA JUSTIN ! " Skrattade jag och skrek .
" Baaara om du säger att du älskar mig , att jag är bäst . "
" Du är bäst ! "
" Säg efter mig , Justin Drew Bieber  . "
" Justin Drew Bieber . " sa jag efter honom medans jag skrattade .
" Jag älskar dig och du är bäst . "
" Jag älskar dig och du är bäst . "
" Du är hela min värld . "
" Du är hela min värld . "
" Från och med nu kommer jag göra allting du ber mig att göra . "
" Va ?! " Skrek jag .
" Om du inte säger blir det värre. " Sa han hånfullt och kittlade mig ännu mera .
" Okejokej , från och med nu kommer jag göra allting du ber mig att göra. "
Han skrattade och släppte mig , rullade ner brevid mig och jag suckade .
" Din egenkära människa . " Skrattade jag .
" Hmh , jag vill ha en puss . " Sa han och bet sig i läppen .
Jag log och lutade mig över honom och kysste honom snabbt , sedan reste jag mig innan frukosten blev kall . Han fick bacon med ägg idag .
" Namnam . " Sa Justin och la maten på tallriken .
Innan han åt så bad han snabbt och jag åt inte ens , men bad ändå , tackade för maten och så .
" Kan du skjutsa mig till flygplatsen ? " Bad jag och satte mig i hans knä när han ätit klart . Han la armarna runt mig och la sitt huvud på min axel .
" Om du vill det . "
" Tack älskling . "
" När kommer flyget ? "
" Det ska vara här om tre timmar så vi hinner . "
" Okej , men vi kan ändå börja , eller du kan börja fixa dig . Vi vet båda två hur långt tid du tar på dig . " Skrattade han .
" Tack då ! Men jaja , jag ska börja fixa mig . " Sa jag och reste mig .
" En puss ? "
" Nope , jag har så bråttom så att min pojkvän inte ska behöva vänta på mig . " Log jag och gick in i toaletten för att duscha . Jag lät vattnet rinna över kroppen i flera minuter innan jag tvättade mig . Sedan salvade jag in hela min kropp och fönade håret . Jag sminkade mig lite och gick sedan till garderoben , jag tog ett par jeansleggings med en vit stor tröja som var stickad kan man säga . Under det fick jag ta ett vanligt vitt linne , jag lockade håret lite och sprayade parfym . Jag kände mig nöjd med mig själv och började packa min lilla väska , eftersom Justin gick och duschade . Sedan ritade jag bara på ett papper lite tills han kom ut ur duschen .
Justins perspektiv :
Jag stängde av duschen och lindade handuken runt min midja , jag borstade tänderna och fönade mitt hår så att det skulle bli frisyren som alla tydligen älskar . Sedan gick jag ut ur toaletten och tog på mig ett par jeans och en gul tjocktröja , sedan en blå mössa . Sedan satte jag brevid Serena i köket där hon satt och skrev massa bokstäver , för det mesta S hjärta J och sånt .
" Kan vi inte gå ikväll alla på basket ? " Frågade jag och ritade dit ett hjärta .
" Okej , visst !  "
Vi pratade lite till innan vi åkte , sedan när vi var där fick Serena möta henne därinne själv och jag och Kenny väntade i bilen . Vi började snacka om vilka som skulle spela och så ..
Efter tio minuter kom dom gåendes , Jenny med en liten väska och hon hade verkligen förändrats ! Hon var mycket snyggare och jag såg hur Serena inte gillade det . Det kändes som om hon inte litade på mig helt till hundra procent . Jag suckade och startade bilen , jag skulle bevisa till henne att hon är den enda för mig . Serena satte sig fram och Jenny i baksätet .
" Hej Justin och Kenny ! " Log hon och knäppte fast säkerhetsbältet .
" Hej . " Sa jag och Kenny imun på varandra .
Jag började köra mot utgången och direkt började Jenny prata , när jag såg på Serena så såg hon inte så lycklig ut som jag trodde hon skulle vara nu med Jenny . Kanske hade hon inte bara förlåtit henne helt än . Jag la min ena hand på hennes och såfort våra händer rörde varandra så kollade hon på mig med ett leende och då blev jag alldeles varm precis som alla andra gånger hon ser på mig .
Vi kom fram hem till oss och Serena visade ivrigt hur vi bodde , Jenny nickade imponerande och jag skrattade bara och började spela ett spel på teven . Helt plösligt så sätter sig Jenny brevid mig och kollar chockat på .
" Omg . Jag älskar dethär spelet ! " Sa hon och kollade på mig .
" Vad roligt . " Sa jag bara och Serena blev ledsen , igen ..
" Kom och sätt dig här älskling . " Sa jag och slog med handen på soffplatsen brevid mig och kanten .
Hon log och satte sig där , då blev Jenny lite tjurigare men jag brydde mig inte , hon forsatte ändå prata och prata .
" Vi ska på basketmatch ikväll . " Meddelade Serena Jenny och tog kontrollen från mig .
" Vad gör du ? " Sa jag och tänkte ta tillbaka den men hon började spela .
" Spela ser du väl ? " flinade hon och hon forsatte göra som jag gjort några sekunder tidigare .
" Okej .  " Sa Jenny bara . " ska jag börja fixa mig ? "
" Du kan börja fixa dig , men det är bara en basketmatch så det spelar egentligen ingen roll hur man ser ut . " Log Serena och forsatte spela . Jag kollade ivrigt mot skärmen bara .
" Jo , för mig tar det en stund . " Skrattade hon och försvann .
" Äntligen . " Muttrade Serena och jag sa ingenting , nickade bara lite instämmande .
Jenny var där inne på toaletten i evigheter och fixade sig , medans jag och Serena skulle gå i våra kläder som vi hade på oss . Selena och dom skulle också dit . Helt plöstligt öppnar Jenny dörren och för ett ögonblick fastnar min blick på henne , sedan på Serena som blossade upp av ilska ...



har märkt en sak .. först är den en person som kommenterar nästan varje inlägg , sen helt plöstligt "försvinner " den personen . säger inte att ni måste kommentera varje gång , men vill bara försäkra mig om att ni fortfarande läser ? :) <3


Kommentarer
Postat av: Neejra<3'

Jag läser ff ;D<3

2011-03-27 @ 00:38:16
Postat av: Alva

Åå va braaa!!! Snälla skriv mer så fort du kan!!! De e sååå spännande!!! Hihi!!<33333

kram!

2011-03-27 @ 00:47:21
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv meeeer!!!!<333

2011-03-27 @ 10:08:01
Postat av: Anonym

skriv mer :D !

2011-03-27 @ 11:17:33
Postat av: Anonym

Snälla kan du skriva mer?? Jag och min kompis har as tråkigt och hon e typ sur på mig, så snäll kan du skriva så jag kan få henne glad?? :) de skulle verkligen vara snällt!! :)

Kram!!!<333

2011-03-27 @ 12:44:51
Postat av: Anonym

Jag läser varje dag as bra !!:D <33

2011-03-27 @ 14:06:53
Postat av: Cissi

Jag läser fortfarande ofc!!! och jag kollar in på den här bloggen minst tre gånger om dan och hoppas på att du har skrivit mer :) de e såå bra!

2011-03-27 @ 16:27:12
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Villken fin design!!! :D

Kram!



Pssst snälla,snälla,snälla skriv mer nuuu längtar som en galning tills nästa del kommer :)

2011-03-27 @ 16:29:12
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Alva

håller me cissi!!!! as braaa!!!!!!!<333333333

skriv meeerrrr nuuuu!!!<333333333333

2011-03-27 @ 17:06:36
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jag läser alltid , men läser jag flera i rad , kommenterar jag alltid den sistaa xd :DDDDDDDDDDDDD

2011-03-28 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0