Sålänge vi båda andas - chapter 67



Efter ett par timmar var vi klara för idag och jag fick gå själv till hotellrummet, eftersom Justin gått lite i förväg. Jag gick in på rummet och hörde honom i badrummet, jag tog av mig skorna och smög dit . Då satt han i badet , och badet var fullt med rosenblad . Jag log väldigt mycket och han kollade in i mina ögon .
" Vad fint ! " Log jag och satte mig på kanten .
" Synd bara att den missar den finaste på hela jorden . "
" Jag kommer om jag får . "
" Klart du får . " Sa han och gjorde plats till mig .
Jag skrattade och tog sakta bort mina kläder medans Justin noga kollade på , när jag bara hade underkläder kvar så gick jag i badet och han började direkt kyssa och smeka mig & vi hade en underbar natt tillsammans ..
Paus i läsningen , haha . Vet att det låter töntigt men vet liksom inte vad jag ska skriva .. om ni vill att det ska vara såna scener så måste någon annan skriva , sorry men det känns lite konstigt , haha ! hellre utan att skriva än att det blir dåligt , hoppas ni gillar det endå .
Nästa morgon vaknade jag av att Justin ryckte till i sin dröm , jag fick smått panik och väckte honom snabbt .
" JUSTIN ! " Väste jag och han vaknade till .
" Vad är det ? " Frågade han sömnigt och jag skrattade lite .
" Inget ville bara inte att du skulle ha en madröm . "
" Mhm . " Mumlade han och höll på att somna igen .
Jag suckade och drog det ena lakanet runt mig eftersom jag inte hade några kläder på mig och gick till min väska , jag tog på mig nya underkläder och sedan en klänning bara . Jag kollade på Justin som fortfarande sov och skrattade lite , jag släppte ut håret och gick ner till lobbyn . Det fanns inget roligt där så jag gick till frukostbuffen och åt alldeles ensam där .
När jag var klar så gick jag till poolen och solade lite , men det började komma  fotografer och jag gick in igen . Jag väckte Justin och han åt lite sakta .
" Tack för igår . " Log han flirtigt .
" Tack själv . " Flinade jag och åt en jordgubbe .
" Vad vill du göra idag då ? "
" Jag tänkte att vi bara kunde ta det lungt tills vi börjar filma , kanske sen så kan vi åka till en nöjespark eller något ? "
" Aa visst. "
Han lutade sig över bordet och gav mig en snabb kyss , jag besvarade den och sedan forsatte han äta .
" Är du nervös inför turnen då ? "
" Lite .. bara att jag ska sjunga fel eller att alla hatar mig mer än vad dom gör nu . "
" Ingen kommer hata dig ."
" Kanske , det vet ju inte du . "
" Jag vet , eftersom det är omöjligt att inte älska någon som dig . "
" Jaja . " Sa jag bara .
Han skrattade och vi forsatte prata tills han var klar och sedan gick vi ut lite på gatorna och gick lite . Vi började köra en lek som hette 'vad skulle du göra om .. '
" Vad skulle du göra om din mamma förbjöd dig att träffa mig ? " Frågade jag och log lite .
" Jag skulle ändå vara med dig och försöka övertyga min mamma att du är den rätta för mig . "
" Gulligt . "
" Vad skulle du göra om .. " Började han men hann inte avsluta meningen innan massa papparazzis kom och skrek .
" Varför har du Serena ett sugmärke på halsen ? " Sedan tog dom massvis med kort på min hals bland annat och jag fick panik medans jag döljde halsen och började springa iväg , med tårar i ögonen . Justin följde efter och jag stängde in mig i rummet , även fast Justin skulle komma in .
Fan , fan , fan , fan , fan ! Om mina föräldrar fick reda på dethär skulle jag aldrig få se Justin igen ...



DÅLIG.SE
kommentera !


Kommentarer
Postat av: Alva

Mer mer mer mer mer!!!!!<333

2011-03-26 @ 09:35:00
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycke inte att de skulle bli dåligt! De e ju bara gulligt! :)

Jätte bra! :DDD

2011-03-26 @ 09:38:54
Postat av: Cissi

Skriv mer!

2011-03-26 @ 10:38:37
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Rebecka

den var inte alla dålig , minst lika bra som alla andra ,du skriver inga dåliga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDD

2011-03-26 @ 12:12:18
Postat av: Alva

Snääällllaaa skriv meeer!!!!!<33

2011-03-26 @ 14:57:43
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0