Sålänge vi båda andas - chapter 47

" Kom , vi måste hitta en perfekt klänning . " Log hon och drog med mig till en affär .
" Va varför ? " Log jag och gick efter långsamt .
" Ingenting speciellt . "
Det hade nog någonting att göra med samtalet , och jag var ganska nyfiken vad som skulle hända ...



Vi hittade en perfekt röd klänning , så jag köpte den och sedan fikade vi med smoothies till klockan blev halv fem . Jag fick då ett sms av Justin .
* Hej älskling , möt mig hos min stylist vid fem, ses då , saknar dig och kan knappt vänta :) *
* Okej , inte för att jag vet varför vi ska mötas där . Miss u too :) *
* ;) *
" Naw så söta ni är . " Flinade Selena och kollade på våra sms .
" Tack , vad har ni förresten planerat ? " Sa jag fundersamt och vi började gå mot Justins stylist .
" Ingenting . " Ljög hon och höll sig för skratt .
" Åh vad jobbiga ni är . "
" Du kommer älska det . " Log hon och vi kom in till lokalen , vi hade fikat precis brevid.
" Åh Serena och Selena ! " Utbrast Ryan och kom fram till oss . Han kramade om oss och vi log stort . Ibland brukade dom blanda ihop oss Selena , Serena ganska lika namn .
" Så dags att börja fixa er , överraskningen ni vet ! "
Jag som hade tänkt försöka få honom avslöja , hehe ..
" Ehm okej .. " Flinade jag och satte mig i en utav stolarna . Selena satte sig ner i den andra .
" Okej blunda nu och om du öppnar ögonen så .. ger jag dig ett straff . " Log Ryan och jag blundade .
" Okej , bara för din skull , men då kommer jag inte se när Justin kommer . "
" Du får se honom efter . "
" Jaja , börja nu . " Jag suckade glatt och han började fixa mig .
Efter ungefär fem minuter satte Selena hörlurar i mina öron och sa att jag inte fick höra någonting . Jag suckade med lät det vara . När man satt där och blundade och lyssnade på musik så hamnade man i sin egna lilla bubbla , jag nynnade med i låtarna och kände hur Ryan började fixa mitt hår . Det kändes verkligen som om det tog flera timmar , men tillslut var jag klar och dom bad mig öppna ögonen . Jag kollade mig direkt mig själv i spegeln .
" Åh wow , tack Ryan ! " Sa jag och fick tårar i ögonen .
Jag såg verkligen mycket finare ut än vanligt , jag kunde inte fatta att det var jag där i spegeln .
" Varsågod , men nu måste du byta om . "
" Jaja . " Log jag och vi gick till ett annat rum , jag fick på mig min röda klänning .
" Okej , nu är du klar . Jag är så stolt över dig . " Log Ryan och fick nästan tårar .
Haha , han var så söt . Jag skrattade och kramade om honom .
" Tack för allting Ryan . Kan du nu berätta vart vi ska ? "
" Det gör Selena , jag måste tyvärr fixa en annan nu . Ses sen . " Sa han och gick iväg , Selena kom då och hon såg helt perfekt ut ! Jag hade aldrig sett henne vackrare .
" Åh Selena . " Sa jag och slängde mig runt hennes hals .
" Serena , du förstör sminket och håret . "
" Okej , men du är så så så fin ! "
" Du med , okej nu ska jag berätta . "
" Berätta . " Sa jag ivrigt .
" Du ska till oscarsgalan med Justin som din dejt . "
Jag kollade på henne först för att kolla om hon skämtade , hon var alldeles seriös och jag kunde inte fatta det.
" Menmen .. " Började jag men hon avbröt mig och skakade på huvudet .
" Ingen tid att förlora , Justin väntar i en limosin här utanför . "
" Åh jag är så nervös . " Log jag och kramade om henne .
" Vi  ses där . "
" Okej , hejdå . " Log jag och sprang ut .
Där utanför stod en limosin och Justin stod lutad mot dörren , med kostym och han var alldeles underbart vacker .
" Du är så vacker . " Log han och öppnade dörren till mig .
Så fort vi satte oss i bilen så kramade jag om honom och vi möttes i en kyss .
" Jag har saknat dig . " Mumlade jag .
" Och jag dig . "
" Men alla kommer förstå att vi är tillsammans om vi kommer såhär . " Sa jag oroligt.
" Det är det som är meningen . " Log han och jag kunde inte sluta le .



Kommentera för forsättningen :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

asbera :DDDDDDD ,, mer :DDDDDDDD

2011-03-14 @ 15:19:34
Postat av: Alva

Guud va jag älskar den här bloggen!!! Läser den varje dag!!! Kollar typ varje kvart o ser om de har kommit något nytt!! Fortsätt skrivaaaa!!!! Den e jäääättteeee braaaa!!!!<333333

2011-03-14 @ 15:21:37
Postat av: victoria

Braaaaaaaaaaaaaaaaa!! Så grymt bra! Skriiv meer!!!!! :D :D <3<2<3<3<3

2011-03-14 @ 15:40:58
Postat av: Malin the belieber!

Vad gulligt av Justin!! :D

Skriv meeer! :D <3

2011-03-14 @ 16:47:44
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0