Sålänge vi båda andas - chapter 55

Jag la på och rusade dit och var där redan efter tio minuter .
" Serena ! " Sa hon tröstande och kramade om mig när jag öppnade dörren .
Då brast jag ut i gråt och kramade om henne . " Jag tror inte jag orkar med dethär längre ."



Efter en hel del tröstpratande med Selena så la vi oss båda i hennes jacuzzi som hon hade hemma , vi bubblade i flera timmar och hon avslöjade att det inte var hennes morbror som jobbade på sjukhuset utan hennes nya pojkvän som ligger på sjukhuset . Han mådde bra och så fort han blev utskriven så skulle jag få träffa honom . Det var sju dagar kvar till julafton och jag undrade om jag någonsin skulle få chansen att ge min present till Justin ..
" Selena , har du tänkt på en sak ? "
" Vad ? " Log hon även om hennes ögon var slutna när vi låg i den sköna poolen .
" Om jag aldrig skulle ha träffat Justin skulle jag aldrig ha träffat dig , nu är du den viktigaste personen i mitt liv . "
" Japp , och du är den viktigaste i mitt liv . "
" Tror du verkligen att det kommer lösa sig med Justin ? " Suckade jag och vi båda två satte oss .
" Om ni verkligen älskar varandra så kommer det lösa sig . " Log hon .
" Haha , jag har alltid undrat varför inte du och Justin är ett par . " Skrattade jag och hon började också skratta .
" Vi ? Varför då ? "
" Ni liksom passar , dessutom är ni båda två så söta . "
" Nja .. Vi var ett förut , men det är bortglömt och jag vill helst inte prata om det . "
" Eh okej ? "
" Japp , du en dag innan julafton är det dendär galan , ska du gå ? "
" Ja det ska jag nog , men om jag inte kommer med Justin så kommer alla att fatta . " Suckade jag .
" Ni ordnar det , nu kanske vi ska gå upp ? "
" Kanske det , kom . " Sa jag och vi klev upp .
Vi duschade snabbt och bastade även för att värma oss . Jag satte på radion och då hördes våran låt , min och Justins .
# So its up to to you and its up to me. That we meet in our middle way. On our way back down to earth #
Jag stängde snabbt av och log lite osäkert mot Selena .
" Jag kan en bättre kanal . " Log hon och gick fram till stereon som hade bästa högtalarna . Hon fixade och snart sjöng Usher - Dj got us falling in love again .
Både jag och Selena började sjunga med och dansa för fullt medans vi klädde på oss . Sedan kom Sean Kingston och vi forsatte att sjunga , blev alldeles galna och efter en stund låg båda utmattade på golvet och skrattade så att vi inte kunde andas . Klockan var redan fem på morgonen så vi gick och la oss , innan slängde jag en blick på mobilen . Justin hade skrivit ganska många gånger men jag kollade inte vad han skrev , jag sparade det till imorgon .

När jag vaknade så sov Selena fortfarande så jag satte mig på henne nästan och började klappa med händerna framför hennes ansikte .
" KAN DU SLUTA !? " Skrek hon och vaknade upp med ett ryck .
Jag började skratta och efter en stund hängde hon också på .
" Förlåt men jag gillar inte att bli väckt . " Flinade hon .
" Det är lungt . " Skrattade jag lite innan jag slutade .
" Frukost på stan ? "
Jag nickade och vi började fixa oss , innan jag hoppade in i duschen så fick jag precis ett meddelande . Jag öppnade det .
* Du svarar varken på mina sms eller samtal . Jag bor på hotell , så du kan sova hos dig . Galan som är dan innan julafton kanske vi borde gå tillsammans till eftersom alla tror att vi är par. Känns lite konstigt om vi skulle berätta allting redan nu , ring mig när du kan . Jag är ledsen .. *



Kommentera :) Vill bara säga att när denna novellen når 100 chapters så tar den slut och jag forsätter lite på dina andetag är min musik . Sen börjar på jag på en ny ! :)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

asbra :DD ,, meeeeeeeeeeeeeeer :DDDDDDDDDDDDDDddd

2011-03-17 @ 19:45:27
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D längtar tills nästa!!!:)

2011-03-17 @ 20:33:19
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Alva

Suuuper suuuper baaa!!!! Snälla skriv ett till idag!!!!

2011-03-17 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0