Sålänge vi båda andas - chapter 62

" Kan du inte sätta på dig domhär ? " Log Justin flirtigt och höll upp spetsunderkläder i lila .
" Om du har tur så kan du få se dom i Kanada . " Log jag och la ner dom i väskan för att sedan stänga . Äntligen klar ! Jag pustade lättat och kollade på klockan , det var fem minuter kvar .
" Vi kan åka nu . " Log jag och han tog min hand , vi gick ner till bilen och la in alla väskor ...


(så snygg ! smådör lite nu :)

Vi satt redan i bilen påväg till Justins morföräldrar , Pattie Justins mamma körde och jag och Justin satt där bak brevid varandra. Kenny hade också fått ledigt över julen , ganska skönt för honom nog. Justin tog upp sin mobil och började skriva på den , sedan visade han skärmen för mig .
* Vill inte säga dethär högt , men jag vill verkligen se dig i domdär lila underkläderna nu ;) *
Jag skrattade ljudlöst och tog mobilen för att skriva .
* Haha sötnos, vi kan stanna vid en mack om du vill ? *
* Okej , vänta lite bara . *
" Mamma , kan vi stanna vid nästa mack ? "
" Visst . "
* Jag skojade . " Skrev jag chockat och visade honom .
* Nu är det försent *
* Juuuuustin ! *
* Jag skojade bara , måste köpa någonting *
* Okej , bra . *
* Men om du ångrar dig ;) *
* Haha *
Jag hade aldrig träffat hans släkt förut , inte ens hans pappa . Jag var helt  seriöst riktigt nervös . Vi stannade vid macken och köpte flera kilo godis , sedan forsatte vi åka och var framme .
" Justin .. jag är rädd . " Mumlade jag och tog hans hand , dom andra stod vid bilen och Justin och jag stod utanför dörren .
" Var inte rädd , varför skulle du vara de ? "
" Tänk om dom inte gillar mig , jag vet hur viktig familjen är för dig . "
" Oroa dig inte , jag är här och dom kommer älska dig ! "
Vi knackade på dörren och jag drog ett djupt andetag . Dörren öppnades och en kvinna öppnade dörren , hon såg ut att vara ungefär sextio år . Hennes ansikte lyste upp i ett leende och hon och Justin kramades . Sedan kom en man också , dom kramades också . Sedan kollade dom på mig och vi presenterades , jag som " mormor , dethär är min flickvän Serena . " Sedan gick vi in i deras hus och denhär staden var liten och mysig , alldeles perfekt . Här kunde jag och Justin flytta sen när vi var gamla och leka med våra barnbarn . Det kändes verkligen som om vi hörde ihop , jag kände det .
" Här kan ni sova . " Log hon och visade oss in i ett sovrum .
" Tack  , vi ska bara packa upp lite . "
Det var en dubbelsäng imitten av rummet , sedan var det bara normalt inrett .
" Visst , kom ner sen och ät lite . "
" Okej . "
Hon lämnade rummet och jag la väskan på sängen och la mig sedan brevid .
" Trött ? " Frågade han och skrattade lite .
" Skoja inte . " Flinade jag och la mig på magen .
Han lutade sig fram och kysste mig , det slutade med att han låg över mig i sängen och fingrade på tröjkanten . Jag fick knappt luft och han började kyssa mig på halsen , då öppnades dörren precis och en man steg in ..
" Justin ? " Frågade mannen och Justin hoppade av mig snabbt och rodnade i hela ansiktet .
" Serena , dethär är min pappa .. " Mumlade han och jag såg hur han spände blicken i mig .



Förlåt för några saker :
1 . att förra inlägget blev 2 gånger , ser tyvärr inte det själv och kan inte ta bort :/
2. att jag inte vet vad justins morföräldrar heter , därför blev allting så konstigt !

Så LÄSARFRÅGA :
Vad heter Justins mormor och morfar ? tacksam för svar !


Kommentarer
Postat av: Alva

åå va bra! :) asså jag längtar alltis efter ett nytt :) kram!!<333

2011-03-22 @ 21:07:38
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

Dom heter Diane och Bruce :D

2011-03-22 @ 21:16:25
Postat av: Alva

Kan du inte skiva ett till idaaag??? Hehe

2011-03-22 @ 21:16:38
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0