Live, laugh & love - Kiss me - episode 22




" My name is Justin.. this is how i drums. " sa en gullig röst på videon.

" aaaaaw. " sa jag med ett leende och Justin som tydligen hört allting kom in.

" Vad söt du var när du var liten, urgullig! " sa jag och han suckade. Han slängde sig brevid mig i sängen och tog bort telefonen ur min hand.

" Inga mer videos för dig. " sa han och stängde av hela telefonen.

" Nej jag smsade med Chels ju! " sa jag och räckte handen efter telefonen.

" Inte längre. " han la den på hyllan ovanför och jag gjorde en sur min.


Han log och närmade sig mitt ansikte samtidigt som han lekte med en hårslinga från mitt hår.

" Du är så vacker. " mumlade han och jag lutade mig framåt bara några centimeter till så våra läppar möttes, min pirrande känsla i magen kom tillbaka och våra tungor fann varandra. Han la sig över mig försiktigt för att inte tynga ner mig med sin kropp och forsatte kyssa mig med tungan.

Jag greppade tag om hans nacke med handen och tryckte han närmare, medans hans hand låg på min korsrygg, smekte tröjkanten lite och lite innanför.

Efter en stund slutade vi kyssas, men hans ansikte var nästan lika nära fortfarande.


" Vet du hur länge jag har längtat efter detta? " viskade han.

" Jag också. " viskade jag och han snurrade runt oss och jag satt på hans mage utan att kyssa honom eller något, jag bara satt där.

" Gillade du konserten? " frågade han och bet sig i läppen kort.

" Ja, det var helt otroligt. "

" Ja det var du, du vet att bussen börjar åka snart va? "

" Du kanske borde gå tillbaka. " skrattade jag och han skakade på huvudet.

" Det kanske jag inte borde. " viskade han och satte sig upp så att jag hade benen runt honom, han kysste mig igen och känslan kom tillbaka. Våra tungor började leka med varandra yttligare en gång, tills vi hörde Scooter ropa på Justin och han suckade.

" Okej, nu måste jag tillbaks. Vi ses imorgon sweetie. " Jag gick bort från honom och han kysste min kind innan han gick ut från bussen och jag tog fort min mobil och startade den. Chels hade skrivit två gånger, andra gången "hallå lever du eller?"


Chels, jag kysste Justin nyss. Han kallade mig sweetie, jag smälter..


Grattis! antar jag :)


Jag orkade inte svara utan loggade in på twitter:

I'm so happy right now, all my dreams seems to come true.

Sedan kollade jag vad Justin skrivit:


CRAZY NIGHT! MY FAANS ARE THE BEEST.


Jag hade verkligen glömt bort konserten efter Justins kyss, hehe, så jag twittrade lite om det också innan jag somnade.


"Dags att vakna!" hörde jag en röst säga, men det var inte någon jag hade pratat med förut. Jag blev lite smått orolig och drog på mig snabbt en t-shirt som jag dragit av mig inatt på grund av att det var så varmt. Jag reste mig upp ur sängen och gick fram till soffan där hon stod.

" Uh, god morgon. " sa jag trött men skrattade lite och hon vände sig om, jag kände fortfarande inte igen henne men forsatte le stort.

" Oj, ursäkta! Jag tror jag gick in i fel buss. " sa hon och kollade chockat på mig.

" Ja, det kanske du gjorde. Det beror på vem du söker, jag heter iallafall Alyssa. " sa jag och räckte fram handen.

" Jag heter Patricia, men kalla mig Pattie. Vänta är inte du Alyssa Baker som ska turnera med Justin? "

Vi hälsade med händerna.

" Jo, det är jag. "

" Förlåt att jag inte presenterade mig mer klart, jag är Justins mamma! "

Jag kände mig som världens idiot, såklart hon var.

" Oj, förlåt! Jätte trevligt att träffas, Justin är tyvärr inte i denna bussen. "

" Jaha okej, jätte trevligt att träffa dig också. Han pratar om dig jämt, är han i den andra bussen? "

" Ja.. det är han. Pratar han verkligen om mig? Du har uppfostrat en underbar son. "

" Tack.. ja det gör han. Men jag måste gå nu, vi ses senare! förlåt att jag väckte dig, det var meningen att jag skulle överraska Justin. " skrattade hon, så jag skrattade också.

" Det gör ingenting, vi ses senare vid middagen eller något! "

" Absolut, hej då ! " hon gick ut ur bussen och jag öppnade skåpet för att ta fram någonting att sätta på mig..

Jag satte på mig svarta tights och ett vitt linne. Jag tog även några stövlar, jag plattade håret och sminkade mig. Sedan gick jag ut ur bussen och såg hur Justins crew satt utanför och pratade.

" God morgon. " hälsade alla och jag vinkade.

" God morgon. "

" Allting bra? "

" Jadå. "

Jag gick in i bussen och såg Pattie sitta i hans säng medans han låg i sängen. Hon suckade och reste sig upp. " Försök du. " sa hon och gick ut ur bussen. Va? menade hon mig? Jag gick fram och satte mig vid sängen och såg Justin ligga åt andra hållet.

" Justin ? " sa jag och smekte hans kind.

Han svarade inte så jag la mig på den sidan han var vänd åt.

" Har det hänt något? "

" Mhm.. "

Hans ansikte var nedstämt och jag kände mig också ganska ledsen, för att han var ledsen.

" Vill du berätta? "

Han vände sig så att han låg på dörren och började sakta, men han rörde alltid händerna eller något som han var rädd att det skulle bli för känslosamt.

" Dom vill ta bort alla mina vänner från min film.. det känns inte rätt. Jag vill ju visa mitt liv, men dom är rädda att mina vänner ska få för mycket hat. Det känns som att på grund av mig blir mina vänner hatade, dom förtjänar inte det. Ibland önskar jag.. att jag bara.. var normal igen. " sa han och svalde.

Jag kände direkt hur ledsen jag blev också, jag tog tag i hans hand och la mig tätt intill honom.

" Tänk inte så Justin, dom blir inte hatade. Jag vet att du vill ha dina vänner med i filmen, men du kanske kan ta bort bara några klipp? Dessutom visste jag inte att du skulle göra en film, men iallafall. Jag önskar det fanns något jag kunde göra. " sa jag medlidande och han kramade om min hand och kollade in i mina ögon.

" Tack. " mumlade han och pussade mig på munnen.



Jag måste iallafall publicera fram till 30 för har skrivit så många, men efter det vet jag inte ännu. Bestämmer mig.. imorgon.
ps. jag kommer lägga ut flera stycken så kolla så att du läser rätt episode först!


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT ;D

2011-08-22 @ 18:09:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad ska man säga? Super mega bra!!! hoppas verkligen att du fortsätter :)

2011-08-22 @ 18:56:29
URL: http://biebsloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0