Sålänge vi båda andas- chapter 68

" Varför har du Serena ett sugmärke på halsen ? " Sedan tog dom massvis med kort på min hals bland annat och jag fick panik medans jag döljde halsen och började springa iväg , med tårar i ögonen . Justin följde efter och jag stängde in mig i rummet , även fast Justin skulle komma in .
Fan , fan , fan , fan , fan ! Om mina föräldrar fick reda på dethär skulle jag aldrig få se Justin igen ...



" Älskling ? " Sa Justin och gick fram till mig när jag grät i sängen .
" Vad ? " Snyftade jag .
" Hur är det ? "
" Inte bra , mina föräldrar kommer döda mig . "
" Nej, dom kommer dom inte . "
" Justin , lova att du stannar hos mig vad som än händer . "
" Jag lovar ! "
" Tack . " Sa jag och han pussade mig på pannan .
Vi la oss brevid varandra i sängen och började prata om vanliga saker bara tills det blev dags att filma , vi gick ner till en "resturang" där vi skulle filma . Innan vi gick sminkade jag över Justins lilla märke på mig och kollade mig i spegeln flera gånger för att vara säker att det inte syntes . Dessa veckor var dom sista med filmen , sedan skulle vi hem lite och en vecka till Kanada innan turnen .

Dagarna passerade, jag och Justin hade det trevligt och kändes som jag älskade honom mer och mer varje sekund . Filmen blev klar och då åkte vi hem, Justin hade ganska mycket intervjuver medans jag hade ett par stycken . Mamma och pappa hade inte ringt någonting och det var skönt , jag kunde leva fritt med Justin då . Jag skulle fylla år om fem dagar , det kändes som om Justin planerade någonting bakom ryggen på mig även fast han lovat att vi bara skulle äta på en fin resturang alldeles själva .
" Jag går nu . " Sa Justin och tog på sig skorna .
" Vart ska du nu då ? " Suckade jag och reste mig upp ur soffan och gick fram till honom .
Han var nästan aldrig hemma och om han inte gjorde någonting hemligt så var han otrogen !
" Jag ska bara till Scooter och fixa en sak , jag är tillbaka snart , jag lovar . " Sa han och kysste mig snabbt .
" Mhm okej . " Mumlade jag och gick tillbaka till soffan .
Jag var hemma hos Justin där jag nästan bott den senaste tiden , för kändes så onödigt att bo hemma hos mig helt själv och hos han helt själv . Jag suckade och började bläddra mellan kanalerna , kanske skulle jag ringa någon att komma hit ? Jag skickade ett sms till Selena .
* Kom över till Justin , är ensam :( *
Bara några sekunder senare fick jag ett svar som om hon väntade på mitt sms .
* Kan inte tyvärr :/ *
Jag suckade och skrev ett likadant sms till Alex , hon svarade efter två minuter .
* Har fullt upp , sorry , hörs sen , puss ! *
Vad var det med alla människor nuförtiden ? Jag skrev även till ett par andra vänner men alla hade tydligen fullt upp , jag undrade om någon startat en grupp " lägg inte ner eran tid på Serena . " Undra om Justin hade gått med i den gruppen ? I min uttråkighet så gick jag in på min personliga facebook . Jenny , som var min bästa vän förut var inloggad och skickade ett meddelande till mig på chatten .
" Förlåt .. " Stod det bara och jag svarade inte först , men efter ett tag så tänkte jag , vad skulle det skada ?
" 1 år nästan utan dig, och det har varit det bästa och det svåraste året i mitt liv och du var inte ens där . " Skrev jag och tryckte på skicka .
" Ett år utan dig har varit det svåraste någonsin och mitt liv är långt ifrån perfekt . Med dig skulle det vara de . "
" För att jag dejtar Justin eller ? "
" För att du är min bästa vän .. "
Jag suckade och bestämde mig för att förlåta henne .
" Kommer du någonsin och hälsar på mig ? "
" Om jag får så skulle jag komma direkt . "
" Kom då .. orkar inte bråka längre . "
" Inte jag heller , ska jag kolla på flyg ? "
" Gör så , meddela mig om du hittar något . Jag ger dig mitt nya nummer . "
" Okej :) "
Jag gav mitt nummer till henne och vi pratade lite mer innan klockan blev så mycket att jag stängde av och Justin kom hem .
" Jag är vän med Jenny igen . " Log jag och kramade om honom när han kom innanför dörren .
" Vad roligt ! " Sa han och kollade på mig .
Men han var fortfarande hemlig .. jag undrar vad han hade på gång ..



Varför är Justin hemlig ? :O
Kommentera !


Kommentarer
Postat av: Alva

Jätte bra!!!<3334 skriv meeeer!!!<33

2011-03-26 @ 16:27:49
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad taskigt att alla är så mystiska mot henne :/

meeeer :D<3

2011-03-26 @ 16:54:42
Postat av: Anonym

ps: tycker hon ska vara lika mystisk hon nu bara för det :D<3

2011-03-26 @ 16:55:02
Postat av: Cissi

Åååh så bra!

2011-03-26 @ 17:41:58
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Rebecka

han ska ju göra ngt för henne :DDDDDDDD ,, skriv mer :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-03-26 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0