Sålänge vi båda andas - chapter 65

" Ska vi sova ? " Frågade jag Justin och la huvudet på hans axel .
" Ja , hade du trevligt med min mormor ? " Log han och stängde av spelet .
" Justin .. jag älskar hela din familj och jag är så glad att jag har dig . " Log jag och fällde en tår .
" I love you . " Viskade han och kysste mig .



( bara julgranen ser ut så , inte det andra . )

" Imorgon är det jul . " Skrattade jag medans vi gick till rummet .
" Undra om du kommer gilla min present . " Log han .
" Du skulle inte behövt köpa något , men jag har köpt något till dig också . "
" Du skulle inte heller behövt . "
" Jaja , kom så sover vi . "
Vi somnade snabbt nynnades på overboard . På morgonen kysste Justin mina läppar , viskade god jul när jag öppnade ögonen .
" God jul på dig också älskling . " Viskade jag och vi kysstes några minuter sedan gick vi ner.
Där hade någon fixat en ordentlig frukost , vi satte oss vid bordet även om jag fortfarande hade pyamas .
" God morgon barn . " Log Pattie och kramade om oss lite .
" Detsamma . " Sa Justin och jag samtidigt , vi började äta lite . När vi var tillräckligt mätta så gick alla och fixade sig , efter det klädde vi granen och Justin hängde upp ett hjärta där han skrivit våra namn , så otroligt gulligt ! Senare kom hans pappa också och jag lekte med hans syskon . Sedan åt vi lite och efter det skulle vi öppna våra presenter och jag hämtade mina presenter till honom . Justin satte sig på golvet med utsträckta ben och jag la mig i hans knä , bara hans armar höll upp han (ni förstår) .  Jag tog en filt och la över oss medans småbarnen öppnade presenterna och vi satt där bara och skrattade . Det var verkligem mysigt med julgranen och den öppna brasan , Justin smekte mig lite över kinden.
" Öppna min present nu , eller presenter . " Rättade han sig och räckte fram ett liten present inslaget i rött papper . Jag tog emot det och öppnade locket , sedan fick jag glädjetårar .
" Tack Justin ! " Grät jag och torkade mina tårar .
I asken låg två diamant örhängen , så vackra att dom glittrade i ljuset .
" Gråt inte älskling , jag köpte dom för att dom var nästan lika fina som dig . "
" Jag älskar dig . " Sa jag och tog ut örhänget , satte på mig det och gjorde sedan samma sak med det andra .
Dom andra log lite mot oss men lät oss vara .
" Det är riktiga diamanter . " Sa han och och tog min hand .
" Tack, nu kommer du aldrig gilla min present. " Log jag och gav honom kuvertet .
" Jodå . " Sa han och började öppna presenten.
Han drog ut biljetten som var till Hawaii där jag skulle spendera två veckor av mina inspelningar till en film . Jag ville inte vara utan han så ..
" Tack älskling , dethär är väl när du ska dit ? " Frågade han och kramade om mig .
" Ja , men det var ingenting . Jag ville bara inte vara utan dig . " Log jag .
" Åh , det betyder jätte mycket . Såklart jag kommer , även fast jag inte ens skulle ha haft en biljett . "
" Jag har två till dig . " Log jag och gav honom dom andra två små paketen .
Han öppnade det ena som var ett halsband , med en bricka där det stod våra namn graverat . Sedan ett mobilskal till hans Iphone 4 med en bild på oss . Inget märkvärdigt .
" Tacktacktack älskling , jag älskar dig mest av allt . " Sa han och pussade mig på kinden .
Småbarnen skrattade lite och jag log också , sedan la han halsbandet runt sin hals och skalet till mobilen . Han gav mig sedan sina två presenter och jag öppnade dom . I det första var det en ny mobil ...
" Justin ! " Stönade jag och kollade allvarligt på honom .
" Du kastade den i golvet igår , den måste ha gått sönder ! " Skrattade han .
" Mhm. " Sa jag och la den på sidan . Sedan tog jag den andra och det var en stor bild på mig och honom , den skulle jag hänga upp på vägen hemma hos mig/oss .
" Tack Justin . " Log jag ännu en gång .
" Snälla , kan du starta din mobil ? Jag har fixat allting klart . "
" Okejdå . " Sa jag och tog ut den nya Iphone 4 ur paketet . Sedan startade jag den och när jag kollade in i den så hade han lagt in bilder på oss , skrivit texter till mig lite här och där . Jag köpte även lite saker till hans släkt och så , alla tackade varandra och jag och Justin låg på golvet fortfarande med filten och matade varandra med choklad .
" Här . " Sa Justin och la en choklad i sin mun , men bara halva och jag kysste honom medans jag bet av halva .
Jazzy och Jaxon skrattade bara , hans släkt också .
" Ska vi gå ut och ge människor biljetter till din konsert ? " Frågade jag och log lite .
" Varför inte ? " Sa han och vi reste oss . Jag tog på mig alla kläder och Justin också , sedan gick vi ut och gick en bit . Det var mörkt och endast snön och några gatulyktor fick det att lysa . Vi knackade på en dörr och en tjej i trettonårs-åldern öppnade . Såfort hon såg mig och Justin blev hon alldeles stum och började hoppa och gråta  .
" Ju-ju-justin bi-bie-bi-bieber . " Stammade hon fram och hennes släkt kom dit också och skrattade .
Alla skrek och kramade om oss .
" Råkar ni möjligen vara Justin Bieber fans ? " Frågade jag och tjejen nickade stort .
" Här får ni biljetter till konserten om tre månader här i Kanada . " Sa jag och räckte över några biljetter .
" OMB , OMB , OMB , OMG , OMG ,OMG ?!!! " Skrek hon och tog emot biljetterna .
" Tack! Ni fattar inte hur mycket dethär betyder . " Forsatte hon och grät & grät .
" God Jul ! " Sa vi och skrev autografer , sedan forsatte vi sådär och reaktionen var i princip samma överallt . Vi gick runt tills en dörr öppnades och jag kände igen ansiktet . Jag stannade upp och drog efter andan ...



Önskar verkligen jag var hon i storyn , tänk vad perfekt ?

Kommentera !


Kommentarer
Postat av: Alva

Haha jag me!!! Nängtar efter nästa!! Skriv så fort du kan en nyyyy!!!<333 kram

2011-03-25 @ 21:46:25
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

längtar*

Hehe

2011-03-25 @ 22:09:54
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0