Sålänge vi båda andas - chapter 22

100 inlägget! :D
På morgonen när jag vaknade sov alla andra , det var verkligen svettigt ! Jag låg på Christians bröst och våra kroppar hade nästan klibbat ihop sig i varandra. Jag var tvungen att gå ut härifrån , nu ! Jag skakade om honom lite och han vaknade efter en stund ruskande.
" Kan vi snälla gå ut ? Jag druknar i min svett . " Log jag och pussade honom på näsan så att han skulle vakna till lite .
" Visst , vi kan ta en promednad . " Sa han och satte sig upp och gäspade ...




Vi gick ut och gick sida vid sida brevid stranden.
" Ehm jo du Christian .. " Mumlade jag och kollade ledset på honom .
" Mm . "
" Jag gillar dig , det gör jag verkligen men jag tror inte dethär är någon bra idé . "
" Va ?! Vad menar du ? " Sa han och stannade .
" Du bor i Atlanta och våra liv är så skilda. Jag älskar att vara med dig , men kan vi inte bara vara vänner ? "
" Jag älskar att vara med dig också , men jag antar att du har rätt . " Mumlade han och böjde sig ner för att ta upp en sten som han kastade sedan mot vattnet.
" Jag önskar .. allting var annorlunda . "
" Jag önskar att du inte lämnade mig för Justin . " Muttrade han och gick iväg .
Jag stod kvar alldeles chockad , hade han precis sagt detdär ?
" DET ÄR INTE ALLS SANT ! " Ropade jag efter honom men han var redan borta ..
" Fuck , helvete . " Svor jag och satte mig ner i sanden .
Vattnet såg så lockande ut härifrån , det var varmt och jag hade en stor t-shirt på mig . Jag bestämde mig för att bada och tog bara av mig shortsen och gick ner i vattnet .Först simmade jag bara uttåt , det var verkligen härligt vatten ! men vad jag inte visste var att det var ganska mycket ström i denhär delen av floden och helt plöstligt slukas jag under vattnet. Jag fick panik och kisade i vattnet , det enda jag såg var bubblor och vatten . Jag försökte förgäves simma uppåt , framåt , överallt ! Men jag kom aldrig upp till ytan och mina lungor värkte av syrebrist. Tillslut stannade jag i vattnet och lät strömmen kasta mig under vattnet , hade ingen ork att försöka . Varför skulle jag stanna kvar ? Jag slöt ögonen och ignonerade smärtan , jag andades ut den sista luften jag hade kvar och kände hur vattnet fyllde lungorna ...
Justins perspektiv : (lite innan)
Jag öppnade ögonen när jag hörde hur Christian ryckte ner dragkedjan . Jag blinkade ett par gånger men kunde sedan se att Serena inte var i tältet någon mer . Och Christian såg lite upprörd ut , hoppas inte någonting har hänt ..
" Vart är Serena ? " Frågade jag och gäspade .
Han blängde på mig och la sig ner i sovsäcken igen .
" Kan du sluta försöka sno henne ? " Röt han och vände sig om .
Jag tittade på han en stund men bestämde mig för att låta honom vara , bättre att han fick lite tid för sig själv . Jag började istället sträcka på mig i tältet och  försökte väcka alla . Det gick snabbt och eftersom det var så varmt så satte vi oss där utanför istället .
" Vart är Serena ? " Frågade Caitlin och kollade sig omkring ännu en gång som att försäkra att hon faktist inte var där .
Ingen svarade ..
" Hallå ?! Christian ? "
" Jag vet inte ! Jag pratade med henne imorse vid stranden men sedan har jag inte hört någonting från henne . " Mumlade han och drog i något grässtrå .
" Aha .. Vi kanske borde gå och kolla att allting är okej ? "
" Kanske bättre om du gör det Caitlin , jag menar om hon behöver prata med någon så är det nog dig hon vill prata med . " Sa Peyton och Caitlin nickade .
" Jag går och kollar . " Hon reste sig upp och gick mot stranden . Hon var borta en stund och vi började snacka om vem som skulle köra tillbaka hem lite senare på dagen . Efter ungefär fem minuter så kommer Caitlin rusandes mot oss med tårar i ögonen .
" JAG HITTAR INTE HENNE , HENNES SHORTS ÄR PÅ STRANDEN , JAG TROR HON ÄR UNDER VATTNET ! " Skrek hon hysteriskt och vi alla reste oss upp på en sekund . Vi rusade mot vattnet , jag först . Tänk om någonting hade hänt , det får inte vara sant ! Caitlin förklarade ännu en gång medans vi sprang . När vi var framme sprang jag direkt mot vattnet och det var då jag såg det . Hur bubblor bildades i vattnet , precis som en människa . Jag kände hur mitt hjärta slets ut , samtidigt som jag rusade mot vattnet och dök ner under ytan ...



Usch vilket dåligt chapter ! Bler mindre och mindre som en människa känner . Från och med nu ska jag skriva ordentligt , förrsten vad tror ni händer med Serena ? Tycker ni att det är rätt att hon avslutade allting med Christian ? Kommentera ! Mer imorgon , lovar er bättre uppdatering nu på lovet :) Haft fullt med prov och sånt .. Gillade ni förresten Justins perspektiv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Justins perspektiv var bra :D och det borde ni fortsätta med ;)

och jag tyckte det vara bra när hon var tillsammans med Christian för dom var gulliga tillsammans och de är roligt när justin är avis ;)

2011-02-25 @ 23:17:10
Postat av: Anonym

Aaaaaa det e jättespännande!!!! Jag tycker det var bra att hon gjorde slut med Christian. Skriv meer! Jag längtar!

2011-02-26 @ 11:16:14
Postat av: Anonym

Det är jätte bra med justis perspektiv :D, och det var bra att hon gjorde slut med christian, hon och justin borde vara ihop :D as bra berättelse !!:D

2011-02-26 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0