Live, laugh & love - I-I love you like a love song baby - episode 24


Jag fick såklart direkt panik. "Vad är det som har hänt?" sa jag och reste mig upp.

" Du kan väl texten till Overboard?"

"Ja?"

"Bra, du ska sjunga den. Det var bara det! " sa han stressat och gick iväg.

NÅGRA VECKOR SENARE:

Han flätade in sin hand in i min, jag kunde inte undvika att kolla ner och små le lite. Han la handen på min kind och tog en hårslinga bakom mitt öra. Hans berörning fick mig att rysa, han lena hand. Jag kollade upp och han log det vackraste leendet som existerade, jag blev alldeles varm och hans ögon. Det skulle nog aldrig försvinna - känslan när man kollade in i hans bruna ögon. Just i detta ögonblicket skulle jag vela vara i förevigt.. repetera om och om igen. Musiken spelades i mina öron trots att den inte riktigt fanns, men det spelade ingen roll. Känslan jag kände, jag blev nästan lite nervös. Han sträckte fram ansiktet och jag slöt ögonen, hans underbara läppar snuddade mina och låg sedan mjukt emot mina.

" Vi kommer snart skiljas åt. " sa han och det fick mig genast att bli ledsen.

" Det är tre månader minst. " sa jag med gråten i halsen och han kramade om mig.

Han började sjunga på What are words medans jag fortfarande höll om honom hårt, drog in hans doft om och om igen.

När han hade sjungit klart la vi oss ner i sängen och pratade om allting vi gått igenom dessa veckor. Jag mindes varje sekund med honom, jag gillade kolla på hans läppar medans han pratade, eller hans ögon. Ibland kunde jag kolla på honom i evigheter, medans vi kollade på en film till exempel.

Han var så vacker.

" Varje gång jag ser dig där ute på scenen kan jag inte hjälpa att tänka hur lyckligt lottad jag är som har dig. Du är så vacker.. det finaste i mitt liv. " sa han och smekte min kind.

Jag fick tårar i ögonen och kunde inte hjälpa att kyssa honom.. sedan la jag mitt huvud mot hans bröst.

" Jag vet att det är ganska tidigt.. men jag menar det verkligen. " började jag . " men jag älskar dig Justin Drew Bieber och du är det bästa i mitt liv. Jag hoppas du vet det. " sa jag och grep hårdare tag om hans hand.

Jag kollade in i hans ögon och han log.

" Det är bra att du älskar mig, för jag älskar dig också Alyssa Leslie Baker och jag kommer aldrig sluta göra det. När jag såg dig första gången så kände jag redan något, jag älskar dig verkligen. " sa han och torkade mina tårar.

" Så när vi ses efter turnen.. vill du fortfarande se mig? " frågade jag.

" Såklart jag vill! Jag kommer aldrig lämna dig."

YTTLIGARE NÅGRA VECKOR:

Medans jag packade min väska så packade jag även ner massa minnen. Micken när jag och Justin sjungt karoke tillsammans på någon liten pub kan man säga, fast vi hade såklart inte druckit. Vi hade sjungit what are words för den låten betydde så mycket för mig.. oss. Halsbandet Justin gett mig på en strand.. vi hade vart där alldeles ensamma och pratat massor. Förklädnaden som vi hade kallat Derek & Melina för att inte bli upptäckta utav fans. Han hade haft en mustach och jag hade haft på mig ruskigt fula kläder, men det hade verkligen varit ett minne för livet. Biljetten från en football match vi hade kollat på tillsammans, han hade även köpt en football keps till mig. Jag packade ner den också med ett stort leende på läpparna, inuti hade han skrivit Till min älskade Alyssa, jag älskar dig! //Din Justin.

Foton från sådana där fotoautomater som man kunde ta, tre stycken. Ett där vi log, en där vi gjorde en grimas och den sista när vi kysstes.

Klänningen jag hade haft på mig när jag stått utanför bussen och han plötsligt sprang emot mig överlycklig och sa " Alyssa, du fattar inte vad som har hänt! Jag har blivit grammy nominerad! " Jag hade hoppat direkt i hans famn och han hade snurrat runt mig och vi hade båda skrattat, han hade vart så glad så att han nästan exploderat.

Sedan en liten sådan där runt knapp som man har i poker, som pengar man satsar mer. Jag visste inte vad det hette men vi hade iallafall spelat jag och han. Han hade sparat en utav dom och delat den på mitten. Sedan gav han den ena halvan till mig och sa "Du får denhär.. för när jag inte är med dig så är jag inte hel. Men när vi är tillsammans så är vi en. "

Jag kunde inte fatta att jag skulle lämna detta stället, att jag inte skulle få vara med Justin. Vi skulle inte kunna ses på tre månader. Han kom in i bussen och la armarna om mig och vi lutade våra huvud mot varandra.

" Jag kommer sakna dig. " sa han och jag drog igen väskan.

" Jag kommer sakna dig också. " sa jag och kände tårarna rinna.

"Sista dagen, jag får väl ta ut dig på middag?" sa han och jag nickade.

" Såklart du får. Jag bjuder, okej? "

" Skärp dig. Fixa dig så går vi om tjugo minuter. " log han och gick iväg.

Jag letade i väskan som jag redan packat, sedan tog jag på mig en vit kofta typ och jeans. Jag plattade håret och gick sedan till hans buss.

" Hm, Scooter sa att det finns en resturang runt hörnet."

" Okej, låt oss gå dit. "

Vi gick tillsammans och skrattade som vanligt, det fanns några papparazzis som alltid. Jag åt en hamburgare och han en pizza.

" Var det gott?" frågade han och jag nickade.

" Ja, tack. " sa jag och lutade mig över bordet och gav honom en puss.

Det var nästan första gången som vi kyssts utomhus men det var inga papparazzis härinne, han log stort och vi åt upp innan vi gick tillbaka till bussarna.

"Eftersom dethär är sista natten, då kan du väl kanske sova hos mig?" frågade jag försiktigt med tanke på att det skulle isåfall vara första gången.

" Absolut. " sa han och vi gick båda in till min buss, han ksrev ett sms till sin mamma om de också så hon inte skulle oroa dig. Vi la oss båda ner och jag satte på mig en oversize tröja och han sov med sina byxor bara.

Han kysste mig kort och sedan en puss på pannan.

" Godnatt shawty. "

" Godnatt. "



Sådär.. min novell ska inte handla om hur som börjar älska varandra, jag vill att det ska handla om när dom redan älskar varandea! så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0