Sålänge vi båda andas - chapter 60



Justin ..
" Vad gör du här ? " Suckade jag .
" Samma som du antar jag. "
" Hoppas denna karusell inte tar allt för långt tid . "
" Serena .. det sårar mig att du tycker sådär om mig . Jag förstår dig, det som sårar mig är att jag vet att det är mitt fel. Jag älskar dig mer än någonting annat, dom här dagarna utan dig har varit så värdelösa och plågsamma. En sekund utan dig är plågsamt . Jag vet inte hur jag någonsin ska få dig att förlåta mig för mitt beteende , men jag hoppas du gör det för annars vet jag inte vad jag ska göra . Jag kommer forsätta kämpa för dig sålänge vi båda andas . "
Jag blev rörd av hans ord och  fick koncentrera mig på att inte börja gråta ännu en gång idag .
" Justin .. jag älskar dig också . "
" Du anar inte hur mycket det betyder att du fortfarande kan älska  mig . "
" Hur skulle jag kunna låta bli att inte älska dig ? Du anar inte hur smärtsamt det är .. "
Han plågades av mina ord och hoppade närmare mig , han la armarna om mig och jag lutade huvudet mot hans axel .
" Om du förlåter mig så lovar jag dig att jag aldrig kommer lämna eller svika dig igen . " Mumlade han .
" Lovar du ? " Sa jag och tittade upp i hans ögon .
" Serena Sawyer , jag lovar dig . "
Jag log lite och han lutade ner sitt huvud och kysste mig snabbt . Jag log och besvarade den korta kyssen , sedan forsatte jag att luta huvudet mot hans bröst medans han smekte min rygg och höll om mig hårt. När vi var på marken igen så stod vi där tillsammans och väntade på att Selena skulle komma ner, samtidigt kände jag hur fotograferna tog massvis med bilder medans Justin höll om mig. Ganska skönt att vi iallafall slipper dölja det nu . När Selena sen "landade" så kom hon fram till oss och hennes ansikte var ganska chockat .
" Justin ? "
" Japp , jag fick ta en åktur med Serena . "
" Så ni .. "
Jag nickade och log lite , alla log och jag kom sedan på .
" Justin var du här alldeles ensam ? "
" Njae , Dylan står därborta med några andra . "
" Dylan , åh är Caitlin också här ? "
" Nej , han åker hem imorgon också . "
" Synd , vad ska du göra imorgon då ? " Frågade jag och försökte få igång något slags samtal .
" Jag ska hem till Canada , vart ska du ? "
" Jag vet inte , hem troligtvis . "
"Kan du inte följa med mig då ? "
" Är du verkligen säker på de ? "
" Jag har aldrig varit säkrare . "
" Okejdå .. Men då måste jag bara ringa min mamma . "
" Gör det när vi åker bil , för vi åker hem nu tycker jag . "
" Vi skulle ändå hem nu så . " Flinade jag .
När vi satte oss i bilen så slog jag snabbt mammas nummer och väntade på att signalerna skulle tystna .
" Hej mamma . "
" Hej älskling , jag sitter i ett möte så var det någonting viktigt ? "
" Ja det var det .. Kan jag fira jul med Justin istället ? "
" Visst . " Sa hon som hon inte ens brydde sig .
" Tack . "
" Hejdå . "
Hon la på och jag suckade för mig själv .. och jag hade dendär känslan att hon inte ens satt i ett möte . Varför skulle hon då ens ha svarat överhuvudtaget ?

 



sitter i skolan , skriver mer ikväll ! Kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Jätte bra!!!<33 längtar till nästa!! Kram

2011-03-21 @ 15:11:13
Postat av: Anonym

asbra :DDDDDDDDDDDDD , längtar tills nästa :D

2011-03-21 @ 16:36:37
Postat av: Cissi

Aaaaah kan verkligen inte vänta tills nästa!!!!! Håller på o dö!!!

Asså du är så sjuuuuuuuukt grym på att skriva man vill bara fortsätta läsa kan verkligen inte slita blicken ifrån!!!!!

Puss o kram!!! :))

2011-03-21 @ 20:56:39
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0