Sålänge vi båda andas - chapter 30

Det var ett litet hus och det var ingen därinne , men Justin verkade säker på att det var rätt ställe så vi hoppade ut ur bilen .
" Ja eller hur . " Log jag bara och skrattade lite .
Sedan gick vi in i den folktomma kafeterian ...



Vi gick till kassan och beställde våfflor , med sylt och grädde . Sedan satte vi oss vid fönstret och kollade ut på motorvägen . Det var verkligen mysigt och inga bilar passerade . Efter en stund la dom ner våfflorna på vårat bord .
" Aw , vad gulligt ! En smiley . " Log han och jag tittade ner , japp våra våfflor var som två glada gubbar . Jag började skratta .
" Tycker inte du att det verkar som en film när vi sitter här ? " Skrattade jag .
" Jo , lite kanske . "
" Typ en musikvideo eller något . "
" Santsant . "
" Du är gullig idag . "
Jag tittade ner på min kjol och ett linne , min hår var en enda röra och han sa att jag var gullig , jag började skratta lågt .
" Tack . "
" Kan inte du börja på dans ? "
Jag satt våfflan i halsen och började hosta samtidigt som jag skrattade .
" Har du sett mig dansa ? " Fick jag fram .
" Jaa , på musikvideon ? "
" Då vet du mycket väl att jag inte ska börja på dans . "
" Då vet jag mycket väl att du borde börja , saken är den att jag har .. "
" Du har vad ? " Begärde jag .
" Anmält dig till en dansgrupp . "
Jag kollade på honom allvarligt , låtsaslog lite , bet mig i läppen , andades ut .
" Du har vad ?! "
" Det börjar om en vecka , bli inte sur ! " Skrattade han försiktigt .
" Vi pratar om dethär senare . "
" Okejdå . "
" Brukar du fika ofta här ?"
" Ibland , dom är så schyssta här , aldrig något folk som bryr sig om mig , eller att jag är känd . "
" Aha okej . "
Jag hade ätit upp mina våfflor och det hade Justin också så vi sat bara där . Under bordet så tog han min hand , han släta mjuka hand. Jag log lite och kramade löst om hans hand . Dom i kassan gjorde korsord och pratade med varandra på spanska eller något . Sedan skrattade dom och jag och Justin höll oss för skratt .
" Kan du spanska ? " Frågade han .
" Njaa , lite bara , själv ? "
" Inget alls , eller me llamo Justin . "
" Typ samma som jag då . " Flinade jag .
" Du sa ju att det här var en video , sa du inte ? "
" Ja ? "
" Brukar inte dom i videorna typ få tjejen i slutet ? " Log han .
" Dom bästa låtarna joo .. "
" Vad bra då , du måste tillhöra en av dom bästa låtarna . " Log han och böjde sig över bordet .
Jag mötte honom halvvägs , våra läppar möttes och för några sekunder stannade världen ...



Trevlig bilresa victoria :) här har du en iallafall att läsa :D kommentera !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

asbra ,, asså denna bloggen e det första jag kollar när jag sätter på datorn , för den e så bra :DDDDDDD

2011-03-03 @ 15:08:02
Postat av: victoria

Vilken bra!!!!!! Tack så mycket! Jag blev jätteglad!! Du är så snäll, Tack!! :D <3

2011-03-03 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0