Sålänge vi båda andas - chapter 21

Jag log eller skrattade exakt hela tiden och jag och Justin pratade lite medans jag och Christian kom allt närmre varandra. Vi försökte lista ut vem som var äldst i huvudet med tanke på alla saker vi kunde göra , exempel laga mat eller räkna matte . Det slutade med att han var ett år äldre än mig . När klockan närmade sig tre på natten så gick vi ut till tältet vi tjejer och skulle ha en riktig tjejkväll !



Vi satte oss alla som i en ring .
" Så .. " Började Caitlin.
" Hur går  det med Christian ? " Frågade Peyton intresserat.
" Det går jätte bra , jag gillar verkligen honom. "
" Någon gillar min bror , wow .. "
" Haha , men han är söt och rolig . "
" Jag vet . "
" Så hur går det med Justin då ? " Frågade jag för att få det överstökat.
" Han .. gillar nog inte mig egentligen . Han trånar efter någon annan , man märker det . "
Caitlin kollade snabbt mot mig och jag såg hennes oroliga ögon , sedan vände hon tillbaka blicken som ingenting hade hänt.
" Och du då Caitlin ? " Log jag .
" Åh ! Dylan är perfekt , jag älskar honom , men jag vet inte hur jag ska säga det till honom . "
" Det löser sig , om erat största problem är hur ni ska säga att ni älskar varandra så är ni lyckliga . "
" Hur har dina tidigare förhållanden varit ? "
" Knepiga . " Sa jag bara .
" Okej . "
Vi forsatte prata ganska långt tid och jag märkte att jag inte var sur alls på Peyton , det var nog mest Justin det handlade om. Och varför var jag sur på honom ? För jag trodde han och jag hade haft någonting speciellt tillsammans . Jag hade alltid trott det , väntat på det . Men sedan helt plötsligt så vänder han mig ryggen. Jag trodde han var den enda som brydde sig och var just så , men sedan träffade jag Christian och förstod att det finns så många andra därute som kanske är bättre än honom. Men jag visste inte om jag hade slutat hoppas på oss , det var det stora problemet .
Mitt i allting så hör vi hur någonting börjar smällas. Alla tre börjar skrika och mitt hjärta bultade i bröstet . När vi skrikit ungefär en minut och kramade om varandra så hör vi hur alla killarna skrattar, och vi förstod att det var dom. Dom öppnade tältdörren och det blåste in kall luft och jag drog sovsäcken tätare om mig. Dom verkligen skrattade och alla trängde in sig i tältet.
" Omg , ni skulle hört er själva ! " Skrattade Chaz och stängde dragkedjan .
Christian trängde sig in i min sovsäck och jag började skratta men släppte in han . Dylan gjorde samma sak med Caitlin och resten satt vi kanten .
" Detdär var inte roligt . " Sa jag ledset och lutade huvudet mot hans bröstkorg.
" Förlåt , men det var det . "
Jag gjorde en ledsen min och han försökte pussa mig men jag vände bort huvudet .
" Skyll dig själv . "
Alla började skratta och Christian skakade på huvudet .
" Så .. det blev så tråkigt därinne så vi vill sova härinne istället . " Log Justin mot mig.
Jag ville besvara leendet men vände bort huvudet snabbt .
" Hmm , ni kan ta platsen som är över . " Sa jag fundersamt .
" Måste jag också det ? " Mumlade Christian .
" Det beror på . "
Han log ett snett leende och kysste mig sedan , denna gång hindrade jag honom inte och allting runt omkring stannade . När jag kom på att det faktist var ganska många människor härinne så började jag avsluta kyssen . Men det hindrade inte honom och han snurrade runt oss så jag hamnade över han .
" Oookej , det räcker nu ! " Skrattade Peyton .
" Jag håller med, det är min bror faktist . "
Jag började skratta och vi avslutade kyssen , jag rullade ner igen brevid honom och jag hörde hans tunga andetag .
" Wow Chris . " Log Chaz och dom gjorde ett handslag .
Vi forsatte prata tills alla blev trötta och vi släckte den lilla lampan och försökte sova. Med tanke på att det fick plats tolv personer i tältet så var det inte så trångt och jag trivdes brevid honom.
På morgonen när jag vaknade sov alla andra , det var verkligen svettigt ! Jag låg på Christians bröst och våra kroppar hade nästan klibbat ihop sig i varandra. Jag var tvungen att gå ut härifrån , nu ! Jag skakade om honom lite och han vaknade efter en stund ruskande.
" Kan vi snälla gå ut ? Jag druknar i min svett . " Log jag och pussade honom på näsan så att han skulle vakna till lite .
" Visst , vi kan ta en promednad . " Sa han och satte sig upp och gäspade ...



Hinner inte mer just nu ! pluggpluggplugg -.-' tips vad som kan hända ? Kommentera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0