Sålänge vi båda andas - chapter 61

" Hej älskling , jag sitter i ett möte så var det någonting viktigt ? "
" Ja det var det .. Kan jag fira jul med Justin istället ? "
" Visst . " Sa hon som hon inte ens brydde sig .
" Tack . "
" Hejdå . "
Hon la på och jag suckade för mig själv .. och jag hade dendär känslan att hon inte ens satt i ett möte . Varför skulle hon då ens ha svarat överhuvudtaget ?

 
(okej ta bort kjolen från erat minne , haha ! ) 

Utan att tänka mer på mamma så började jag att hoppa runt i sätet .
" Jag fick ! " Log jag .
" Bra ! Vi åker tio imorgon på morgonen . "
" Okej , hur länge ska vi vara borta ? "
" En vecka . "
" Okej , kommer sakna dig Selena . "
" Jag kommer inte sakna dig . " Skrattade hon men skämtade.
" Haha , vad rolig du är . "
" Jag skojade bara , såklart jag kommer sakna dig . "
" Bra . "
Först lämnade vi av Selena och sedan åkte vi hem till Justin , som hade en ny lägenhet . Det var stort och vi la oss i hans säng och han började kyssa mina läppar och jag besvarade kyssen . Han la sig över mig och fingrade på min tröjas nederkant . När kyssen blev mer passionerad så kom hans kalla händer innanför min tröja och smekte min mage lite lätt . Jag rös av hans händer och han stoppade sin tunga in i min mun . Jag började smeka hans hals med ena handen och försökte få av hans t-shirt med den andra . Han satte sig upp snabbt och tog av sig tröjan , sedan kom han snabbt tillbaka och började kyssa min hals och mina nyckelben . Jag forsatte smeka honom på halsen och hans mage , rev lite lätt på hans rygg och han blev allt vildare . Jag kände att det började resa sig därnere på han och jag log lite , hans läppar stannade vid min hals och han sög till lite . Jag blev också ganska upphetsad och började andas tungt i hans öra . Jag tog hans ansikte i mina händer och började kyssa honom medans hans händer försökte få av min tröja , jag hjälpte honom och tog av den . Sedan la jag benen om hans midja och bet löst i hans öronsnibb .
" Inte .. nu . " Fick jag fram och slutade kyssa honom men han kysste min hals istället .
" Varför inte ? " Skrattade han mellan kyssarna .
" För jag vill att det ska vara speciellt . " Rodnade jag .
" Okejdå , bara för att du är världens finaste . "
" Tack älskling , kan vi göra en sak sen ? "
" Sen ? Okej , men vad ? "
" Minns du dendär dansskolan du anmälde mig till ? Jag slutade ju sen men kanske kan jag och du dansa lite ? "
" Visst , kom , sätt på dig en tröja först . " Sa han och drog mig upp .
Jag följde med upp och satte på mig en annan tröja , han tog inte på sig något och vi gick till korridoren .
" Ehm Justin , vart ska vi ? "
" Vänta så ska du få se . "
Han ledde sedan in mig i ett rum som var en stor danssal med en spegel som prydde ena väggen .
" Wow . " fick jag fram .
I samma korridor liksom .
" Okej , ska vi dansa nu ? "
Jag nickade och han sprang fram till högtalarna och kopplade in sin telefon , sedan började han bläddra från flera låtar och valde sedan någon som jag inte visste vad den hette .
" Gör som jag . " Flinade han och började göra massa rörelser och jag gjorde som han , efter ganska många så började vi om och så blev det enda tills vi hade fyllt hela låten . Och jag måste erkänna , det var bra .
" Hm , vill du bli min bakgrundsdansare ? " Log han och mitt hjärta stannade .
Skulle jag bli hans bakgrundsdansare ?
" Visst . " Log jag men började sedan skratta . " Jag menar , TACK JUSTIN , DET SKULLE VERKLIGEN BETYDA ALLTING FÖR MIG ! " Skrek jag och hoppade runt hans hals .
" Ingen orsak älskling , då kan du också följa med på turnen . "
Jag nickade och pussade honom snabbt .

Jag vaknade av att Justin pussade mig över hela ansiktet , en underbart start på morgonen . När han sedan kysste mina läppar så besvarade jag den och öppnade sedan ögonen .
" Älskling , vi åker om en timme , tänkte att du ville veta det . " Log han .
" Va !? " Utbrast jag och hoppade upp ur sängen , jag skyndade mig till duschen medans Justin skrattade . Jag duschade säkert i bara fem minuter trots att jag tvättade håret och kroppen . Sedan valde jag snabbt ett par jeans och en tröja , samtidigt satte jag på plattången och började föna mitt hår . Efter tjugo minuter var jag klar med nästan allt , jag borstade tänderna trots jag inte ätit frukost och bestämde mig för att göra det på planet .
" Jag har inte ens packat . " Klagade jag och drog fram en väska .
" Du hinner sötnos . " Sa han och la armarna om mig eftersom han redan var klar , lyckoosten .
" Nej så nu har jag inte tid att gosa med dig . " Skrattade jag och slingrade mig ur hans grepp , jag började slänga fram kläder från skåpet .
" Vi ska bara vara där en vecka . " Flinade han och granskade den enorma klädhögen .
" Ja ? "
" Du har packat för ett år . "
" Tro mig , dethär är lite . "
Jag började utan att vika kläderna stoppa ner dom i väskan , jag fick fixa dom sen i Kanada , sedan tog jag yttligare en väska för att det inte fick plats .
" Kan du inte sätta på dig domhär ? " Log Justin flirtigt och höll upp spetsunderkläder i lila .
" Om du har tur så kan du få se dom i Kanada . " Log jag och la ner dom i väskan för att sedan stänga . Äntligen klar ! Jag pustade lättat och kollade på klockan , det var fem minuter kvar .
" Vi kan åka nu . " Log jag och han tog min hand , vi gick ner till bilen och la in alla väskor ...

Utan att tänka mer på mamma så började jag att hoppa runt i sätet .
" Jag fick ! " Log jag .
" Bra ! Vi åker tio imorgon på morgonen . "
" Okej , hur länge ska vi vara borta ? "
" En vecka . "
" Okej , kommer sakna dig Selena . "
" Jag kommer inte sakna dig . " Skrattade hon men skämtade.
" Haha , vad rolig du är . "
" Jag skojade bara , såklart jag kommer sakna dig . "
" Bra . "
Först lämnade vi av Selena och sedan åkte vi hem till Justin , som hade en ny lägenhet . Det var stort och vi la oss i hans säng och han började kyssa mina läppar och jag besvarade kyssen . Han la sig över mig och fingrade på min tröjas nederkant . När kyssen blev mer passionerad så kom hans kalla händer innanför min tröja och smekte min mage lite lätt . Jag rös av hans händer och han stoppade sin tunga in i min mun . Jag började smeka hans hals med ena handen och försökte få av hans t-shirt med den andra . Han satte sig upp snabbt och tog av sig tröjan , sedan kom han snabbt tillbaka och började kyssa min hals och mina nyckelben . Jag forsatte smeka honom på halsen och hans mage , rev lite lätt på hans rygg och han blev allt vildare . Jag kände att det började resa sig därnere på han och jag log lite , hans läppar stannade vid min hals och han sög till lite . Jag blev också ganska upphetsad och började andas tungt i hans öra . Jag tog hans ansikte i mina händer och började kyssa honom medans hans händer försökte få av min tröja , jag hjälpte honom och tog av den . Sedan la jag benen om hans midja och bet löst i hans öronsnibb .
" Inte .. nu . " Fick jag fram och slutade kyssa honom men han kysste min hals istället .
" Varför inte ? " Skrattade han mellan kyssarna .
" För jag vill att det ska vara speciellt . " Rodnade jag .
" Okejdå , bara för att du är världens finaste . "
" Tack älskling , kan vi göra en sak sen ? "
" Sen ? Okej , men vad ? "
" Minns du dendär dansskolan du anmälde mig till ? Jag slutade ju sen men kanske kan jag och du dansa lite ? "
" Visst , kom , sätt på dig en tröja först . " Sa han och drog mig upp .
Jag följde med upp och satte på mig en annan tröja , han tog inte på sig något och vi gick till korridoren .
" Ehm Justin , vart ska vi ? "
" Vänta så ska du få se . "
Han ledde sedan in mig i ett rum som var en stor danssal med en spegel som prydde ena väggen .
" Wow . " fick jag fram .
I samma korridor liksom .
" Okej , ska vi dansa nu ? "
Jag nickade och han sprang fram till högtalarna och kopplade in sin telefon , sedan började han bläddra från flera låtar och valde sedan någon som jag inte visste vad den hette .
" Gör som jag . " Flinade han och började göra massa rörelser och jag gjorde som han , efter ganska många så började vi om och så blev det enda tills vi hade fyllt hela låten . Och jag måste erkänna , det var bra .
" Hm , vill du bli min bakgrundsdansare ? " Log han och mitt hjärta stannade .
Skulle jag bli hans bakgrundsdansare ?
" Visst . " Log jag men började sedan skratta . " Jag menar , TACK JUSTIN , DET SKULLE VERKLIGEN BETYDA ALLTING FÖR MIG ! " Skrek jag och hoppade runt hans hals .
" Ingen orsak älskling , då kan du också följa med på turnen . "
Jag nickade och pussade honom snabbt .

Jag vaknade av att Justin pussade mig över hela ansiktet , en underbart start på morgonen . När han sedan kysste mina läppar så besvarade jag den och öppnade sedan ögonen .
" Älskling , vi åker om en timme , tänkte att du ville veta det . " Log han .
" Va !? " Utbrast jag och hoppade upp ur sängen , jag skyndade mig till duschen medans Justin skrattade . Jag duschade säkert i bara fem minuter trots att jag tvättade håret och kroppen . Sedan valde jag snabbt ett par jeans och en tröja , samtidigt satte jag på plattången och började föna mitt hår . Efter tjugo minuter var jag klar med nästan allt , jag borstade tänderna trots jag inte ätit frukost och bestämde mig för att göra det på planet .
" Jag har inte ens packat . " Klagade jag och drog fram en väska .
" Du hinner sötnos . " Sa han och la armarna om mig eftersom han redan var klar , lyckoosten .
" Nej så nu har jag inte tid att gosa med dig . " Skrattade jag och slingrade mig ur hans grepp , jag började slänga fram kläder från skåpet .
" Vi ska bara vara där en vecka . " Flinade han och granskade den enorma klädhögen .
" Ja ? "
" Du har packat för ett år . "
" Tro mig , dethär är lite . "
Jag började utan att vika kläderna stoppa ner dom i väskan , jag fick fixa dom sen i Kanada , sedan tog jag yttligare en väska för att det inte fick plats .
" Kan du inte sätta på dig domhär ? " Log Justin flirtigt och höll upp spetsunderkläder i lila .
" Om du har tur så kan du få se dom i Kanada . " Log jag och la ner dom i väskan för att sedan stänga . Äntligen klar ! Jag pustade lättat och kollade på klockan , det var fem minuter kvar .
" Vi kan åka nu . " Log jag och han tog min hand , vi gick ner till bilen och la in alla väskor ...


Gjorde en extra lång för att återgälda dom korta , kommentera nu ! :D


Kommentarer
Postat av: Alva

Asså det går inte att förklara hur duktig du är?! Den e sååååå braa hela tiden!!!!<3333 bästa bloggen nånsin!! Kram

2011-03-22 @ 06:59:08
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

Tack, för en lång del utav din mest awesome:a novell?!:D<3

2011-03-22 @ 07:22:53
Postat av: Rebecka

asså du e så sjukt duktig på o skriva :DDDDDD ,, asbra ,, meeeeeeerrrrraaaaaaaaaaa :D xd

2011-03-22 @ 18:58:57
Postat av: Anonym

Du har skrivit två gånger samma xD men det är as bra <333333

2011-03-22 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0