Sålänge vi båda andas - chapter 66

" Här får ni biljetter till konserten om tre månader här i Kanada . " Sa jag och räckte över några biljetter .
" OMB , OMB , OMB , OMG , OMG ,OMG ?!!! " Skrek hon och tog emot biljetterna .
" Tack! Ni fattar inte hur mycket dethär betyder . " Forsatte hon och grät & grät .
" God Jul ! " Sa vi och skrev autografer , sedan forsatte vi sådär och reaktionen var i princip samma överallt . Vi gick runt tills en dörr öppnades och jag kände igen ansiktet . Jag stannade upp och drog efter andan ...



Chaz och Ryan ..
" CHAZ , RYAN ! " Skrek jag och hoppade med en hand bådas hals .
" Serena och Justin . " Skrattade Ryan och la en arm runt mig .
Jag hade glömt totalt att dom två bodde här .
" Kan vi komma in en stund ? " Frågade Justin och log lite .
" Javisst ! "
Resten av dagarna spenderade vi med hans släkt, och vi hade jättetrevligt! Jag önskar verkligen vi kunde stanna där föralltid, men tyvärr snart kallade LA oss tillbaka och vi var tvungna att åka tillbaka.
1 MÅNAD SENARE:
Jag suckade lättat och slängde väskorna på sängen i hotellrummet och drog med handen över pannan .
" Äntligen framme . " Log Justin och la armarna om mig .
" Det är varmt här , vi går och badar en stund . Första filmningen är först ikväll ." Log jag och kysste honom försiktigt . Men det verkade inte som om Justin ville ta det försiktigt , han började kyssa mig ivrigt och smekte min rumpa . Han stönade till och tog ett fastare grepp om min rumpa så jag hoppade upp med bena runt hans midja . Han gick med mig mot den ena väggen och tryckte mig mot den . Han började kyssa mig på halsen och jag drog av hans tröja bara för att kunna smeka hans underbara , perfekta mage. Han stönade till ännu en gång och jag smekte hans hår .
" Jag .. älskar .. dig . " Fick jag fram och stönade till lite lågt .
" I .. love .. you . "
När han skulle börja dra av mig tröja så stoppade jag honom och hoppade ner , han suckade besviket och vi fick båda hämta andan lite .
" Ikväll . " Log jag och kysste honom en sista gång .
" Kom så går vi och badar . " Sa han och drog med mig till stranden .
Vi satte oss lite avskilt eftersom vi inte ville ha 9973684625173937 människor efter oss . Jag satte mig på en strandstol och började sola , Justin gjorde också det och höll min hand hela tiden .
" Kommer du med sen på min turne ? "
" Jag vill ingenting annat "
" Och jag har tänkt på en sak . "
" Vad ? " Sa jag och kollade på honom , tog bort solglasögonen och log .
" Vad sägs som att du sjunger overboard med mig ? "
Jag tappade andan och kollade på honom för att se om han var seriös . Han såg verkligen seriös ut ....
" Snälla Justin . " Skrattade jag och blundade igen .
" Det vore perfekt , jag har hört dig sjunga och det är verkligen underbart ! "
" Jag vet inte . " Mumlade jag .
" Snälla ? Jag har frågat Scooter redan . "
Jag drog ett andetag .
" Mhm .. okejdå .. " Log jag .
" Tack älskling . "
Jag drog fram min mobil , jag var tvungen att smsa Alex och Selena snabbt .
* Är framme nu och det är underbart här , varmt , är tom på stranden :) Men iallafall , jag ska med på Justins turne och sjunga OVERBOARD med han ! Är överlycklig , saknar er . Puss . * Skrev jag och skickade iväg det . Sedan fick jag ett sms av David (regissören av filmen) att vi skulle komma till ett annat ställe . Vi gick dit då och startade allting . Allting gick bra för att Justin stod bakom kameran och log så att jag smälte ...



kort för jag ska skriva två till tror jag till imorgon , kommentera gärna förslag ! :D


Kommentarer
Postat av: Alva

Sååå braa!!! Kan du inte lägga in ett när du typ vaknar i morgon så jag har nåt att väntaaa påå?? Hihi!!<333 bästa bloggen som finns i HELA världen!!! Älskar den verkligen!! Kram<33

2011-03-25 @ 22:39:35
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

Sååå braa!!! Kan du inte lägga in ett när du typ vaknar i morgon så jag har nåt att väntaaa påå?? Hihi!!<333 bästa bloggen som finns i HELA världen!!! Älskar den verkligen!! Kram<33

2011-03-25 @ 22:41:07
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi

ÅÅÅh så bra!!! asså du är gryyym på att skriva!!!!

Kram!

PSSSSST! kan du skynda dig att skriva meeer nuuu!!!!

2011-03-26 @ 08:34:40
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0